اخبار سایبان اتوماتیک سایبان برقی سایبان مغازه

سایبان برقی برای شرکت ها

راه حل های زیادی برای تبلیغ کسب و کارها وجود دارد که یکی از بهترین آنها، نصب سایبان برقی برای شرکت ها است. نصب این وسیله کاملا مقرون به صرفه، موثر و شیک است و میتواند کارایی مغازه شما را افزایش دهد. نیاز شما به پرده، سایه و تنظیم دما در محیط کار میتواند تنها با نصب سایبان برقی برطرف شود.

سایبان کاملا مطابق با استانداردهای روز دنیا، ابعاد و اندازه محل نصب برای مغازه شما و با بالاترین کیفیت تولید میشود. همچنین این بهترین راه حل برای ایحاد سایه در جلو مغازه شما خواهد بود.

ما میتوانیم طیف وسیعی از رنگ ها و مدل های سایبان را در اختیار شما قرار دهیم تا از آن برای زیبایی و ایجاد سایه استفاده کنید. همه میتوانند برای مطابقت با رنگ و آرم شرکت روی چادر سایبان اقدام به چاپ نام و لوگوی خود نمایند. برند خود را میتوانید به آسانی با چاپ روی سایبان مشهور کنید و به همه معرفی نمائید.

وجود سایبان برقی و چاپ روی آن میتواند به افزایش حضور بصری برند شما کمک کند و کسب و کار شما را تقویت نماید. میتوانید این سایبان را برای محل مغازه، تراس منزل یا بالکن شرکت نصب کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

بالکن شرکت ها معمولا دارای سایه منحصر به فردی است. اما برای جلوگیری از تابش شدید نور و تنظیم دما نصب سایبان برقی میتواند کمک بیشتری به شما بکند. با نصب این وسیله میتوانید حریم خصوصی خود را حفظ کنید و سایه مورد نیاز تان را داشته باشید. ما سیستم های مدرن از سایبان های برقی را ارائه میدهیم تا نیاز شما را به سایه برطرف کند.

سایبان برقی برای شرکت ها - سایبان برقی

چرا به نصب سایبان برقی نیاز داریم ؟

سایبان برقی برای شرکت ها میتواند برای پنجره اتاق کنفرانس یا حیاط و هرجای دیگر مورد نیاز باشد. برای جلوگیری از افزایش حرارت اتاق ها و ایجاد حریم خصوصی و همچنین کاهش تابش نور شدید خورشید، سایبان ها میتوانند بهترین گزینه باشند. ما بسته به نیاز و بودجه شما میتوانیم سایبان های برقی را طراحی و تولید کنیم.

مغازه و رستوران ها همیشه در نصب و استفاده از سایبان برقی پیش قدم بوده اند. از این رو بیشترین مدل و نمونه های سایبان را در این فضا ها دیده ایم. از سایبان های دستی گرفته تا سایبان اتوماتیک، همیشه توانسته فضایی ایده آل را برای این کسب و کارها فراهم کند. مشتریان میتوانند در سایه به راحتی از هوای آزاد لذت ببرند و اوقات خوبی داشته باشند.

شما میتوانید سایبان های سفارشی خود را مطابق فضای محل نصب سفارش دهید و داشته باشید. تنها کافی است طرح مورد نظر و مدل سایبان را انتخاب کنید و سپس اقدام به چاپ روی ان نمائید. آنگاه سالها میتوانید به این وسیله برندسازی کنید. این وسیله کاملا مطابق با نیاز شما، سلیقه و ابعاد محل نصب تولید میشوند و در صورت خرابی قابل تعمیر خواهند بود.

چادر سایبان برقی از دوام خوبی در برابر شرایط آی و هوایی مختلف برخوردار است. تنها نکته مهم در این مورد این است که باید پوشش سایبان را مطابق نیاز خود و محل نصب انتخاب نمائید. برخی از چادر ها دوام بهتری در برابر رطوبت دارند و برخی دیگر محافظ خوبی برای گرما و حرارت هستند. پس بهتر است شرایط آب و هوایی محل سکونت خود را در نظر بگیرید و سپس اقدام به سفارش سایبان مغازه نمائید.

 

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

سایبان برقی و امکانات آن
سایبان پارکینگ و کاربرد های آن
سایبان مغازه با کارکرد مدرن و آسان

سایبان برقی برای شرکت ها - سایبان متین

نصب سایبان مغازه و مزایای آن 

نصب سایبان برقی برای شرکت ها و مغازه ها میتواند درآمد آنها را افزایش دهید و از جهتی در کاهش هزینه ها هم موثر باشد. شما میتوانید به این ترتیب یک راه آسان برای تبلیغ داشته باشید و به آسانی درآمد خود را زیاد کنید. از جهتی هم با ایجاد سایه و تعادل دما میتوانید هزینه مصرف انرژی خود را حداقل برسانید.

چادر سایبان از ضخامت خوبی برخوردار است و میتواند محافظ خوبی در برابر گرما باشد. پس میتوانید با نصب سایبان هر فضای باز که دارید را به آسانی کاربردی کنید. استفاده از این وسیله محدود به روزهای گرم نیست. با نصب هیتر برای آن امکان گرم نگه داشتن فضای زیر سایبان وجود دارد تا در زمستان هم از فضای آزاد لذت ببرید.

میتوانید برای محافظت بیشتر و بهتر از سایبان برای آن سنسور باد نصب نمائید. سنسور ها امکان حرکت خودکار را به سایبان برقی میدهند تا در زمان وزش بادهای شدید و طوفان خود به خود بسته شوند. به این ترتیب هم کار با سایبان راحت تر است و هم مدت بیشتری سالم باقی میماند.

نصب یک سایبان در مواردی میتواند تا  درصد به فروش شما اضافه کند. زیرا هم زیبایی محل کسب شما را بیشتر میکند و هم کارایی آن را افزایش میدهد. اگر مبلمان فضای باز را مناسب و خوب انتخاب کنید تا مدت ها در زیر سایبان سالم خواهد ماند و آسیبی متوجه آن نمیشود.

سایبان برقی برای شرکت ها - سایبان مغازه
خرید سایبان برقی 

برای انکه یک محصول بادوام و زیبا و در عین حال کاربردی از سایبان داشته باشید، باید این محصول را از تولید کننده معتبر خریداری نمائید. سابقه شرکت تولید کننده میتواند ضامن دوام و کیفیت محصول باشد و نیازهای شما را برای ایجاد سایه و برندسازی تامین نماید. شرکت سایبان متین با سالها سابقه در این کار میتواند بهترین محصول را از سایبان به شما ارائه دهد.

در هر جای ایران که باشید میتوانید سایبان برقی مورد نیاز خورد را از ما سفارش دهید. از طریق لینک موجود شرایط نمایندگی شهر خود را بررسی کنید و سپس سایبان را سفارش دهید. همکاران ما پاسخگوی تماس شما و مشاوره در زمینه فروش این محصول خواهند بود.