نصب سقف برقی در چابکسر 

پروژه سقف برقی در شهر چابکسر توسط تیم سایبان متین اجرا شده است. در ادامه اطلاعات لازم در این پروژه را میخوانید.

ابعاد پروژه : 18*8

محل پروژه : شهر چابکسر

فواید نصب سقف برقی

شهر چابکسر یک شهر زیبا است که محل خوبی برای دوست داران طبیعت و علاقه مندان به فضای باز است. ساکنان میتوانند ساعت ها در جنگل های این منطقه پیاده روی کنند و از هوای آزاد و مطلوب آن لذت ببرند. با وجود آسمانی بارانی تقریبا در تمام سال محلی است که برای تفریح و زندگی میتواند جای خوبی باشد. در این منطقه ویلا ها و خانه های زیادی ساخته شده که قسمتی در آن ها برای استفاده از فضای باز اختصاص دارد. مانند تراس یا استخر که امکان استفاده افراد خانه را برای هوای آزاد و طبیعت بکر فراهم میکند.

با این حال همیشه آفتاب یا باران خوشایند نیست و گاهی میتواند آزار دهنده باشد. به این جهت صاحبین این خانه نیاز به محافظت شدید در برابر آفتاب را حس کردند.از این جهت تصمیم به نصب سقف برقی گرفتند. این سقف تلفیقی از نور و سایه را در اختیاز ساکنان میگذارد و آنها میتوانند در کنار هم نور زیبا و سایه دل انگیزی را تجربه کنند. برای گذراندن روزهای تعطیل و ساعات فراغتف سرگرمی یا دورهمی ها میتوانند زیر سقف جمع شوند و از هوای آزاد لذت ببرند. خانه آنها مجهز به یک سایه پویاست و این کار فضای باز را در زمان مورد نیاز مسقف و پوشیده میکند.

فواید نصب سقف برقی - سایبان متین

لزوم نصب سقف برقی 

در هر محلی، چه ساختمان های مسکونی، چه تجاری و چه تفریحی، تابش خورشید دل انگیز است. اما در مواردی میتواند باعث آزار چشم و پوست شود. تصور کنید در یک رستوران روباز هستید و خورشید سراسر فضا، از میزها، بشقاب ها و صندلی ها را داغ کرده است. این اصلا خوشایند نیست و احساس خوبی را به شما نخواهد داد. اما وجود سایه و نسیم دل انگیز حتی در ظهر های داغ تابستان میتواند همه چیز را لذت بخش تر کند.

میزهای فضای آزاد رستوران شما از مشتریانی پرشده اند که میخواهند از فضای باز لذت ببرند در حالیکه غذا میخورند و هزینه آنرا میپردازند. پس چرا به فضای بیرونی رستوارن خود توجه نکنید. در حالیکه میتواند محل خوبی برای پذیرایی از مشتریان تان باشد. اگر باران شدید یا باد شدید باشد، یا آفتاب خیلی داغ شود، با نصب این وسیله، مبلمان فضای باز شما از آفتاب محفوظ خواهد ماند. اگر میخواهید مطمئن شوید که فضای باز شما در تمام سال قابل استفاده است، فواید نصب سقف برقی میتواند خیال شما را راحت کند.

اگر به دنبال یک راه مطمئن برای افزایش درآمد رستوران خود هستید محافظت از صندلی ها و مبلمان فضای باز برایتان مهم است و میخواهید از غذا خوردن در فضای باز لذت ببرید، حتما به نصب سقف متحرک فکر کنید. پس نشتن زیر این سقف نه تنها تضمین میکند که همیشه برای استفاده از هوای آزاد فرصت دارید، بلکه درامد شما را از محل کسب تان افزایش خواهد داد.

فواید نصب سقف برقی - شرکت سایبان متین

استفاده از سقف برقی در تمام فصول

میتوانید فصل استفاده از هوای آزاد را با نصب این وسیله مدرن بیشتر کنید و حتی در زمستان هم از فضای باز لذت ببرید. وقتی هوا سرد میشود میتوانید با افزودن هیتر یا بخاری مناسب فضای آزاد از سرما در امان باشید. با پوشش مناسب میتوانید در تمام سال از این محل استفاده کنید و هیچ چیز از این بهتر نیست.

شما میتوانید با باز کردن سقف برقی، فضا را کاملا رمانتیک و عاشقانه کنید تا مهمانان از آن بذت ببرند. سایبان ها یا سقف های برقی به گونه ای طراحی میشوند که برند شما را بهتر نشان خواهند داد و جلوه ای دلپذیر از رستوران یا محل زندگی شما به بیننده نشان میدهند. همچنین میتوانید از ساختارهای سایه دار برای محافظت از گل ها و گیاهان در حیاط استفاده نمایید. این به شما کمک میکند تا از هوای باز در تمام فصول استفاده کنید.

علاوه بر این قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش میتواند برای انسان مضر باشد. کمترین اثر این پرتوها پیری پوست و آسیب به سلول های بدن است. قرار گرفتن در معرض این اشعه ها مضر است اما پرهیز از آفتاب هم میتواند مشکلات زیادی را به وجود بیاورد. صرف نظر از آب و هوا یا موقعیت مکانی نیاز به سایه دارید. سقف های متحرک به شما این امکان را میدهد تا در خارج از منزل در زیر سایبان از هوای آزاد لذت ببرید و آسیب اشعه مضر آفتاب را برای شما به حداقل میرساند.

فواید نصب سقف برقی - سقف متحرک

فروش سقف برقی را از ما بخواهید !

اگر در محل خانه یا رستوران و کافه خود یک تراس یا حیاط بدون استفاده دارید و بیشتر سال از آن بی بهره هستید، حالا وقت ان است که از فواید نصب سقف برقی و کاربرد این فضا را افزایش دهید. شرکت سایبان متین در بیشتر شهرهای ایران دارای نمایندگی می باشد و شما میتوانید از طریق لینک زیر و بررسی شرایط نمایندگی شهر خود محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید. همکاران ما آماده مشاوره و پاسخگویی به شما خواهند بود.