اخبار چتر سایبان سایبان چتری

دلایل نصب چتر سایبان

وقتی هوا گرم است به سایه ای برای لذت بردن از هوای آزاد و فضای باز نیاز داریم. مهمانی های فضای باز و استفاده از استخر همیشه در تابستان لدت بخش هستند و اگر محلی برای استراحت داشته باشید، بیشتر لذت خواهید برد.

دلایل نصب چتر سایبان این است که میتواند فضای باز دلخواه شما را به محلی محبوب و زیبا تبدیل کند. در عین حال دلایل دیگری هم وجود دارد که شما را برای نصب این چتر زیبا توجیه خواهد کرد.

محافظت از مبلمان فضای باز در برابر تغییرات اب و هوا و عناصر جوی مانند باران و برف و آفتاب، در زیر سایبان چتری امکان پذیر است. در عین حال که این چتر ها قابل هم نیز هستند و در زمان وزش بادهای شدید میتوانید آنها را ببندید.

این چترهای زیبا در اثر وزش باد اسیب خواهند دید و تنها راه همین بستن آنها می باشد تا از آسیب در امان بمانند. پایه این چتر ها متحرک است و جابجایی را برای شما آسان خواهد کرد. تمایل به خرید چتر ها برای محافظت از آفتاب و صرفه جویی در استفاده از دستگاه های خنک کننده است.

هزینه استفاده از برق در روزهای گرم بیشتر است و در نتیجه بهتر است شما به یک وسیله ای هوا را خنک نگه دارید. پس هیچ چیز بهتر از یک چتر سایبان نیست. این چتر از دوام بالایی برخودار است و با گذشت زمان، در صورت استفاده مناسب و نگهداری درست از آن میتوانید تا مدت ها از آن استفاده کنید.

دلایل نصب چتر سایبان

تبلیغات با چتر سایبان 

از دلایل نصب چتر سایبان میتواند محافظت از مهمانان و مشتریان خود در فضای باز باشد. چتر سایبان میتواند بهترین انتخاب برای این منظور است. این چتر در عین حال که با ایجاد سایه فضا را لذت بخش تر میکند، کارایی استفاده از فضای باز را هم افزایش خواهد داد.

اگر در نظر دارید که سایبان محل کار خود را به لوگو یا شعار تبیلغاتی مزین کنید، امکان چاپ روی چادر این چترها وجود دارد. چاپ تبلیغ روی چادر ماندگار است و میتواند تا مدت ها تبیلغ خوبی برای کسب و کار شما باشد.

انتخاب رنگ و طرح مناسب با دکور و چیدمان محل مغازه، رستوران، کافه یا منزل شما میتواند زیبایی سایبان را به رخ بکشد. پس بهتر است با یک انتخاب هوشمندانه برای پوشش چتر سایبان زیبایی و برندسازی خود را تضمین کنید.

ما طیف گسترده ای از سایبان های چتری را تولید میکنیم که کاملا ضد آب هستند و از مواد درجه یک تولید شده اند. این چتر ها برای انواع فضاهای باز مانند حیاط ویلا، استراحت گاه های ساحلی، رستوران ها و … قابل استفاده می باشند.

چترهای باکیفیت و نصب آسان در اندازه های مختلف برای هر محلی مناسب می باشند. این محصول در دو نوع ثابت و متحرک عرضه میشود و توانسته نیاز بسیاری از مردم را برای ایجاد سایه در تابستان فراهم کند.

برای این چترها امکان نورپردازی و استفاده از دستگاه گرمایشی هیتر نیز وجود دارد تا در روزهای بارانی پاییز و سرد زمستان، به کار شما بیایند و فضا را همچنان روشن و گرم نگه دارند.

مشخصات کلی چتر سایبان 

🔸 پایه های چتر از آلومینیوم درجه یک تولید شه که طول عمر این وسیله را تضمین مینماید.

🔸 پوشش آلومینیوم مانع از زنگ زدگی و خوردگی یا پوسته پوسته شدن آن خواهد بود.

🔸 نصب سایبان چتری استفاده از فضا را به حداکثر میرساند و فضای زیادی را تحت پوشش خود قرار میدهد.

🔸 چتر سایبان را میتوانید در انواع هشت ضلعی، مربع و یا بدون داشتن پایه مرکزی سفارش دهید.

🔸 چترهای پایه دار امکان گردش 360 درجه دارند.

🔸 نصب این چترها آسان است و نیاز به کارشناسی فنی ندارند.

🔸 ساختار آلومینویم پایه با انواع آب و هوا سازگاری دارد و در مناطق مرطوب و گرم قابل استفاده است.

🔸 میتوانید نوع پایه دار چتر ها را روی میز قرار دهید و سایه لازم برای پذیرایی از مهمانان و مشتریان را ایجاد کنید.

🔸 مدل سایبان چتری پایه کنار برای کنار استخر و در ویلا و هتل بسیار زیبا و مناسب است.

🔸 تنوع رنگی برای چادر سایبان های چتری میتواند متناسب با محل نصب یا مبلمان فضای باز باشد.

🔸 یکی از دلایل نصب چتر سایبان امکان چاپ تبلیغ روی چادر آنها وجود دارد که دوام خوبی نیز خواهد داشت.

دلایل نصب چتر سایبان - سایبان چتری
فروش چتر سایبان را از ما بخواهید !

فصل تابستان بهترین فرصت برای استفاده از هوای آزاد و فضای باز است. اما آفتاب و اضعه های مضر آن میتواند سلامت پوست شما را تهدید کنید. میتوانید در کنار استخرها و لذت بردن از آب تنی، محلی را نیز برای استراحت داشته باشید. یا زمانی را در عصر زیر چتر سایبان بگذرانید.

نصب این وسیله بسیار آسان است و زمان زیادی از شما نخواهد گرفت. علاوه بر اینکه در دو مدل متحرک و ثابت و پایه وسط و پایه کنار قابل ارائه و نصب می باشد. اگر به دنبال زیباتر کردن محل حیاط ویلا، رستوران یا منزل خود هستید، ازطریق لینک زیر با ما تماس بگیرید و سایبان خود را سفارش دهید.

شرکت سایبان متین با سالها سابقه در زمینه تولید انواع سایبان آماده پذیرش سفارشات شما در زمینه تولید انواع این محصول می باشد. شما از هرجای ایران امکان سفارش و خرید را خواهید داشت. تنها کافی است از طریق لینک زیر و بعد از بررسی شرایط نمایندگی ها با ما تماس بگیرید. سابقه ما در تولید و فروش این محصولات ضامن کیفیت آن خواهد بود.