سایبان پاسیو خوابگاه دانشجویی

نصب سایبان پاسیو خوابگاه دانشجویی کاربری پاسیو را بیشتر میکند. سایبان میتواند دمای هوا را تنظیم کند و در روزهای آفتابی هوای خنک تری داشته باشید. آسان ترین راه برای ایجاد سایه و کاهش انرژی در خوابگاه همین نصب سایبان است. نصب سایبان میتواند محیط پاسیو را پرکاربرد کند و به آن جلوه خاصی ببخشد.

سایبان برقی پاسیو را هر زمان که نیاز ندارید ببندید. سایبان به وسیله موتور برقی کار میکند و با ریموت قابل منترل است. هر زمان از شبانه روز که به آن نیاز ندارید آنرا حمع کنید. حتی تمیز کردن وشستن سایبان هم آسان است و نگرانی درباره نظافت آن وجود نخواهد داشت. در عین حال زیبایی سایبان میتواند فضای پاسیو و خوابگاه را زیباتر کند.

سایبان برقی قابل نصب روی دیوار است و فضای زیادی را اشغال نمیکند. پس نگران شلوغی پاسیو نباشید و با خیال راحت سایبان پاسیو خود را سفارش دهید. ابعاد سایبان بر اساس ابعاد پاسیو قابل ساخت است و میتوانید سایبان برقی منحصربه فرد خود را داشته باشید. همچنین دست شما در انتخاب طرح و رنگ سایبان باز است و مطابق با دکور میتوانید آنرا انتخاب کنید.

افزودن سایبان به محیط پاسیو باعث زیباتر شدن فضا خواهد شد. همچنین محل مناسبی را برای استراحت و گذراندن عصرهای تابستان فراهم میکند. با نصب سایبان پاسیو از بابت خیس شدن کف بعد از باریدن باران خیالتان راحت است. چون امکان ریختن آب در فضای زیر سایبان وجود ندارد. حیاط و پاسیو در برخی ساختمانها یک فضای پرت به حساب می آید. اما با نصب سایبان حالا شما یک فضای پرکابرد دارید. میتوانید همین حالا از طریق لینک زیر سایبان پاسیو را برای خوابگاه سفارش دهید.

سایبان پاسیو خوابگاه دانشجویی

انواع سایبان برای پاسیو 

برای فضای پاسیو میتوان انواع مختلفی از سایبان را نصب کرد. سایبان پاسیو میتواند نور خورشید را متعادل کند و خنکی لطیفی را به همراه داشته باشد. اما انواع سایبان پاسیو را بشناسید.

سایبان برقی :

سایبان برقی روی یکی از دیوارهای پاسیو نصب میشود و برای این محل مانند سقف عمل میکند. قابل باز و بست شدن است و از محبوب ترین انواع سایبان برای پاسیو می باشد. برای سایبان پاسیو برقی طرح ها و رنگ های متنوعی وجود دارد که بسته به سلیقه مشتری قابل سفارش است.

سایبان چتری :

سایبان چتری روی ریل نصب میشود و دائمی است. پس هر زمان که به ان نیاز ندارید میتوانید آنرا جمع کنید. سایبان چتری بسیار زیباست و از مدل های قدیمی و کلاسیک سایبان در دنیا می باشد. در گذشته بیشتر برای فضای رستوران و کافه از این نوع سایبان استفاده میشد.

مزایا و معایب نصب سایبان 

سایبان پاسیو محکم و بادوام است و در تمامی شرایط جوی مقاوم می ماند. برای فضاهای کوچک مانند پاسیو و بالکن میتواند انتخاب خوبی باشد تا کاربری فضا را افزایش دهد. به شرطی که به خوبی از آن مراقبت کنید طول عمر بالایی دارد و نیاز به تعمیر پیدا نخواهد کرد. شیب سایبان برقی قابل تنظیم است و با ریموت امکان پذیر می باشد.

هزینه نگهداری سایبان پاسیو پایین است. بهتر است برای جلوگیری از آسیب احتمالی به آن در هوای بد و طوفانی آنرا جمع کنید. به این ترتیب دیرتر نیاز به تعمیر یا تعویض چادر برای سایبان دارید. سایبان مانع اشعه ماوراء بنفش است و امکان عبور این اشعه مضر را نمیدهد.

برای پوشش سایبان با چادر اکریلیک امکان چاپ طرح هم وجود خواهد داشت. رنگ این پوشش ماندگارتر است اما نباید هرگز در زیر آن از وسایل گرمایشی مانند بخاری گازی یا منقل استفاده کرد. شعله آتش میتواند چادر سایبان را از بین ببرد و به آن آسیب وارد کند.

مطالب مرتبط برای مطالعه :

خرید سایبان برقی دفتر نمایندگی موتور سیکلت

خرید سایبان پارکینگ 

سایبان برقی برای خانه

سایبان متین سایبان پاسیو

خرید سایبان پاسیو زیبا و بادوام 

خرید سایبان پاسیو خوابگاه دانشجویی، هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است. زیرا محصولات ما بادوام و مقاوم هستند و در صورت آسیب احتمالی میتوانید تعمیر آن را از خود ما بخواهید. شرکت سایبان متین تولید کننده انواع سایبان مغازه، سایبان پارکینگ و سایبان بالکن و … آماده پذیرش سفارشات شما عزیزان در هر جای ایران است. اگر ساکن شهرستان هستید برای اطلاع از شرایط نمایندگی و ثبت سفارش روی لینک زیر کلیک کنید.