سایبان برقی تعمیرگاه 

استفاده از سایبان برقی این روزها برای همه مکانها باب شده است. اگر صاحب یک تعمیرگاه، کارواش هستید. اگر برای پاک خودرو و موتور نیاز به یک سایه دارید، بهترین کار خرید و نصب سایبان برقی است.

نصب سایبان از گذشته برای ایجاد سایه و خنک کردن فضا بوده است. اما سایبان ها معمولا در قدیم دارای پایه بوده اند و با یک بار نصب روی پایه امکان حرکت دادن آن دیگر وجود نداشت. اما سایبان برقی میتواند روی دیوار نصب شود و امکان باز و بسته شدن برای آن وجود دارد.

سایبان برقی به وسیله ریموت قابل کنترل است و میتواند با بازورهای برقی به راحتی باز و بست شود. این مزیت باعث میشود در زمانی که نیاز به سایبان ندارید آنرا ببندید. همچنین مانع از باز بودن دائمی و خراب شدن سایبان میشود.

برای صاحبان تعمیرگاه همیشه نیاز است تا جایی برای انتظار مشتری داشته باشند. از این جهت زمانیکه فضای کافی ندارید، نصب سایبان مشکل شما را حل میکند. به این وسیله یک فضا برای ایستادن مراجعین فراهم میشود. سایبان برقی تابش شدید آفتاب را کم میکند. همچنین باران را از خود عبور نمیدهد و ضد رطوبت است.

دیگر مزیت سایبان برقی این است که برای انتخاب رنگ و طرح تنوع زیادی وجود دارد. پس میتوانید مناسب با محل کسب و کارتان سایبان را انتخاب و نصب نمایید. همچنین امکان چاپ روی چادر سایبان نیز وجود دارد. میتوانید نام و لوگو تعمیرگاه خود را روی سایبان داشته باشید. به این ترتیب شما ساییان برقی منحصر به فرد خود را خردیاری میکنید.

مطالب برای مطالعه بیشتر :

سایبان پاسیو خوابگاه دانشجویی

سایبان چتری شرکت برنامه نویسی کامپیوتری

سایبان چتری شرکت خدمات شبکه

سایبان برقی تعمیرگاه مجاز موتورسیکلت سایبان برقی سایبان متین

سایبان برقی مناسب برای مغازه و تعمیرگاه 

برای یک مغازه یا تعمیرگاه همیشه سایبان مناسب باید مقاوم و محکم باشد. سایبان برقی مغازه معمولا مقاومت بالایی در برابر باد و باران و تابش شدید آفتاب دارد. زیرا برای فضای بیرونی طراحی شده و باید در تمام فصول کار کند. سازه و چادر سایبان از بهترین مواد و فلزات ساخته میشود تا به مرور زمان آسیب نبیند و خراب نشود.

سازه سایبان از آلومینیوم است که با رنگ الکترواستاتیک پوشانده میشود. برای چادر سایبان از پارچه با کیفیت و مرغوب استفاده میشود. اسکلت سایبان در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم است و استقامت بالایی دارد.

سایبان برقی در مسیر دید مشتری وجود دارد و روش خیلی خوبی برای برندسازی محسوب میشود. از این جهت تبلیغات روی سایبان یک روش بهینه و مقرون به صرفه است. مشتریان شما را از این طریق راحت تر پیدا میکنند و تکرار نام شما، برندتان را همیشه در یاد مشتری نگه میدارد.

سایبان برقی میتواند جایگزین خیلی خوبی برای حصیر و یا چادرهای قدمی باشد. برای این محصول قابلیت تنظیم شیب هم وجود دارد تا در زمان تابش شدید آفتاب یا دم غروب میتوانید آنرا تنظیم کنید.

سایبان متین

قیمت سایبان برقی برای تعمیرگاه 

در تعیین قیمت سایبان برقی عوامل زیادی تاثیر گذار هستند. از جمله آن نوع اسکلت مورد استفاده برای ساخت سایبان است. علاوه بر این جنس چادر هم میتواند هزینه شما را برای خرید محصول مناسب افزایش دهد. قیمت سایبان برقی به دلیل وجود موتور در بازوهای سایبان معمولا گران تر است. اما با یکبار هزینه شما میتوانید مدت ها از این محصول استفاده نمایید.

محل نصب سایبان هم در تعیین قیمت موثر است. اگر سایبان شما ساده باشد میتوانید انتظار هزینه کمتری را برای خرید داشته باشید. اگر میخواهید سایبان فضای بیشتری را پوشش دهد باید ابعاد بزرگ تری داشته باشد پس هزینه تولید آن هم افزایش خواهد داشت.

عامل مهم و موثر دیگر در تعیین قیمت مدل سایبان برقی مورد نیاز مشتری است. اینکه در ساخت سایبان چه اسکلت و چادری استفاده میشود و اندازه و ابعاد سایبان به طور کلی میتواند هزنیه را تعیین کند. اما گاهی مدل سایبان ممکن است پرکار یا متفاوت باشد که در این صورت هزینه شما را افزایش خواهد داد.

مطالب برای مطالعه بیشتر :

سایبان پاسیو ویلا

سقف برقی ساخته شده توسط سایبان متین

سایبان چتری آلاچیقی

سفارش و خرید سایبان برقی 

اگر صاحب یک تعمیرگاه هستید برای محل کسب و کارتان بهتر است به فکر یک سایبان باشید. سایبان ها علاوه بر خنکی، زیبایی را هم برای مغازه شما به همراه دارند. میتوانید سایبان برقی خود را از شرکت سایبان متین سفارش دهید. برای تماس با ما از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

اگر ساکن شهرستان هستید میتوانید سایبان را از نمایندگی ها ی ما خریداری کنید. جهت مشاهده مشخصات نمایندگی های شهرستان هم لینک برای شما قرار داده شده است. شرکت سایبان متین تولید کننده انواع سایبان پاسیو، سایبان پارکینگ، سقف متحرک و … با سالها تجربه آماده پذیرش شما مشتریان عزیز می باشد.