سایبان برقی شرکت تولید موتورسیکلت

سایبان برقی شرکت تولید موتورسیکلت از پروژه های شرکت سایبان متین می باشد که برای این شرکت اجرا شده است. امروزه هر مغازه، فروشگاه و منزلی میتواند انواع سایبان برقی را داشته باشد و از آن استفاده کند. سایبان های امروزی نسبت به گذشته زیباتر و کاربردی تر شده اند. از این جهت در استفاده از آنها نیز تنوع زیادی وجود دارد و میتوان آنها را در همه جا نصب و استفاده کرد.

اگر شما هم صاحب یک مغازه هستید و از نور آفتاب داخل مغازه رنج میبرید بهتر است همین حالا سایبان برقی مغازه خود را سفارش دهید. اولین و اصلی ترین نقش سایبان همین ایجاد سایه است اما دیگر تنها برای این استفاده نمیشود. با به کار گیری تکنولوژی کارکرد این وسیله ارتقاء یافته و سهولت حرکت دادن یکی از مزایای ان است. میتوان با وجود موتور برقی و تنها با فشار یک دکمه از روی ریموت میتوانید آنرا تنظیم کنید.

سایبان برقی به این شکل به آسانی قابل تنطیم و حرکت است و هر زمان که میخواهید میتوانید آنرا باز و بست کنید. بازوهای سایبان مغازه با کمک موتور و نیروی برق به آسانی حرکت میکنند و هیچ صدایی را تولید نخواهند کرد. حرکت نرم و آسان سایبان امروزه علاوه بر زیبایی و دوام آن این وسیله را پرکابرد و پرفروش کرده است. شاید با خودتان فکر کنید چون سایبان برقی بیرون ساختمان و مغازه نصب میشود ، امکان دارد موتور آن مورد سرقت سارقان قرار بگیرد. اما باید بدانید موتور سایبان داخل شفت اصلی آن قرار گرفته و امکان دسترسی و بیرون آوردن آن به راحتی وجود ندارد.

سایبان مغازه برقی

امکانات سایبان برقی مدرن 

امروز یکی از اجزاء جدایی ناپذیر نمای هر مغازه ای یک سایبان برقی است. با انتخاب چادر مناسب و شیک برای سایبان این وسیله بر زیبایی نما اضافه میکند. میتوانید چادر را هم رنگ و هماهنگ با نمای مغازه انتخاب و نصب نمایید. تنوع رنگی سایبان مغازه زیاد است و برای طرح روی آن هم میتوانید اقدام به چاپ لوگو و نام تجاری خود نمایید. در لبه ها و روی سایبان میتوانید نام و برند خود را روی سایبان داشته باشید و از این مزیت برای ارتقای برندتان استفاده کنید

چاپ روی سایبان برقی یک روش آسان و ارازن برای تبلیغات است و به صورت اختصاصی برای شما انجام خواهد شد. با نصب سایبان و چاپ روی آن در میان سایر مغازه ها و فروشگاه ها مشتریان آسان تر شما را خواهند یافت. همچنین از نصب تابلو و بیلبورد بی نیاز خواهید شد و هزینه ای را به عنوان عوارض تبلیغات برای شما نخواهد داشت.

چاپ روی سایبان مغازه با توجه به جنس چادر آن انجام میشود و بیشتر برای پارچه های فلکسی امکان پذیر است. چاپ روی سایبان ماندگار است و تا مدت ها میتوانید آنرا داشته باشید. اگر بعد از هر باران و برف چادر سایبان را تمیز کنید دوام آن بالاتر میرود و مدت بیشتری برای شما کار خواهد کرد.

نکته معم در مورد سایبان مغازه این است که کاملا با نما و برند شما هماهنگ میشود و به زیبایی مغازه تان اضافه خواهد کرد. علاوه بر اینکه میتوانید آنرا به آسانی تنظیم کنید و از سلامت وسیله ها و لوازم ویترین هم خیالتان راحت خواهد بود. برای هر مغازه و فروشگاهی سایبان را بر اساس متراژ محل نصب این وسیله قابل طراحی و تولید می باشد.

سایبان برقی

انواع سایبان برقی برای مغازه

بسیاری از مغازه ها و دفاتر اداری دارای فضای باز هستند که این فضا بلا استفاده است. این محل میتواند بالکن، حیاط و یا پاسیو باشد. این فضا ها معمولا به دلیل عدم وجود سقف معمولا استفاده نمیشوند. اما نصب سایبان برقی به راحتی آنها را کاربردی میکند. چادر سایبان مقاوم و بادوام است و تحمل باران و آفتاب را در مدت طولانی خواهد داشت.

سایبان برقی برای بالکن و تراس میتواند محل خوبی را برای انبار کردن وسیله ها یا محل پذیرایی و استراحت باشد. اگر در محل کار تان فضایی برای استراحت ندارید میتوانید با نصب سایبان بالکن این فضا را ایجاد کنید و رمانی را در بالکن بدون نگرانی در مورد آفتاب و باران داشته باشید. حتی برای فضاهای کوچک هم امکان طراحی و ساخت سایبان وجود دارد.

باید چادر سایبان را مطابق با آب و هوای محل زندگی خود انتخاب کنید تا در اثر رطوبت و باران از بین نرود. برخی از انواع پارچه چادر سایبان مقاومت کمتری دارند و خیلی در برابر باران و نم ماندگار نیستند. به طور مثال پارچه های پنبه ای تنها برای آب و هوای خشک مناسب است و خنکی مطلوب و خوبی را ایجاد خواهد کرد.

نوع دیگر سایبان برقی، دارای دو بال در قسمت چادر هستند که عموما برای رستوران های فضای باز و حیاط ویلا نصب میشوند. مزیت سایبان دو طرفه برقی این است که در صورت لزوم میتوانید تنها از یکی از بال ها استفاده کنید و سمت دیگر آنرا ببندید.

سایبان برقی شرکت تولید موتورسیکلت

خرید و نصب سایبان برقی از سایبان متین 

امروز برای تمام مغازه و فروشگاه ها نصب سایبان برقی مهم و ضروری است. اما باید این محصول را از یک تولید کننده مطمئن و با سابقه انجام شود تا دوام و کارایی آن تضمین شده باشد. شرکت سایبان متین تولید کننده انواع سایبان در ایران آماده فروش این محصولات به شما عزیزان می باشد. تیم ما مجرب در ساخت سایبان پارکینگ، سقف برقی و … با شعب فعال در تمام ایران میتواند محصول مورد نیاز شما را آماده و ارائه بدهد. برای اطلاع از شرایط نمایندگی و ثبت سفارش از طریق لینک زیر اقدام نمایید.