اخبار سایبان سایبان اتوماتیک سایبان برقی سایبان متحرک

سایبان برقی و امکانات آن

سایبان برقی و امکانات آن بسته به نیازها و سلیقه شما میتواند متفاوت طراحی شود. میتوانید سبک های مختلفی از سایبان را داشته باشید و از آن استفاده کنید. با فراهم آوردن هایت امنیت در برابر آب و هوا و با استفاده از ریموت کنترل و تنظیم از راه دور زندگی را برای شما آسان تر خواهد کرد.

سایبان برقی را در فضای باز میتوانید به آسانی به وسیله ریموت کنترل کنید و یا برنامه کنترل آنرا روی گوشی های هوشمند خود داشته باشید. این سایبان ها میتوانند بخشی از استخر شما را پوشش دهند و یا برای ایجاد سایه در پاسیو و تراس استفاده شوند.

همه اجزا و اسکلت سایبان برقی با پودر ضد زنگ پوشیده شده است و نیاز کمتری به مراقبت و نگهداری دارد. پارچه صد در صد اکریلیکريال ضد آب و مقاوم ارزش بیشتری به سایبان میدهد. شما همچنین میتوانید از سنسور باد و ریموت کنترل برای محافظت بیشتر از سایبان استفاده کنید.

سایبان های برقی معمولا در مغازه ها ( رستوران، سوپرمارکت، کافه و …)، در کافه ها و برای خانه به عنوان سایبان برای پاسیو یا پنجره استفاده میشوند. ویژگی این محصولات بازوی تاشو جمع شونده کاملا برقی است که به وسیله ریموت به آسانی و بیصدا باز و بسته میشود.

قابلیت نصب سنسور نور و باد برای این وسیله وجود دارد تا در صورت نیاز شما آنرا با روشنایی و طلوع خورشید یا بادهای شدید تنظیم کنید. با وجود این امکانات محافظت برای سایبان وجود خواهد داشت تا در زمانهای مختلف نیاز به حضور شما برای تنظیم آن نباشد.

این وسیله مقاومت 89% در برابر اشعه ماوراء بنفش دارد و هرگز دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نخواهد شد. پارچه ضد آب سایبان محافظت خوبی در برابر باران های شدید ایجاد میکند که این ویژگی به جنس روکش سایبان برقی هم بستگی دارد.

سایبان برقی و امکانات آن - سایبان مغازه

تنوع رنگ و دیگر امکانات سایبان برقی 

سایبان برقی میتواند متناسب با استایل محل نصب و سلیقه شما طراحی شود. تنوع رنگی خوبی برای این وسیله وجود دارد و میتوانید هرکدام را انتخاب کنید. اما باید نکاتی را درباه انتخاب رنگ برای سایبان بدانید.

سایبان متحرک به خوبی برای خانه ها و مغازه ها کارایی دارد. در حالیکه منبع خوبی برای ایجاد سایه هستند، به همین ترتیب میتوانند به عنوان یک روش برای برند سازی باشند. شما میتوانید از رنگ سایبان برای بازاریابی تجارت خود استفاده کنید.

در صورتی که محل کسب شما دارای حیاط شخصی باشد، میتوانید از رنگ های سازمانی برای طرح و نقش سایبان استفاده نمایید. اگر به فکر خرید سایبان برای خانه خود هستید، انتخاب رنگ متناسب با دکوراسیون و فضای فعلی شما باید انجام شود.

سایبان برقی و امکانات آن که شامل کنترل از راه دور نیز میشود، برای ایجاد سایه و محافظت در برابر نور آفتاب گزینه مناسبی هستند. کنترل از راه دور هوشمند باعث افزایش یا کاهش میزان سایه مورد نیاز برای شما خواهد شد تا به آسانی آنرا تنظیم کنید.

سنسور باد ویژگی بسیار مفیدی از پیش بینی خودکار و سایبان اتوماتیک است. سنسورهای حرکتی به سایبان متصل میشوند و نسیم های سبک و طوفان های شدید را تشخیص خواهند داد. پس از تشخیص بادهای شدید، سایابن به صورت خودکار بسته میشود.

در مقابل سایبان های ثابت، سایبان های برقی میتوانند به شکلی سازگار تر و سودمند تر عمل کنند. با توجه به شرایط آب و هوایی، میتوانید سایبان متحرک را انتخاب یا مجهز کنید تا اندازه خوبی از سایه را برای شما ایجاد کنند.

سایبان برقی و امکانات آن - شرکت سایبان متین

ویژگی موتور برقی سایبان برقی 

عملکرد سایبان برقی با وجود موتور برق ممکن است بسیار آسان به نظر برسد. اما فناوری که در داخل آن پنهان شده است بسیار پیشرفته می باشد. سایبان دارای موتور است و این جدیدترین فناوری است به حرکت دادن بزرگترین سایبان ها منجر شده است.

در حالیکه هنوز قابل پنهان شدن و جمع و جور است و میتواند داخل غلتک قرار بگیرد و قابل دیدن نباشد. این بدان معنا است که تمام آنچه شما خواهید دید تنها نتیجه حرکت موتور برقی است. از کارکرد سنسورها گرفته تا باز و بسته شدن پارچه سایبان.

زمان حرکت بازوها به گونه ای عمل میکنند که شبیه بازوی انسان است. یک یا دو زنجیر قسمت های مختلف بازو را به هم وصل میکند و همه چیز را در خود نگه میدارد. زنجیر سایبان شبیه زنجیر دوچرخه ها است. انتقال قدرت از طریق زنجیرها اتفاق میافتد و باعث دوام و ماندگاری سایبان خواهد شد.

بسیاری از افراد فکر میکنند در زمان حرکت سایبان متحرک این چادر است که باز و بست میشود. در حالیکه در حقیقت این بازوها هستند که حرکت میکنند و باعث حرکت چادر میشوند. بیشتر سایبان ها روی قالب اسکلت فلزی سوار میشوند و بسیار محکم و مقاوم هستند.

 

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

دکور خانه با چتر سایبان
انواع کاربرد سایبان پارکینگ
دلایل انتخاب سایبان چتری

سایبان برقی و امکانات آن - سایبان پاسیو
فروش سایبان برقی را از ما بخواهید !

برای اینکه از خرید خود مطمئن باشید، بهتر است در زمان خرید از یک تولید کننده باسابقه خریداری کنید. شرکت سایبان متین به عنوان اولین تولید کننده سایبان در ایران بهترین محصول را با بهترین کیفیت ارائه میدهد.

در هر جای ایران که هستید میتوانید این سایبان را برای منزل یا مغازه خود سفارش دهید. تنها کافی است تا شرایط نمایندگی های خود را بررسی کنید و این محصول را از فروشگاه های ما سفارش دهید. برای مشاوره درباره سایبان برقی مورد نیاز و مناسب خود یا اطلاع از قیمت ها و اطلاعات دیگر از طریق لینک های موجود در صفحه با ما در تماس باشید.