اخبار سایبان چتری

سفارش سایبان چتری با قیمت مناسب

سفارش سایبان چتری با قیمت مناسب میتواند کمک بسیار زیادی در صرفه جویی هزینه هایتان بکند و اینکه می توانید به راحتی دکوراسیون محیط مورد نظرتان را تغییر دهید و اینکه یک سایه کامل و بهینه به مشتریان و یا خودتان هدیه دهید.

همچنین این موضوع را هم میدانید که می توانید هر مدل سایبان چتری و در هر اندازه ای که بخواهید را در هر جایی نصب کنید و عملکرد این سایبان همانند یک چتر است و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار دهیم.

عملکرد سایبان چتری چگونه است ؟

سایبان چتری از جمله سایبان های منحصر بفرد با ظاهری خاص است که مکانیزمی شبیه به چتر دارد و ظاهر آن بسیار زیباست که می تواند در دکوراسیون محل مورد نظرتان تاثیر بسزایی بگذارد.

چتر سایبان به صورت چند میله کنار هم که بر روی یک پایه ی بسیار محکم با جنس های مختلف چوبی و فلزی سوار شده اند کنتر وزن چتر سایبان توسط همان پایه ی چتر انجام می شود که می تواند به دو صورت ثابت و متحرک باشند که بستگی به سلیقه ی شما دارد که کدام یک بیشتر برای شما کاربردی تر است.

میله ها اصولا دارای جنس بسیار مرغوب و با وزنی سبک هستند تا فرد بتواند به راحتی آن را جابجا کند و اگر می خواهید این جابجایی راحت تر هم صورت بگیرد می توانید سایبان چتری متحرک را سفارش دهید.

سایبان چتری متحرک این گونه است که در زیر پایه ی سایبان چرخ های کوچکی وجود دارد که شما می توانید به راحتی آن را به هر جایی که می خواهید انتقال دهید و جابجا کنید اگر هم میخواهید ثابت در یک جا قرار بگیرد می توانید چتر سایبان ثابت را سفارش دهید.

نحوه ی باز و بسته شدن چتر سایبان هم این گونه است که میله هایی که نگهدارنده ی پارچه ی سایبان هستند به یک قرقره متصل شده اند و به کمک یک دستگیره می توانید سایبان را باز و بسته کنید.

مطالب پیشنهادی :

دلایل نصب چتر سایبان

سایبان برقی و امکانات آن

سفارش سایبان چتری با قیمت مناسب - چتر سایبان

سفارش سایبان چتری با قیمت مناسب در اندازه های مختلف

یکی از موارد مهم دیگری که برای سفارش سایبان چتری با قیمت مناسب باید در نظر گرفت این است که باید اندازه ی مناسبی که مناسب با محیط مورد نظرتان است در نظر بگیرید و سفارش دهید.

اندازه های مختلفی در بازار برای سفارش سایبان چتری می توانید در نظر بگیرید که شامل موارد زیر می شود :

* سایبان چتری در اندازه ی کوچک : این اندازه از چتر سایبان برای پروژه های کوچک بسیار مناسب است که می توان از آن ها برای کافی شاپ ها ، ویتامینه ها و .. استفاده کرد.

چراکه برای ایجاد سایه برای یک الی دو نفر یا قرار دادن یک میز و صندلی کوچک زیر سایبان چتری بسیار مناسب است. سایبان چتری در اندازه های یک متری تا دو متری بهترین گزینه است.

*  سایبان چتری در اندازه بزرگ : این مدل سایبان ها در اندازه های بسیار بزرگ و پوشش فضای بزرگتری مورد استفاده قرار می گیرد و برای پوشش دادن مقدار زیادی از فضای باز میتواند گزینه ی مناسبی باشد.

به عنوان مثال برای پوشش فضای باز ویلا یا داشتن یک آلاچیق متحرک میتواند برای داشتن اوقات فراغتی بدون هیچگونه عوامل طبیعی لذت ببرید.

خرید سایبان چتری چه مزایایی میتواند داشته باشد؟

سایبان چتری درست است که تنوع و مدل های مختلفی را دارد اما همه ی آن ها مجموعاً دارای مزایا و معایب خاص خود هستند اما می توان با گذاشتن آن ها در یک دسته ی کلی مزایا و معایب را در یک قالب مشخص نام برد.

مزایای نصب سایبان چتری شامل موارد زیر می شود :

* استفاده ی بهینه از فضا : این مزیت نسبت به سایر مزیت ها بسیار قابل توجه است که شما می توانید با قرار دادن سایبان چتری در حالت باز و بسته می توانید از فضا استفاده بهینه بکنید. در واقع با باز کردن سایبان چتری می توانید از فضایی که زیر سایه بان است استفاده کنید و در صورتی که جمع می شود هم به راحتی می توانید بدون اینکه جای زیادی بگیرد در یک نقطه ای قرار دهید.

* پوشش کامل فضا با سایبان چتری : طراحی چتر سایبان به گونه ای است که شما می توانید به هر حالتی از آنها استفاده کنید و این فرصت به شما داده می شود که از نور و گرمای آفتاب خلاص شوید و اوقات فراغتتان را به بهترین شکل ممکن سپری کنید.

پیشنهاد مطالعه :

ویژگی های سایبان برقی با کیفیت

دکور خانه با چتر سایبان

سفارش سایبان چتری با قیمت مناسب - سایبان متین
سایبان چتری مورد نظرتان را از ما سفارش دهید!

برای اینکه سایبان چتری مورد نظرتان را با اندازه و مشخصات دلخواهتان داشته باشید می توانید با بزرگترین شرکت تولید کننده انواع سایبان ، سایبان متین در ارتباط باشید.

سایبان متین با در نظر گرفتن استانداردهای روز و بهترین متریال ها به شما عزیزان سایبان چتری را ارائه می دهد که بتوانید سالیان سال از آن استفاده کنید.

هر جای از ایران که هستید می توانید با نمایندگان ما در ارتباط باشید و سایبان چتری خود را سفارش دهید. ما منتظر سفارشات شما عزیزان هستیم.