سایبان برقی فروشگاه 

سایبان همانطور که از اسمش پیداست، برای ایجاد سایه نصب میشود. سایبان بیرون مغازه هوای داخل را هم خنک نگه میدارد. سایبان برقی فروشگاه در فصل گرما هوای خنک را در محوطه نگه میدارد و انرژی هدر نمیرود. با نصب سایبان جلوی درب ورودی میتوان از تابش آفتاب مستقیم به داخل فروشگاه جلوگیری کرد. پس همیشه داخل فروشگاه هوا خنک می ماند.

سایبان برقی میتواند مانع از خیس شدن ورودی فروشگاه شود. در زمان ریزش باران نیز میتواند جلوی ریزش آب به داخل فروشگاه را بگیرد. رفت و آمد مشتریان به این ترتیب راحت است و نگرانی از خیس شدن ندارند. نصب سایبان باعث میشود استهلاک پنچره ها و چهارچوب به تاخیر بیافتد و عمر طولانی تری داشته باشند. سایبان برقی فروشگاه میتواند تا مسافت زیادی را در جلوی فروشگاه پوشش دهد. سایبان برقی میتواند فضای سه متر تا حدود پنج متر را پوشش دهد.

کنترل سایبان برقی به صورت الکترونیکی است و با استفاده از ریموت امکان پذیر است. این امکان از باز و بسته کردن دستی سایبان شما را بی نیاز میکند. جریان برقی سایبان به موتور متصل است که با کنترل از راه دور تنظیم آنرا ممکن میسازد. سایبان برقی فروشگاهی را میتوان بالای درب پنجره، در و یا پیاده رو نصب کرد. اگر بخواهید برای سایبان کانوپی ایجاد کنید میتوانید ستون را به زیر سایبان اضافه کنید. در این حالت پهنای سایبان میتواند فضای بیشتری از بیرون را پوشش دهد. سایبان فروشگاهی از جهات مختلف برای شما کاربرد دارد.

مطالعه این مطلب را ازدست ندهید : فروشگاه بزرگ سایبان پارکینگ

سایبان برقی فروشگاه امیدان قدیمی

کاربرد سایبان برقی فروشگاهی 

یکی از کاربرد های سایبان برقی استفاده تبلیغاتی است. از این لحاظ سایبان های کالسکه ای و بازویی با امکان چاپ تبلیغات روی آنها بیشترین استفاده را دارند. از نگاه تبلیغاتی سایبان فروشگاهی را میتوان یک فضا برای تبلیغات محیطی دانست. البته مزیت این کار این است که بدون دادن عوارض به شهرداری امکان انجام تبلیغات را برای شما فراهم میکند. یک سایبان زیبا با یک طرح جذاب حتما در جلب نظر مشتری تاثیر زیادی دارد.

سایبان برقی یا سایبان فروشگاهی در گذشته نیز به اشکال مختلف مورد استفاده قرار میگرفته است. سایبان معمولا به وسیله دو چوب، یک چادر را روی خود نگه میداشته است. اما در سالهای اخیر سایبان فروشگاهی با استفاده از پروفیل آهن و فنرهای بیرونی یا بازوهای الکترونیکی چادر را نگه میدارند. تمام سایبان های برقی امروزه مجهز به سیستم دستی و گیربکس هستند.

مطالعه این مطلب را ازدست ندهید : ساخت سایبان برقی حرفه ای

مزایای نصب سایبان برای فروشگاه  

سایبان های برقی در مقایسه با سازه های دیگر، مقاومت بیشتری در برابر باران و باد و برف دارند. در برابر ضربه معمولا مقاوم هستند و بر اثر تابش شدید آفتاب به سادگی خراب نمیشوند. استفاده از پوشش های چادری در سایبان برقی باعث عمر طولانی و زیبایی و مقاومت سایبان میگردد.

سایبان برقی برای پوشش های فضای باز و عمومی یا انبارهای فصلی و دائمی و اماکن توریستی قابل نصب و استفاده است. سایبان برقی فروشگاهی به دلیل قابلیت تنظیم حرکت و سهولت تنظیم آن به راحتی قابل کنترل است. اگر تمایل به تغییر زاویه تابش خورشید دارید یا میخواهید گرما کمتر به داخل بیاید بهتر است اقدام به نصب انواع سایبان برقی فرشگاهی بسته به فضا و نیاز خود بنمایید.

مطالعه این مطلب را دست ندهید : سایبان پارکینگ حرفه ای

سایبان متین سایبان فروشگاهی

خرید سایبان برقی برای فروشگاه

اگر برای فروشگاه خود به دنبال یک سایبان با کیفیت و مقاوم هستید میتوانید با سایبان متین تماس بگیرید. سایبان برقی در طرح ها و رنگ ها متناسب با فروشگاه شما قابل ساخت و اجرا می باشند. در صورت نیاز در هرجای ایران که هستید میتوانید با همکاران ما در شهرستان تماس بگیرید.

شرکت ما سازنده انواع سایبان برقی مغازه، سایبان پارکینگ، سایبان بالکن و … میباشد. برای اطلاع از قیمت سایبان برقی و خرید یا سفارش میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.