سایبان مغازه رستوران مینا بانو

سایبان مغازه رستوران مینا بانو یکی از پروژه های اجرا شده توسط تیم فنی سایبان متین می باشد که در لواسان به اجرا در آمده است. در زیر مشخصات این پروژه را بخوانید:

نوع سایبان: سایبان برقی، سایبان مغازه

محل اجرا: رستوران مینا بانو، لواسان

تعداد سایبان: دو عدد

چرا رستوران مینا بانو سایبان مغازه را نصب کرده است؟

شاید از خود بپرسید که چرا این رستوران سایبان مغازه را برای رستوران خود برگزیده است. سایبان مغازه یکی از محصولات شرکت سایبان برقی متین می باشد. رستوران ها در فصل های مختلف سال دچار مشکل هستند. فرقی نمی کند در فصل تابستان باشد یا زمستان در هر صورت مشکلات وجود دارند. یکی از مشکلات کافه و رستوران ها فاسد شدن مواد غذایی می باشد. زمانی که مواد غذایی در محیط قرار بگیرد فاسد خواهد البته به این بستگی دارد شما چه مواد غذایی را در محیط قرار دهید. برای مثال وقتی شما گوشت و مرغ را در محیط قرار می دهید با برخورد نور خورشید به صورت مداوم این مواد فاسد خواهند شد.

فاسد شدن مواد غذایی به ضرر شما می باشد شما باید موادی که هزینه زیادی را بابت خرید آن داده اید را بدون استفاده در سطل زباله بریزید و به فکر خرید دوباره محصولات باشید. با وجود سایبان مغازه نور خورشید نمی تواند به داخل نفوذ کند پس کار شما راحت تر خواهد شد. بهتر است بدانید شما حتی مواد غذایی فاسد شدنی را درون یخچال هم قرار دهید اگر نور خورشید به صورت مداوم بتابد باعث فاسد شدن مواد می شود. حال اگر تصور می کنید سایبان مغازه هنوز هم برای شما کاربردی ندارد به ادامه مطلب توجه داشته باشید تا فرصت این را پیدا کنید از مزایای سایبان مغازه آگاه شوید و خرید آن را هر چه سریع تر انجام بدهید.

سایبان مغازه رستوران مینا بانو - سایبان برقی

گرما داخل رستوران را با سایبان مغازه از بین ببرید!

فضای داخلی رستوران بسته می باشد در تابستان به دلیل دمای بالا امکان دارد مشتریان گرمای زیادی را تحمل کنند که البته باز هم این به ضرر شما تمام خواهد شد. برای این که بتوانید در کمترین زمان مشکل گرما و دمای رستوران را حل کنید می توانید سایبان مغازه را خریداری کنید. شاید با خود بگویید در تابستان گرمای داخل رستوران را با وسایل سرمایشی از بین می برید اما باید گفت شما پخت و پز انجام می دهید پس خیلی نمی توانید بر روی وسایل سرمایشی حساب باز کنید. وسایل سرمایشی قدرت و توان خاصی دارند و وقتی خنک کردن فضای داخلی رستوران توان بالایی بخواهد قطعا این وسایل کم می آورند.

سایبان مغازه امکانی که به مشتریان خود می دهد این است که بتوانند به کمک آن فضا را خنک کنند. خنک کردن فضای مغازه ی خود را به سایبان مغازه بسپارید در وظیفه ی خود کوتاهی نخواهد کرد. ساختار سایبان مغازه طوری می باشد که که نور خورشید را کنترل می کند و نمی گذارد هیچ گرمایی وارد مغازه ی شما بشود. شما هم می دانید بیشترین دلیل گرمای هوا نور خورشید است وقتی بتوانید نور خورشید را کنترل کنید می توانید فضای داخل رستوران خود را خنک نگه دارید. پس بدون نگرانی خنک نگه داشتن مغازه ی خود را به سایبان مغازه بسپارید و برای مشتریان خود یک فضای لذت بخش و آرامش بخش را ایجاد کنید.

افزایش فضای مغازه با سایبان مغازه

امکان دیگری که سایبان مغازه در اختیار مالکان رستوران ها قرار می دهد افزایش فضای مغازه می باشد. جلوی درب رستوران ها فضایی زیادی وجود دارد پس می توانید از این فضا استفاده کنید برای این تنها خرید سایبان مغازه کافی است. به کمک سایبان مغازه سایه ایجاد کنید و از سایه به وجود آمده بهره مند بشوید! رستوران ها محلی برای صرف غذا می باشد، گاهی پیش آمده تمام میزهای شما پر بشود و جایی برای مشتریان جدید وجود نداشته باشد در این صورت شما مجبور هستید به مشتریان جدید بگویید میزها پر شده باید صبر کنند.

قطعا بیشتر افراد منتظر نمی مانند و ترجیح می دهند به یک جای مناسب دیگر بروند اما وقتی در زیر سایبان میز و صندلی بگذارید می توانید از آن ها پذیرایی کنید. در این صورت هم مشتری بیشتری جذب کرده اید و هم فروشتان را به کمک سایبان مغازه بالاتر برده اید. سایبان مغازه هم به افزایش فضای مغازه کمک می کند و هم به شما کمک می کند فروشتان را بالا ببردید. آرزوی هر فردی این است که بتواند درآمد خود را بالا ببرد که شما می توانید به کمک سایبان مغازه این کار انجام دهید. اگر به دنبال جذابیت هستید خرید سایبان مغازه برای شما در اولویت قرار دارد.

سفارش سایبان مغازه از شرکت سایبان برقی متین

اگر می خواهید شما هم همانند رستوران بانو مینا یک سایبان مغازه برای خود خریداری کنید می توانید با شرکت سایبان برقی متین در ارتباط باشید. شرکت سایبان برقی متین تولید و اجرای انواع سایبان را برای شما انجام می دهد. شرکت ما انواع سایبان برقی مانند سایبان مغازه، سایبان پارکینگ، سایبان بالکن و… را تولید می کند. در هر کجای کشور ایران که هستید می توانید با نمایندگی شهر خود تماس بگیرید و سفارش سایبان مغازه را انجام بدهید. شرکت خدماتی همچون تعمیر و تعویض سایبان هم انجام می دهد، شما می توانید برای سفارش سایبان مغازه بر روی لینک زیر کلیک کنید و با ما در ارتباط باشید.