>

سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ - سایبان ماشین

سایبان پارکینگ محافظ خودروی شما

سایبان پارکینگ یک محصول ویژه و مدرن است تا بتوانید در فضای باز یک سقف زیبا برای پارک خودرو داشته باشید. این محصول فوق العاده یک روکش تاشو است که نصب آن بسیار آسان می باشد. پارچه و روکش سایبان به خوبی از بدنه خودرو شما محافظت میکند و نمیگذارد آب یا آفتاب به داخل ماشین نفوذ نماید.

روکش باکیفیت و بادوام این محصول ماندگاری خوبی دارد و هرگز دچار پوسیدگی ، پارگی یا سوراخ نخواهد شد. برای سایبان برقی پارکینگ مجموعه خوبی از رنگ ها و طرح ها موجود است که مشتری بر اساس سلیقه و نیاز خود میتواند آن را انتخاب نماید. میتوانید سایبان را کاملا مناسب دکور و نمای ساختمان انتخاب کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

اگر مجبور به پارک خودرو داخل حیاط منزل یا محوطه باز محل کارتان هستید پیشنهاد ما خرید و نصب سایبان برقی است. نصب این وسیله بسیار آسان است و پایه آن روی دیوار قرار خواهد گرفت. سپس  پارچه سایبان پارکینگ با فشار یک دکمه و با نیروی موتور برقی باز میشود تا محل دنج و مناسبی برای پارک خودرو شما باشد.

همه سایبان ها روی ماشین سایه می اندازند. اما ارزش خارق العاده این محصول صرفه جویی در هزینه و استفاده از تکنولوژی پیشرفته روز در آن است. شما میتوانید آسان و راحت با آن کار کنید و اصلا نگران ماندن اتومبیل در هوای بارانی و برفی ، در حیاط نباشید. این محصول علاوه بر کارایی، زیبایی فضای حیاط را چند برابر میکند و شما میتوانید از این زیبایی لذت ببرید.

سایبان پارکینگ
سایبان برقی سایبان پارکینگ

دلیل احتیاج به سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ با قابلیت جمع شوندگی برای هرکسی مناسب است تا مانع از آفتاب باشد و یک هوای خنک ایجاد کند. از آنجه که برای باز و بست کردن آن نیاز به نیروی دست ندارید کار با آن آسان تر هم خواهد بود. با وجود موتور برقی دیگر از حرکت دادن اهرم بی نیاز هستید و از راه دور سایبان را کنترل می کنید. میتوانید علاوه بر باز و بست کردن ، شیب را هم تنظیم کنید و از شدت نور و سایه کم نمایید.

میتوانید روی پارچه سایبان برقی طرح دلخواهتان را داشته باشید و از این وسیله در محل دفتر و کار خود برای تبلیغ هم استفاده کنید. به طور مثال اگر فروشنده موتور سیکلت یا خودرو هستید ، سایبان های پارکینگ محل مناسبی برای یک تبلیغ محیطی کم هزینه است.

سایبان پارکینگ - سایبان خودرو - سایبان متین

مزایای نصب سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ یک محصول با کارایی مفید است که میتواند محل امن و خوبی را برای پراک خودرو شما ایجاد کند. در روزهای گرم یکی از مشکلات صاحبین خودرو این است که آفتاب صندلی ها را خیلی داغ میکند و یا دست زدن به فرمان آسان نیست. همچنین که برای روشن کردن کولر هم زمان لازم است و تهویه خوبی را برای خودرو ایجاد نمیکند.

علاوه بر این نور آفتاب به مرور رنگ بدنه را از بین میبرد و هزینه های تعمیر و نگهداری خودرو بسیار زیاد است. شما از خرابی بدنه و استهلاک خودرو در زمستان هم در امان نخواهید بود. چون سرما و یخ و برف به موتور و بدنه آسیب میزند. در رزوهای پر بارش هم معمولا برف تمام سطح خودرو را خواهد گرفت و استفاده از اتومبیل تقریبا غیر ممکن است.

در هرجای ایران که هستید میتوانید از طریق لینک زیر شرایط نمایندگی های سایبان متین را در شهرتان بررسی کنید و سپس سایبان ماشین مورد نیازتان را سفارش دهید. همکاران ما آماده مشاوره و پاسخگویی به شما خواهند بود.

