نصب سایبان برقی مغازه

نصب سایبان برقی مغازه شامل نصب اجزاء مختلف سایبان است که بتواند یک سایبان برقی را به وسیله ریموت باز و بسته کند. حرکت سایبان بعد از نصب به وسیله ریموت و تنها با فشردن یک دکمه امکان پذیر است. شما از راه دور و به وسیله ریموت میتوانید شاهد باز و بسته شدن سایبان برقی باشید. برای نصب سایبان باید ارتباط بین اجزاء را در نظر گرفت. زیرا ارتباط زیادی بین نصب اجزاء سایبان با کیفیت قطعات آن وجود دارد. هرچقدر کیفیت و کارایی قطعات بالاتر و بهتر باشد نصب سایبان برقی مغازه نیز راحت تر انجام میگیرد.

اجزاء مختلف سایبان برقی شامل چادر، یراق آلات و موتور سایبان است. جنس و کیفیت هرکدام از این اجزا و قطعات در طول عمر سایبان موثر هستند. پس لازم است تا در زمان نصب به جنس و مدل هرکدام از اجزاء سایبان توجه گردد. در ادامه به شرح هرکدام از این قطعات و کارکرد آنها خواهیم پرداخت.

اجزاء سایبان برقی 

چادر سایبان برقی 

یکی از بخش های مهم سایبان، چادر آن است. چادر سایبان برقی مغازه میتواند از جنس فلکسی،ترانزیتی و برزنتی باشد. چادرهای فلکسی مقاومت زیادی در برابر نورخورشید و باران و برف ندارند. اما مهمترین مزیت آنها قابلیت چاپ است. میتوانید نام و لوگوی مغازه خود را روی چادر فلکسی چاپ کنید و این مزیت آنرا بسیار پرطرفدار کرده است. نوع دیگر چادر برای سایبان برقی، چادرهای برزنتی است که مقاومت بالاتری نسبت به چادر فلکسی دارد. چادرهای فلکسی بسیار مقاوم و محکم هستند و از انعطاف پذیری بالایی نیز برخوردارند. همپنین به دلیل استحکام زیاد و خاصیت ضدآب بودن جهت پوشش چادرها برای فضای باز مناسب ترند.

مطالعه مطالب مرتبط :

سایبان متحرک برای مغازه ها

سایبان پارکینگ مناسب

سایبان متحرک تبلیغاتی اجرا شده توسط سایبان متین

نصب سایبان برقی مغازه سایبان متین 3

موتور سایبان برقی 

بعد از چادرها در سایبان برقی جزء مهمی که آنرا از سایر سایبان ها متمایز میکند، موتور سایبان است. موتور سایبان برقی را با نام موتور توبلار نیز میشناسند که جهت استفاده از در سایبان برقی مغازه تهیه و تولید میشود. قطعات داخلی موتور توبلار شامل یک آچار برای تنظیم میکروسوئیچ، خارو بست، خلاص کن،تاج،موتور، آداپتور موتور پایه ستاره ای شکل یا کتابی می باشد. قدرت موتور سایبان برقی به میزان 8 تا 15 دقیقه است که جریان برقی مصرفی بین 5.1 تا 3 آمپر را شامل میشود.

یراق آلات سایبان برقی

قطعات جانبی سایبان برقی مغازه شامل یراق آلات آن است که بازوها، تنظیم کننده ها و نگهدارنده ها را شامل میشود. بازوی سایبان برقی میتواند از جنس پلاستیکی یا فلزی باشد. بازوهای پلاستیکی شکننده تر هستند و و عمر کوتاهی دارند که باعث خرابی و کاهش طول عمر سایبان برقی نیز خواهد شد. اما بازوهای فلزی و آهنی مقاومت بیشتری دارند و ستفاده از یراق آلات آهنی طول عمر سایبان را افزایش میدهد. هرچقدر کیفیت یراق آلات به کارگرفته شده در سایبان بهتر باشد، سایبان با کیفیت تر و با طول عمر بیشتری خواهید داشت.

اجرا و نصب سایبان برقی 

اجرا و نصب سایبان برقی مغازه در مراحل مختلف توسط نصاب سایبان انجام میگیرد. در مرحله اول برای اجرای سایبان قطعات را به صورت جداگانه در محل می آورند و سپس اقادم به مونتاژ میکنند. قطعات و لوازم مورد نیاز برای سایبان در محل به هم متصل میشود و سپس نصب سایبان انجام میگیرد. دقت و سرعت نصب سایبان به کیفیت کار کارشناسان بستگی دارد. در مرحله بعدی کارهای مربوط به تنظیم شیب و زاویه سایبان انجام میگیرد تا نصب سایبان برقی مغازه  کامل شود.

مطالعه مطالب مرتبط :

پروژه سایبان پارکینگ اجرا شده

سایبان پاسیو در پنت هاوس برج آبان

نصب سایبان برقی مغازه سایبان متین
ویژگی های سایبان برقی مغازه 

برای سایبان برقی مغازه ویژگی هایی وجود دارد که آنرا پرکابرد و پرطرفدار کرده است. ویژگی هایی که رضایت مشتری را جلب میکند و باعث میشود تا خرید و نصب سایبان برقی مغازه برای او توجیه پذیر باشد. از جمله دیگر ویژگی های سایبان برقی باید به سهولت در استفاده از آن اشاره کرد. برای این نوع سایبان ها امکان تنظیم شیب مختلف و کنترل از راه دور وجود دارد. این تنظیمات با ریموت کنترل قابل انجام است. سایبان برقی مغازه مانع از خرابی لوازم و مواد پشت ویترین شده و فضایی سایه دار را برای شما به وجود می آورد. فضایی خنک که رطوبت ندارد و مانع از پوسیدگی و خرابی لوازم شما خواهد شد.

مزیت دیگر سایبان برقی جلوگیری از ریختن آب باران در ورودی مغازه است تا جلوی درب مغازه خیس نشود. همچنین برای معرفی کالاها میتوانید از امکان چاپ روی سایبان برقی استفاده کنید، یا برای محصولاتتان روی آن تبلیغ نمایید. در فصول مختلف سال فضایی به دور از رطوبت و گرما را با نصب سایبان برقی مغازه خواهید داشت. از فضای زیر سایبان برای پارک موتور یا دوچرخه، گذاشتن استند محصولات و صندلی و میز نیز میتوانید استفاده کنید.

نصب سایبان برقی مغازه سایبان متین 2

خرید و نصب سایبان برقی برای مغازه 

اگر برای مغازه یا فروشگاه خود به دنبال یک سایبان برقی با کیفیت و زیبا هستید، با ما تماس بگیرید. شرکت سایبان متین باتجربه در زمینه تولید انواع سایبان پارکینگ، سایبان پاسیو و سقف متحرک در ایران آماده همکاری با شما عزیزان می باشد. برای سفارش خرید و نصب میتوانید از طریق لینک زیر با ما در تماس باشید. اگر ساکن شهرستان هستید برای اطلاع از شرایط نمایندگی شهر خود میتوانید با ما در ارتباط باشید و از شرایط خرید مطلع شوید.