اخبار سایبان سایبان برقی سایبان پارکینگ سایبان خودرو سایبان ماشین

راهنمای نگهداری از سایبان پارکینگ

هر سایبانی که نصب میکنیم ساخته شده است تا ماندگاری داشته باشد و به گونه ای طراحی شده است که نیاز به نگهداری زیادی برای آن نباشد. این به شما کمک میکند تا سایبان تان را مدت طولانی تری استفاده کنید و فضای زیر آن در تمام طول سال سالم به نظر برشد. وقتی نوبت به تمیز کردن آن میرسد نکاتی هست که باید رعایت شود. این مطلب به عنوان راهنمای نگهداری از سایبان پارکینگ است تا شما بتوانید مدت زمان بیشتری از این وسیله استفاده کنید.

برای مراقبت صحیح از سایبان مهم است که دستورالعمل ها را رعایت کنید تا از صدمات و آسیب به این وسیله جلوگیری شود. ابتدا لازم است تا گرد و غبار پیش از طروع به تمیز کردن از سطح سایبان پاک شود. باید تلاش کنید تا زباله ها موجود روی چادر سایبان را تمیز کنید. اگر یک برس نرم دارید، میتوانید از آن برای خلاص شدن از شر هر گونه شاخه و گرد و غبار و … که ممکن است روی آن جمع شده باشد استفاده کنید. حشرات میتوانند به آسانی دور سایبان برقی شما جمع شوند پس این کار لازم است تا مانع از جمع شدن حشرات شوید.

پارچه های سایبان بسیار مقاوم هستند و دارای پوشش ضد آب می باشند. که به تولید یک محصول منحصر به فرد کمک میکند. با این وجود اگر با هرگونه علامت یا لکه ای روی سایبان مواجه شدید، میتوانید با یک شوینده مناسب و آب ولرم انرا از بین ببرید.

راهنمای نگهداری از سایبان پارکینگ - سایبان متین

نکات مهم برای سالم ماندن سایبان برقی 

در حالیکه هر پارچه ای برای سایبان ماشین در مقابل آب غیر قابل نفوذ است، ما پیشنهاد میکنیم یک روز خشک و گرم را انتخاب کنید تا پارچه شما زمانی برای خشک شدن داشته باشد. این کار برای جلوگیری از گل شدن خاک ها روی سایبان است. اگر رطوبت روی پارچه باقی بماند میتواند زمینه رشد قارچ ها و ایجاد لک شوند.

با استفاده از اسپری ضد آب میتوانید مقاومت سایبان برقی خود را در برابر رطوبت و گرد و غبار بیشتر کنید و اطمینان حاصل کنید که برای تابستان آینده یا ماه های پر باران سایبان تمیز خواهد ماند. محیطی که سایبان شما در آن قرار دارد میتواند به شما نشان دهد که به طور منظم نیاز به تمیز کدرن دارد یا خیر. این محل میتواند در معرض ریزش برگ ها، آلودگی زیاد و نزدیک لانه پرندگان باشد.

اگر محیط حیاط تمیز است، باید فقط در انتهای فصل سایبان تان را تمیز کنید. یا در صورت مشاهده هرگونه خاک و علامت و لک آنرا پاک نمایید. برای تمیز کردن بهتر سایبان های بزرگ که دسترسی به آنها دشوار است، میتوانید از کسی کمک بگیرید.  راهنمای نگهداری از سایبان پارکینگ برای کسانی که این وسیله را در حیاط پر از درخت یا مرکز شهرهای آلوده دارند، میتواند بسیار مورد استفاده باشد.

 

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

تاثیر سایبان ماشین در دوران قرنطینه
مزیت های استفاده از سایبان مغازه
سایبان برقی و دلیل نصب آن

سایبان برقی

انواع پارچه مناسب سایبان پارکینگ

پارچه های سایبان باکیفیت بسیار متفاوت از سایر منسوجات تولید میشوند. این محصول مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته ای است که به آن این امکان را میدهد که تغییرات سالانه را تحمل کند. به همراه سایر چالش های طبیعی مانند اشعه ماوراء بنفش و آسیب های ناشی از باران یا خاک. آنها به اندازه کافی قدرتمند هستند که در برابر پاره شدن، زدگی و فشار مقاومت کنند. با این وجود در اثر بارها باز و بسته شدن نیاز به مراقبت دارند و بهتر است راهنمای نگهداری از سایبان پارکینگ را بررسی کنید تا عمر این محصول بیشتر شود.

ظاهر، رنگ، بافت و نفوذ ناپذیری در برابر نور عمدتا دلایلی است که در کنار زیبایی در انتخاب شما موثر خواهد بود. صدها رنگ و سبک کختلف برای انتخاب وجود دارد که میتوانید برای سایبان خود آنها را برگزینید. شما نه تنها قادر خواهید بود که رنگ های مات و طرح های راه راه را انتخاب کنید، بلکه میتوانید سطوح مختلف و بافت ای گوناگونی از سایبان را هم داشته باشید. پارچه های کششی و نرم انتخاب محدودی از پارچه را به شما ارائه میدهند. در حالی که پارچه های کتان و اکریلیک برای هم انواع سایبان مناسب هستند. برخی دیگر به طور خاص مطابق با الزامات محصول انتخاب میشوند.

عمده ترین تغییرات مربوط به یک ظاهر طراحی شده برای سایبان خودرو مربوط به مشخصات فنی چادر است. پوشش باید ضدآب و مقوام در برابر شعل و عموما خنک کردن هوای زیر سایبان باشد. نکته مهم توجه به شرایط آب و هوایی محل زندگی شماست تا بتوانید بهترین انتخاب را برای پارچه ها داشته باشید و دوام آن برایتان تضمین شود.

راهنمای نگهداری از سایبان پارکینگ - سایبان

خرید سایبان پارکینگ مناسب 

دلیل اصلی برای خرید و نصب سایبان پارکینگ، محافظت از خودرو در برابر آفتاب و تغییرات آب و هوایی و همچنین مارقبت از بدنه آن است. برای کسانی که خودرو را داخل حیاط خانه یا محل کار خود میگذارند، سایبان های برقی میتواند بهترین راه حل جهت مراقبت از خودرو باشد. برای اینکه محصول باکیفیت و مطمئن خریداری کنید و از دوام و کیفیت آن راضی باشید، به سراغ تولید کننده با سابقه و مطمئن بروید. شرکت سایبان متین اولین تولید کننده انواع سایبان در ایران محصول مورد نیاز شما را بر اساس ابعاد و اندازه وسلیقه شما طراحی و تولید خواهد کرد. برای مشاوره در این زمینه و اطلاع از شرایط نمایندگی های شهرستان میتوانید از طریق لینک های زیر اقدام نمایید.