سایبان پارکینگ - سایبان برقی - سایبان متین

قیمت سایبان پارکینگ

قیمت سایبان پارکینگ یکی از مهمترین معیارها برای خرید می باشد، با توجه به ویژگی های مختلف و اجزای گوناگونی که دارد متفاوت است.

قیمت سایبان برقی برای پارکینگ بر اساس موارد زیر تعیین میشود :

🔴 جنس روکش یا چادر سایبان

🔴 جنس سازه و متریال به کار رفته در آن

🔴 قیمت قطعات (موتور و ..) مورد استفاده در سایبان

🔴 مساحت سایبان و مقدار اجزا مورد نیاز

🔴 هزینه نصب و دستمزد

سایبان پارکینگ - سایبان ماشین - سایبان متین

مقاومت بالای سایبان پارکینگ در هر شرایطی

نکته مهم درباره این محصول سازگاری با آب و هوای محل زندگی شماست. باید در زمان خرید همه چیز را در نظر بگیرید و چتر و اسکلت مناسب را انتخاب کنید. کشور ما از تنوع آب و هوا در شهرهای مختلف برخوردار است. پس یک شهر در تمام سال باران را دارد و شهری دیگر بیشتر سال آفتابی است. از این جهت دوام چادر سایبان نسبت به آفتاب و آب متفاوت است و باید به آن توجه کرد.

تنها کافی است ابعاد و اندازه محل نصب را بدانید و یا از همکاران ما برای اندازه گیری کمک بگیرید. این وسیله به اندازه کافی محکم است و محل خوبی را برای پارک خودرو شما فراهم میکند. علاوه بر محافظت در برابر آفتاب ، سایبان خودرو میتواند مانع از تابش اشعه های مضر خورشید و عبور رطوبت شود. میتوانید مطمئن باشید که هیچگاه روی چادر سایبان شاهد قارچ و پوسیدگی نخواهید بود.

محصولی جدید سایبان متین سایبان خودرو اتوماتیک

جدیداً در بازار یک سایبان خودرویی آمده است که روی سقف ماشین نصب می شود شاید دیده یا شنیده باشید. اما میدانستید که در بازار ایران هم وجود دارد و می توانید تهیه کنید؟

اسم این سایبان خودروی جدید چتر خودرو است که به راحتی در عرض 30 ثانیه نصب می شود و نیازی به متخصص ندارد و باز و بسته شدن آن در عرض 8 ثانیه انجام می شود. این مدل چتر ماشین در سراسر دنیا مورد استقبال عموم قرار گرفته است چون مزیت های فراوانی دارد که باعث شده است تمام مردم برای خرید آن مشتاق شوند.

برای خرید چتر خودرو می توانید به سایت کاربام مراجعه کنید تنها تولید کننده ی این مدل سایبان خودرو در ایران می باشد که می توانید برای تهیه چتر ماشین مورد نظرتان در هر مدل ، رنگ و اندازه ای اقدام کنید.

امکانات سایبان متحرک خودرو

انتخاب نوع سایبان برای پارکینگ به ابعاد و اندازه محل نصب آن بستگی دارد. معمولا پایه ها روی دیوار نصب میشوند و چادر میتواند فضای روی سقف خودرو را پوشش دهد.

میتوانید بعد از نصب آن را در زمان عدم استفاده ببندید تا فضای زیادی را از شما اشغال نکند. این محصول حداکثر انعطاف پذیری را در تمام فصول دارد و تقریبا برای هر آب و هوایی میتواند مناسب باشد.

امنیت و سلامت سایبان برقی ماشین رامیتوانید با یک سنسور افزایش دهید. با نصب سنسور باد روی سایبان میتوانید مطمئن باشید که در زمان وزش بادهای شدید هیچ آسیبی به آن نخواهد رسید.

سایبان برقی در این شرایط خود به خود بسته میشود و مانع از آسیب خواهد شد. نصب این سنسور به نیاز شما بستگی دارد و طبق درخواست مشتری نصب میشود.

سایبان پارکینگ - سایبان خودرو
سایبان پارکینگ - سایبان متحرک - سایبان متین

افزایش زیبایی منحصربفرد با نصب سایبان خودرو

اگر به فکر نصب سایبان پارکینگ در حیاط خود هستید، شانس این را دارید که یک سرمایه گذاری بزرگ برای منزل تان انجام دهید. بهتر است ملاحظات قیمتی و هزینه ای را کنار بگذارید و با اضافه کردن این وسیله به حیاط خود، بهترین راه ایجاد سایه و محافظت از اتومبیل تان را فراهم کنید.

