اخبار سایبان پاسیو

سایبان پاسیو مطب دندانپزشکی

سایبان پاسیو مطب دندانپزشکی را میتوانید در ناحیه پاسیو محلی که میخواهید استفاده کنید. زیرا میتوانید به راحتی از تابش آفتاب به داخل پاسیو جلوگیری کنید. سایبان پاسیو علاوه بر اینکه جلوی تابش آفتاب را میگیرد به زیبایی پاسیو شما هم کمک زیادی میکند. زیرا سایبان پاسیو مطب دندانپزشکی میتواند فضایی را برای استراحت شما فراهم نماید. ممکن است فضای مطب برای ناهارخوری یا استراحت کم باشد. پس استفاده از این سایبان در فضای بیرونی میتواند به عنوان یک اتاق، عمل کند.

سایبان پاسیو مطب دندانپزشکی میتواند فضاهای بدون سقف را نیز پوشش دهد تا شما امکان استفاده از آنها را داشت باشید. در برخی ساختمانهای بازسازی شده فضاهای پرت و بدون استفاده وجود دارد. برای استفاده از آن و تبدیل به یک محل خنک و آرام نصب سایبان پاسیو به شما پیشنهاد میشود.

نصب و استفاده از سایبان پاسیو مزایای دیگری هم دارد. آن هم صرفه جویی در مصرف انرژی است. سایبان پاسیو مطب دندانپزشکی باعث میشود تابش نور مستقیم آفتاب کم شده و تلاش برای خنک کردن فضا زیاد نباشد. به این ترتیب از نصب کولر و پنکه برای فضاهایی که خیلی گرم می شود بی نیاز خواهید بود.

اگر فضای داخی محل کار شما برای پذیرش بیماران جا ندارد بهتر است نصب یک سایبان پاسیو را امتحان کنید. به این ترتیب از فضای لازم را برای بیماران خود خواهید داشت.

مطالعه این مطلب را پیشنهاد میکنیم : سایبان برقی فروشگاه امیدان قدیمی

تاثیر سایبان پاسیو در مصرف انرژی

میخواهیم دقیق تر به بررسی تاثیر سایبان پاسیو در کاهش و بهینه سازی مصرف انرژی بپردازیم. در ساختمانهای قدیمی با توجه به اقلیم و آب و هوا ساخت و ساز به شکلی بود که جهت وزش باد و ایجاد سایه باعث خنکی خانه میشد. اما با ورورد وسائلی مانند کولر و پنکه تاثیر طراحی ساختمان برای خنک کردن یا حتی گرم کردن خانه بی تاثیر شد.

میتوان اعتراف کرد حتی خیابانهای باریک هم از بلوارهای عریض امروزی خنک تر بودند. امروزه اما خانه ها براساس آن معیارهای قدیمی طراحی نمیشود و حضور تکنولوژی کار را آسان تر کرده است. استفاده از وسایل سرمایشی اما گاهی تاثیر زایدی نمگذارد و فضا برای خنک ماندن نیاز به آفتاب گیر و سایبان پیدا میکند.

در جایی که سایبان پاسیو مطب دندانپزشکی نصب باشد هدر رفت انرژی کم است و به خنکی هوا کمک میشود. ایجاد سایه بر روی دیوار یا پنجره باعث خنک ماندن داخل ساختمان میشود. استفاده از سایبان پاسیو هم میتواند بر دیوار های اطراف سایه ایجاد کند تا خنک بمانند.

مطالعه این مطلب را پیشنهاد میکنیم : سایبان برقی هایپر خلیج فارس

سایبان پاسیو سایبان متین سایبان

برای سفارش و تهیه سایبان پاسیو با همکاران ما در سایبان متین در ارتباط باشید. شرکت ما در خرید سایبان پاسیو مناسب با محل مورد نظر شما مشاوره و راهنمایی ها لازم را ارائه میدهد. تولیدات دیگر ما نیز مانند سقف جمع شونده، سقف متحرک و سایبان پارکینگ جمع شو قابل ارائه به مشتریان است.

نمایندگی های ما در شهرهای دیگر ایران نیز پاسخگوی مشتریان خواهند بود. از طریق لینک زیر میتوانید با هممکاران ما در ارتباط باشید.