اخبار سایبان برقی سایبان مغازه

سایبان برقی برای مغازه

سایبان برقی برای مغازه امروزه از روش های نوینی برای تبلیغات و جلوه دادن به مغازه ها برای جذب بیشتر مشتری استفاده میشود .
یکی از این روش های مفید و کارآمد استفاده از سایبان برقی است . سایبان برقی قابل سفارش در طرح ها و اندازه های مختلف ، متناسب با هرگونه فضا و با امکان درج لوگوی مورد نظر فرصت مناسبی برای یک تبلیغات و تغییر دکوراسیون خوب و کم هزینه است. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه بهتر است با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

سایبان برقی چه فایده ای برای مغازه دارد ؟

بسیاری از فروشگاه ها و مغازه های بزرگ برای جلوگیری از ورود نور خورشید و ایجاد گرما در داخل از سایبان مغازه استفاده می کنند. در حال حاضر شرکت هایی که در زمینه ی طراحی و ساخت انواع سایبان برقی در حال فعالیت هستند در زمینه ساخت سایبان برقی از مواد اولیه با کیفیت می توانند مقاومت و استحکام سایبان مغازه را به مشتریان تضمین کنند که در برابر انواع مختلف شرایط جوی دوام و پایداری خوبی دارد.

یکی از نکاتی که در سایبان مغازه قابل توجه است این است که علاوه بر اینکه از ورود نور خورشید به داخل مغازه جلوگیری می کند می تواند فضای داخل مغازه را خنک نگه دارد. سایبان دستی و سایبان برقی هرکدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند به طوریکه بیشتر افراد برای سهولت در باز و بسته کردن سایبان بدون اینکه انرژیشان تلف شود از سایبان برقی استفاده می کنند چون این سایبان به کمک ریموت به راحتی باز و بسته می شود.

مطالب پیشنهادی : 

نصب سایبان برقی مغازه

سایبان پاسیو مطب دندانپزشکی

سایبان متحرک فست فود کورپه برگر

برندسازی فروشگاه با نصب سایبان برقی

این سوال اکثر مغازه داران است که میگویند برندسازی فروشگاهم را میتونم با نصب سایبان برقی انجام بدم ؟ ، باید این اطلاع را به شما عزیزان بدهیم که بله می توانید به راحتی با نصب سایبان برقی برند سازی را با روشی عالی و بدون هزینه های گزاف انجام دهید. معمولاً سایبان برقی هایی که روی آن تبلیغات چاپ شده است بسیار جذابتر از سایبان برقی های معمولی است. از طرف دیگر با تکرار مداوم تبلیغات برای رهگذرانی که هر روز از مقابل مغازه ی شما عبور می کنند می تواند موثر واقع شود به طوریکه در حافظه تصویریشان تثبیت می شود و هیچوقت نام فروشگاه شما از خاطر مشتریان محو نخواهد شد.

از مزایای نصب سایبان برقی مغازه می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

سایبان برقی می تواند در دکوراسیون مغازه تاثیر بسزایی بگذارد و اینکه شما می توانید یک هارمونی رنگی خاصی بین فضای داخلی مغازه و بیرون مغازه برقرار کنید که همین کار باعث می شود مشتریان مغازه ی شما روز به روز بیشتر شوند ظاهر جذاب مغازه ی شما صد در صد مشتریان زیادی به همراه خواهد داشت پس برای اینکه مشتریان خود را افزایش دهید حتما از سایبان برقی استفاده نمایید.

زیبایی ظاهری فروشگاه و مغازه یا رستوان شما چند برابر بهتر از قبل می شود و تمام نگاه های رهگذران به سمت سایبان مغازه و بعد مغازه ی شما جلب می شود.

شما می توانید با نصب سایبان برقی از محیط بیرونی رستوران ، هتل ، کافی شاپ استفاده کنید و محلی دنج و امن برای مشتریان خود فراهم کنید.

برای تبلیغات کسب و کار خود هم می توانید از سایبان برقی تبلیغاتی استفاده کنید و هر نوع لوگو ، نام مغازه ، شماره های تماس و هر چیز دیگری که بخواهید را روی پارچه سایبان به چاپ برسانید.

از مزایای سایبان برقی مغازه می توان به این نکته اشاره کرد که شما می توانید میزان شیب را خودتان تنظیم کنید تا از تابش نور خورشید ، بارش باران و برف جلوگیری نمایید.

همچنین ظاهر ساده مغازه را با نصب سایبان مغازه از بین می برید و یک ظاهر شیک و مدرن در نظر رهگذران به نمایش می گذارید.

سایبان برقی برای مغازه

قیمت سایبان برقی برای مغازه

همانطور که میدانید سایبان برقی برای مغازه و فروشگاه های مختلف قابل استفاده است و بیشترین کاربرد را برای مغازه های مثل : بستنی فروشی ، میوه و سبزی فروشی و فروشگاه محصولات پروتئینی گوشت و مرغ ، رستوران هایی که دارای فضای باز بیرونی هستند و هم چنین کافی شاپ ها دارد.

مغازه یا فروشگاه هایی که سایبان ندارند،دمای داخلی آن ها بالا می رود و این موضوع باعث می شود که تحمل گرما و دمای بالا در داخل مغازه امکان پذیر نباشد و به همراه خود فساد مواد غذایی خواهد داشت و همچنین کاهش روز به روز مشتریان را شاهد خواهید بود.

میرویم سراغ بحث قیمت سایبان برقی مغازه که جزء اساسی ترین سوالات هر مشتری است که میخواهد بداند قیمت سایبان برقی مغازه اش چگونه تعیین می گردد.

اولین عامل مهمی که در قیمت سایبان برقی مغازه مهم است این است که چه نوع سایبان مغازه ای برای خود در نظر گرفته اید.

از عوامل موثر دیگر در قیمت نوع سازه ، اسکلت بکار رفته در سایبان برقی مغازه است که این مورد بستگی به محل مغازه ی شما دارد. همچنین نوع پارچه مورد استفاده می تواند در تعیین قیمت سایبان برقی مورد نظرتان موثر واقع شود.

همچنین نوع پارچه مورد استفاده در سایبان نیز در قیمت سایبان مغازه موثر است.

مطالب پر بازدید : 

سایبان برقی فروشگاه امیدان قدیمی

سایبان پاسیو فست فود کاوالی

لزوم نصب سایبان برقی پارکینگ

سایبان برقی برای مغازه را از ما بخواهید ! 

برای درخواست سفارش سایبان برقی مغازه مورد نظرتان میتوانید با شرکت تولید و عرضه کننده انواع سایبان برقی ، سایبان متین در ارتباط باشید.

سایبان متین با سابقه ی طولانی که در زمینه ی عرضه ی انواع سایبان برقی دارد توانسته بهترین سایبان برقی را به خدمت شما مشتریان عزیز ارائه نماید. شرکت ما در سراسر ایران نمایندگی دارد که می توانید با در ارتباط بودن با نماینده های شهر خود سایبان مورد نظرتان را سفارش دهید برای مشاهده نمایندگان شهر خود روی دکمه ی زیر کلیک کنید.