این را تصور کنید که میخواهید در یک روز گرم تابستانی با عجله از منزل خارج شوید اما اتاق ماشین داغ است و حرارت شما را اذیت میکند. چه راهکاری برای خنک کردن داخل ماشین دارید جز اینکه دمای کولر را زیاد کنید.

یا فرض کنید میخواهید به سفر بروید یا قصد رفتن به یک مهمانی را دارید. اما بدنه ماشین پر از فضولات پرندگان شده و زمان تمیز کردن آن هم برای شما نیست. راه حل رفتن به کارواش است که آن هم زمان و هزینه زیادی را از شما طلب میکند.

سایبان ماشین متحرک با قابلیت جمع شوندگی معمولا در صورت مراقبت درست حدود ده سال برای شما کار خواهد کرد و هزینه های نگهداری اتومبیل را برای شما کاهش خواهد داد. همچنین به ارزش و زیبایی ملک شما اضافه میکند و رنگ بهتری به حیاط شما خواهد بخشید.

سایبان پارکینگ - قیمت سایبان پارکینگ - سایبان متین

سایبان ماشین همراه همیشگی خودروی شما!

سایبان ماشین با توجه به اینکه از خودرو محافظت می کند یکی از محبوبترین سایبان ها محسوب می شود. بعضی از افراد هستند که وقتی به ویلای خود مراجعه می کنند با اینکه ماشین زیر نور خورشید باشد مشکل دارند و رنگ و روی خودرو از بین می رود داخل ماشین داغ می کند طوریکه دو ساعت باید صبر کنند تا داخل خودرو کمی خنک شوند تا بتوانند راحت بنشینند. اما این مشکلات با نصب سایبان ماشین حل می شود.

سایبان پارکینگ از خودروی شما در برابر تابش مستقیم آفتاب جلوگیری می کند و ماشینتان زیر سایه ای خنک منتظر شما می ماند. با اینکار همیشه خودرویی سالم خواهید داشت و مراجعه به تعمیرگاه کاهش پیدا می کند .

مخصوصا وقتی از کارواش باز می گردید فردا با صحنه ای که اصلا دوست ندارید ببینید مواجه نمی شوید منظورم کثیف شدن خودرو بر اثر بارش باران ، فضولات پرندگان عزیز و .. است.

روش مطمئن مراقبت از خودرو = خرید سایبان ماشین

خرید این محصول میتواند یک روش مطمئن برای مراقبت از خودروی شما باشد. پس اگر زمان های زیادی را مجبور به پارک خودرو داخل حیاط و زیر آفتاب هستید بهتر است در مورد خرید سایبان ماشین شک نکنید. ویژگی های این محصول مدرن و بسیار مقرون به صرفه است و این همان جایی است که خرید این وسیله توجیه میشود.

شما میتوانید تنها با فشردن یک دکمه آن را کنترل کنید و در زمان نیاز مانند درب اتوماتیک پارکینگ آن را باز کنید یا ببندید. اگر زمانی بستن سایبان را فراموش کردید، میتوانید برای آن یک سنسور داشته باشید که با زمان بندی کار کند و به طور خودکار بسته یا باز شود. به این ترتیب کار شما برای نگه داری سایبان آسان تر خواهد بود.

بهترین سایبان پارکینگ از ما بخواهید !

برای تهیه و نصب سایبان برقی در مدل های مختلف لازم است تا کیفیت آن را بسنجید و مطمئن شوید که برای مدت زمان طولانی بدون اینکه نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد از وجود آن بهره مند شوید

شرکت سایبان متین با سابقه درخشان در زمینه تولید انواع سایبان پارکینگ ، سایبان برقی ، سایبان چتری میتواند این تضمین را به شما بدهد که یک محصول با کیفیت و بادوام خریداری کرده اید و میتوانید مدت ها از آن استفاده کنید.

همچنین شرکت ما خدمات نصب و تعمیر را در محل به شما ارائه خواهد داد تا رفاه و آسایش شما مشتریان تامین شود.

در زمینه ی نصب سایبان پارکینگ نیروهای ما در منزل یا محل کار شما حاضر می شوند و به صورت تخصصی اجرای سایبان خودرو را انجام می دهند البته این نکته را هم ذکر کنم که نصب سایبان برقی در هر مدلی نیاز به اسکلت یا چهارچوب ندارد و به راحتی روی دیوار نصب می شود.

