اخبار سایبان سایبان اتوماتیک سایبان برقی سایبان پارکینگ

سایبان برقی برای خانه

وجود سایبان برقی برای خانه به خصوص در فصول گرم یک مزیت بزرگ به حساب می آید. سایبان میتواند به عنوان یک آلاچیق در روزهای گرم عمل کند و محلی را برای استراحت ساکنین خانه به وجود آورد. سایبان برقی یک گزینه عالی برای محافظت از خودرو در برابر گرمای خورشید است. البته در زمستان هم میتواند مانع از آسیب دیدن بدنه و شاسی ماشین بشود. حتما برایتان پیش آمده که در فصل گرم برای نشتن داخل خودرو دچار مشکل شده اید. زیرا صندلی ها در معرض نور خورشید خیلی داغ میشوند. برای کسانیکه پارکینگ ندارند، تنها راه گذاشتن خودرو در حیاط است. اما این به تنهایی کافی نیست. باید محل پارک خودرو علاوه بر امن بودن، مسقف هم باشد.

سایبان برقی با اهرم باز و بست نمیشود. حرکت آن به وسیله بازوی برقی و ریموت کنترل امکان پذیر است. سیتم تاشو و جمع شونده این سایبان ها به شما این امکان را میدهد تا ماشین یا موتور سیکلت خود را در مکان امن و زیبا پارک کنید. سایبان به خوبی از وسیله نقلیه شما محافظت میکند و نمیگذارد آسیب جدی به آن وارد شود. به این ترتیب خودروی شما همیشه از باران و برف در امان است. سایبان برقی در برابر تگرگ های شدید، باران و طوفان و آفتاب مقاوم است. دچار یخ زدگی نمیشود و رنگ ان از بین نمیرود. سایبان متحرک به صورت اتوماتیک باز و بست میشود و نصب آن بسیار سریع و آسان است. برای پوشش سایبان میتوانید طرح های متنوع و مختلفی داشته باشید. سایبان برقی برای خانه میتواند طرح متناسب با دکور را داشته باشد.

مطالب پربازدید :

سایبان برقی کنیسه

سایبان برقی شرکت تولید لوازم یدکی موتور سیکلت

علائم نیاز به تعویض سایبان برقی

سایبان متین سایبان برقی

سایبان برقی پارکینگ بهترین محل برای پارک خودرو 

سایبان پارکینگ از بهترین و مهمترین ابزار مراقبت خودرو در برابر اشعه آفتاب و فضولات پرندگان است. امروزه استفاده از سازه های سبک سایبان پارکینگ بسیار زیاد شده و طرفداران زیادی هم دارد. از ویژگی های مهم سایبان خودرو باید به استحکام بالا، انعطاف پذیری و زیبایی آن اشاره کرد.

سایبان پارکینگ از پوشش های متنوعی مانند یو پی سی، پارچه ای و پلی کربنات برخوردار است. سایبان برقی پارکینگ قابل شست و شو می باشد. میتوان به راحتی چادر سایبان را با مواد شوینده مناسب تمیز کرد. عملکرد سازه ای سایبان انعطاف پذیر است و از ملاک های مهم در ساخت سایبان می باشد. طراحی و ساخت سایبان میتواند با تلفیقی از طراحی مدرن و تکنولوژی روز دنیا انجام گیرد. طراحی سایبان برقی متناسب با ابعاد فضای مورد استفاده و کاربرد آن انجام میگیرد. طرح سایبان شما منحصز به فرد و قابل نصب تنها برای محل حیاط خانه شما می باشد. بازشو و طول و عرض سایبان مناسب فضای حیاط شماست و ممکن است برای خانه دیگر نتوانید آنرا استفاده کنید.

انعطاف پذیری در زمینه طرح و اجرا انواع سایبان پارکینگ این امکان را میدهد تا تغییرات لازم را در سازه سایبان ایجاد نماییم. تغییرات در زمینه سازه و پوشش و ابعاد سایبان برقی میتواند مطابق سلیقه شما انجام گیرد. ساخت و طراحی سایبان تضمینی است و کیفیت محصول تولید شده را برای شما ضمانت میکنیم. سایبان با قیمت مناسب تولید میشود و هزینه اضافی و مضاعف برای شما به دنبال ندارد.

مطالب پربازدید :

لزوم نصب سایبان برقی پارکینگ

سایبان برقی دفتر تولید موتور سیکلت

سایبان اتوماتیک فروشگاه لباس نظامی

سایبان برقی برای خانه

مزایای استفاده از سایبان پارکینگ خودرو 

برای خرید خودرو مبلغ زیادی پرداخت میشود. شما هم حتما ترجیح میدهید تا عمر وسیله نقلیه تان زیاد باشد و دیرتر آسیب ببیند. مهم است که ظاهر خودرو همیشه سالم و تمیز باشد و آسیب نبیند. اگر در حالت عادی زمان زیادی از روز از خودرو استفاده نمیکنید و در حیاط پارک است. بهترین راه برای دیدن کمترین آسیب ماشین شما استفاده از سایبان برقی پارکینگ است.

تابش مستقیم آفتاب به مدت زیاد میتواند روکش صندلی ها را ازبین ببرد. همچنین با داغ شدن زیاد خودرو استفاده از کولر هم افزایش می یابد. اگر در ساعاتی از سایبان استفاده نمیکنید یا تنها در شب به آن نیاز دارید، امکان جمع کردن سایبان برقی برای شما وجود دارد. بستن سایبان مانع از آسیب به آن میشود و عمر این وسیله را زیاد میکند. سایبان برقی برای خانه یک وسیله پیش ساخته نیست و متناسب با محل زندگی شما طراحی و اجرا میشود. در زمان طراحی باید تعداد خودرو که میخواهید زیر سایبان پارک کنید و ابعاد فضا را در نظر بگیرید. انتخاب طرح و جنس چادر و مواد به کار گرفته شده برای سایبان پارکینگ نیز به سلیقه و اقلیم محل زندگی شما بستگی دارد.


خرید و نصب سایبان برقی پارکینگ

اگر خوردوی خود را در حیاط میگذارید و نگران خراب شدن رنگ بدنه در معرض تابش آفتاب هستید، بهترین راه حل نصب سایبان برقی پارکینگ است. میتوانید همین حالا سایبان برقی خود را سفارش دهید. شرکت سایبان متین تولید کننده انواع سایبان مغازه، سایبان پاسیو، سقف متحرک و … آماده پذیرش و ساخت سفارش شما مشتری عزیز می باشد. برای تماس میتوانید از طذیق لینک زیر اقدام نمایید. همچنین اگر ساکن شهرستان هستید برای اطلاع از شرایط نمایندگی شهر خود و ثبت سفارش میتوانید لینک نمایندگی ها را کلیک کنید.