اخبار سایبان سایبان برقی سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ همه کاره

شاید در نظرتان عجیب بیاید که سایبان پارکینگ همه کاره یعنی چی؟ چه کارایی میتواند داشته باشد؟ سایبان پارکینگ همانطور که از اسمش پیداست یک نوع سایبان متحرک برای محافظت از خودروی شما استفاده می شود.

سایبان ماشین توانایی جلوگیری از تابش نور خورشید را برای محافظت از خودروی شما را دارد و اینکه هر شرایط آب و هوایی در آن محدوده حاکم باشد فرقی نمی کند ، محافظت از خودروی شما توسط سایبان برقی انجام می شود.

فضاهایی مثل حیاط ، پارکینگ های سرباز که نیاز به یک سقف یا پوششی محکم دارند سایبان برقی می تواند گزینه ی بسیار مناسب باشد چراکه قرار نیست کثیف کاری مثل ایجاد سقف اتفاق بیفتد.

تمام ساختمان هایی مثل حیاط ، اداره ها ، فروشگاه هایی مثل شهروند که تعدد جمعیت بسیار بالاست سایبان برقی میتواند کمک زیادی به مشتریان بکند تا خودرویشان در اثر قرار گرفتن زیر آفتاب آسیبی نبیند و یکی از مشکلات افراد در فصل تابستان این است که داخل ماشین آنقدر داغ میشود که باید چند ساعت منتظر بماند تا داخلش خنک شود سپس وارد خودرو شوند.

کارایی های دیگر سایبان پارکینگ چیست؟

وقتی در حیاط منزل یا ویلا سایبان پارکینگ نصب می کنید علاوه بر اینکه میتوانید خودروی خود را زیر آن پارک کنید و از سایه اش برای حفاظت از ماشین استفاده نمایید از همان فضای مطمئن و بدون آفتاب زیر سایبان پارکینگ به عنوان گذراندن اوقات فراغتتان همراه با خانواده استفاده کنید.

کنار خانواده تان در زمان هایی که ماشین زیر سایبان پارک نشده است برای خوردن عصرانه ای دلچسب و یا رفتن به پیک نیک کوچک خانوادگی در حیاط منزلتان استفاده کنید.

این روز ها که پارک و مسافرت رفتن ممنوع شده است و برای کمک به سلامتی خودمان هم بهتر است میتوانیم زیر سایه ی سایبان برقی اوقات فراغت و تعطیلاتمان را بگذرانیم و اینکه محلی می شود برای بازی کودکان بازیگوش ، معمولا کودکان بازیگوش طاقت خانه ماندن ندارند و اینکه فرستادن آن ها به پارک هم خطرناک است بهترین گزینه بازی کردن در حیاط است و اگر زیر سایبان پارکینگ مشغول بازی بشوند خبری از آفتاب سوختگی و گرمازدگی هم نیست .

اگر سایبان ماشین را در شرکتتان نصب کرده اید میتوانید به عنوان تبلیغات از آن استفاده کنید. چاپ تبلیغات یا لوگوی شرکت بدون اینکه هزینه ی گزاف مالیات و شهرداری را بپردازید انجام می شود.

به جزء چاپ تبلیغات هم میتوانید در زیر یا روی پارچه ی سایبان برقی طرحی که خودتان دوست دارید را چاپ کنید که هر وقت به سایبان نگاه می کنید لذت ببرید.

سایبان پارکینگ همه کاره - سایبان متین

نحوه راه اندازی و نصب سایبان پارکینگ همه کاره

سایبان پارکینگ با توجه به نوع متریالی که برای ساخت آن استفاده می شود نحوه راه اندازی و نصب آن باید زیر نظر کارشناسان حرفه ای و متخصصان فنی در این زمینه انجام شود.

برای نصب و راه اندازی سایبان پارکینگ نباید از کسانی که در این زمینه تخصص ندارند استفاده کنید چراکه سلامت جانی و مالی خود را به خطر می اندازید.

راه اندازی و نصب سایبان ماشین را باید افراد تخصصی انجام دهند تا امنیت و ایمنی را در این سازه برقرار کنند و اینکه در حین راه اندازی هیچ مشکلی برای کسی پیش نیاید ، شرکت ما از متخصصان حرفه ای استفاده می کند و یک ناظر را به عنوان راهنما و متخصص همراه با آن ها ارسال می کند تا مشکلی بابت نصب یا راه اندازی سایبان پیش نیاید.

استفاده راحت از سایبان پارکینگ

احتمالاً قبلا در کوچه و خیابان ها دیدید که سایبان ها با یک میله ی دراز که چند ساعتی میچرخاندند ، باز یا بسته میشد و همیشه هم وسط باز کردن سایبان گیر می کرد دوباره باید میبستیم و باز می کردیم خلاصه که استفاده از آن اصلاً آسان نبود.

امروزه دیگر آن سایبان های پر دردسر دوره شان تمام شد ، سایبان برقی وقتی به بازار آمد همه تشویق شدند و برای راحتی در استفاده از آن برای پارکینگ ، مغازه ، حیاط ، بالکن ، پاسیو و نقاط دیگر که فضای باز داشت تهیه و نصب کردند. برای کنترل سایابن پارکینگ لازم نیست از نیروی دستی استفاده کنید.

کنترل سایبان ماشین با استفاده از ریموت و فشردن یک کلیک روی آن کافیست تا سایبان باز یا بسته شود هر موقع که احتیاج نداشتید آن را باز کنید و هر موقع احتیاج داشتید آن را ببیندید.

سایبان پارکینگ همه کاره - سایبان ماشین

ساخت سایبان پارکینگ با سقف پارچه ای

در ساخت سایبان پارکینگ از پارچه های بسیار با کیفیت استفاده می شود معمولاً پارچه هایی که برای سایبان ماشین مورد استفاده قرار می گیرد پارچه سایبان PVC یا سازه کششی است.

دلیل استفاده از پارچه پی وی سی این است که مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف دارد و هیچ گونه گرما از این پارچه عبور نمی کند ، ضد آب و ضد حرارت است.

پارچه های سازه کششی هم نور مستفیم خورشید را به خود جذب نمی کند و آن را منعکس می کند. از این مدل پارچه هم برای سایبان پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد.

از دلایل دیگری که این دو نوع پارچه پر کاربرد هستند تنوع رنگ و مدل آن بسیار زیاد است دست شما مشتریان عزیز در انتخاب هر مدلی که در نظر داشته باشید باز است.

سایبان پارکینگ با سقف پارچه ای باعث می شود فضای زیر سایبان کاملاً خنک بماند و اینکه از گرم شدن بدنه و داخل اتومبیل در تابستان جلوگیری می کند.

سایبان پارکینگ همه کاره را همین حالا سفارش دهید!

برای سفارش سایبان پارکینگ همه کاره درنگ نکنید ، اگر خودرویتان در اثر تابش بیش از حد مستقیم آفتاب رنگ و رویی برایش نمانده و از اینکه هر روز باید دو ساعت صبر کنید تا داخلش خنک شود خسته شده اید ، چرا سایبان پارکینگ را از ما تهیه نمی کنید ؟ سایبان پارکینگ میتواند از خودروی شما در چهار فصل سال حفاظت کند.

برای سفارش و استعلام قیمت سایبان پارکینگ هر جای ایران که هستید فرق نمی کند همین حالا با سایبان متین تماس بگیرید. با کلیک بر روی لینک های زیر میتوانید به راحتی با ما ارتباط برقرار کنید.