جهت استعلام قیمت ، سفارش و دریافت مشاوره می توانید می توانید با سایبان متین در ارتباط باشید حتی اگر در شهرستان ها هم زندگی میکنید هیچ نگران نباشید چراکه ما نمایندگان در شهر های مختلف ایران داریم که قادر به خدمات رسانی به شما عزیزان هستند. آماده ی اجرای پروژه های شما عزیزان هستیم 😊

سایبان پارکینگ جمع شو سایبان تونلی

Comments (20)

  • از موقعی که سایبان پارکینگ نصب کردم دیگه مشکل جای پارک ندارم.

  • سایبان پارکینگ برای حیاط های کوچیک هم قابل نصب هست حیاط ما فقط موتور جا میشه

  • سلام . از وقتی سایبان پارکینگ نصب کردم تو گرما دیگه مشکل داغ شدن صندلی ها و فرمان را ندارم .

  • سلام . امکان جابجایی و نصب مجدد سایبان پارکینگ وجود داره ؟

  • از اونموقعی که این سایبان پارکینگ رو نصب کردم خیالم از بابت بچه ها خیلی راحت شده که نرن یه وقت تو کوچه و کرونا بگیرن! قشنگ ظهر و عصر زیر سایبان تو حیاط دارن بازی می کنن D:

  • سایبان ماشین ای که برامون تو حیاط نصب کردین خیلللی عالیه! نه تنها ماشینمون دیگه زیر آفتاب نمیمونه بلکه بچه ها هم میرن زیر سایه ش بازی می کنن بدون اینکه دیگه نگران باشم نکنه گرمازده شن

  • سلام من توی شرکت یک پارکینگ رو باز دارم بخاطر همین تصمیم گرفتم یک سایبان پارکینگ تهیه کنم برای اینکه ماشینم بیشتر از این آسیب نبینه 3ماه پیش سفارش یک سایبان پارکینگ دادم و وقتی آماده شد آمدند و آن را نصب کردن روی سایبان پارکینگی که سفارش دادم تبلیغات شرکتم و چاپ کردم الان هم محافظت از ماشینم میکنه هم تبلیغات شرکتم در دید مردم ممنون بابت خدمات عالی و با کیفیتتان بسیار راضی هستم موفق باشید.

    • سلام ممنون بابت نظر مثبت شما دوست عزیز ، خوشحالیم که راضی بودید.

  • سلام قیمت و هزینه خرید سایبان پارکینگ برای خودرو با پوشش یو پی وی سی چقدره؟!

    • سلام
      قیمت سایبان پارکینگ عوامل مختلفی داره که باید با ما تماس بگیرید نیاز شما را بسنجیم و سپس بهش ما قیمت را اعلام کنیم.

  • سلام من برای ویلام یه سایبان پارکینگ خریداری کردم خیلی راضیم یکی از خوبیاشم اینه که هزینه هایی که بابت تعمیر ماشین و کارواش پرداخت میکردم خیلی کمتر شدن واقعا کاربردیه. ممنون

  • سلام وقتتون بخیر من یه سایبان پارکینگ ازتون گرفتم سایبونتون خیلی عالیه حتی پارچشم جنس خوبه ممنون واقعا

  • قیمت و هزینه خرید سایه بان پارکینگ برای خودرو با پوشش یو پی وی سی چقدر است ؟

    • سلام با مدیر فروش شرکت در تماس باشید قیمت رو خدمتتون اعلام میکنن.

  • سلام چطوری موتور سایبان پارکینگ مو از دزدی حفظ کنم ؟!

    • سلام دوست گرامی
      کاوری روی موتور قرار میگیره و مخفی میشه و امکان دزدیده شدن نداره
      میتونید سایبان فول کاست سفارش بدید که کاملا سایبان کاور میشه و مشکلی پیش نمیاد

  • شلام خسته نباشید سایبان پارکینگم خیلی صدا بدی میده و خیلی کند باز میشه مشکل چیه ؟! ممنون میشم راهنماییم کنید

  • سلام قیمت و هزینه خرید سایه بان پارکینگ برای خودرو با پوشش یو پی وی سی چقدر است ؟

  • روزبخیر. برای خرید سایبان پارکینگ میشه از تمام دیوار های حیاط استفاده کرد یا لازمه که دیوار کاذب نصب بشه؟

Add Comments