>

سایبان پارکینگ دفتر پلیس راه آهن

Thumbnail

سایبان پارکینگ دفتر پلیس راه آهن

سایبان پارکینگ دفتر پلیس راه آهن به علت قابلیت نصب سریع و آسان نصب و اجرا گردیده است. وظیفه این سایبان حفاظت از خودرو در برابر رطوبت باران ، فضولات پرندگان ، شیره درختان و اشعه های مضر خورشید می باشد. از  سایبان برقی پارکینگ حتی در ویلاها و حیاط هایی که فرد باید در ساعات اوج تابش آفتاب خودرو خود را برای مدت طولانی بگذارد نیز استفاده میشود. میتوانید برای حیاط ویلا، منزل و محل کارتان از سایبان استفاده کنید تا خیالتان از امنیت محل پارک خودرو مطمئن باشد.

سایبان پارکینگ فضای زیادی را از شما اشغال نمیکند و در زمان باز و بسته شدن هیچ صدایی ندارد. موتور برقی این سایبان کاملا آسان کنترل میشود و بیصداست تا آرامش همسایه ها را بهم نزند. بهتر است در زمان عدم استفاده از سایبان برقی و بعد از بیرون رفتن از پارک آنرا ببندید. این کار به سلامت و تمیزی سایبان کمک بیشتری میکند. همچنین لازم است تا بعد از هر باران و برف شدیدی آنرا خشک کنید تا احتمال پوسیدگی را برای چادر سایبان کاهش دهید.

اگر موتور یا ماشین سواری دارید و همیشه بهد از پارک در حیاز با صندلی های داغ آن به مشکل میخورید بهتر است همین حالا به فکر سایبان پارکینگ باشید. با انتخاب چادر مناسب با اقلیم محل زندگی خود میتوانید داخل ماشین را همیشه خنک نگه دارید و بلافاصله لعد از سوار شدن نیاز به روشن کردن کولر نداشته باشید. برای دوام سایبان هم بهتر است که چادر مناسبی با آب و هوای محل زندگی شما داشته باشد. زیرا باران های زیاد ممکن است به چادرهای نازک تر آسیب بزند یا گرمای زیاد در زیر چادرهای ضخیم بیشتر به خودرو آسیب خواهد رساند.

سایبان پارکینگ دفتر پلیس راه آهن

کار با سایبان برقی پارکینگ چگونه است ؟

سایبان برقی به وسیله یک موتور برقی کار میکند و حرکت دادن آن به وسیله بازوهای الکترونیکی و ریموت امکان پذیر است. شما با فشار یک دکمه از روی ریموت میتوانید بازوهای برقی را به حرکت در بیاورید و سایبان را باز و بسته کنیدو نیازی به نیروی دست نیست و کار با این وسیله مدرن بسیار آسان است.

استحکام اسکلت سایبان خیلی مناسب است و شما اصلا از بابت افتادن اجسام سنگین مانند سنگ روی سقف خودرو نگرانی نخواهید داشت. همچنین که سایبان ثابت نیست و میتوانید در زمان عدم استفاده از آن به آسانی آنرا ببندید. طراحی و ساخت سایبان پارکینگ کاملا متناسب با متراژ و ابعاد محل پارک خودرو خواهد بود. پس در این مورد هیچ نگرانی وجو ندارد. شما سایبان منحصر به فرد خود را خواهید داشت.

نصب سایبان پارکینگ زمان زیادی نمیبرد و تنها کار مونتاژ در محل انجام خواهد شد. میتوانید طرح و چادر سایبان برقی را بر اساس نیاز و سلیقه خودتان انتخاب کنید تا با نمای ساختمان همخوانی داشته باشیدو تنوع خوبی از لحاظ رنگ و طرح برای سایبان وجود دارد و دست شما را برای سفارش باز خواهد گذاشت.

باز و بست سایبان برقی هم آسان است و زمان زیادی را از شما نمیگیرد. بیشتر نگرانی دارندگان وسیله نقلیه سواری این است که محل امن و مسقف برای پارک ماشین خود داشته باشند. اما در همه ساختمان ها این امکان وجود ندارد و ممکن است شما مجبور به گذاشتن خودرو در حیاط باشید. در این شرایط  نصب سایبان برقی بهرتین راهکار است تا مشکل شما را برای همیشه حل کند. خرید این محصول مقرون به ثرفه است و به شرط نگهداری درست میتوانید سالها از آن استفاده کنید.

سایبان پارکینگ دفتر پلیس راه آهن سایبان برقی

ویژگی های یک سایبان پارکینگ خوب 

نصب و استفاده از سایبان همیشه برای ایجاد خنکی نیست و این محصول امکانات زیادی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

– اگر قصد خرید سایبان پارکینگ برای یک حیاط بزرگ مانند حیاط ویلا یا یک اداره را دارید و قرار است افراد زیادی از آن استفاده کنند میتوانید برای کنترل سایبان چند ریموت را در اختیار داشته باشید .

سایبان برقی باکیفیت و مناسب به ویژه برای مناطق پر باران و مرطوب کاملا پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. زیرا چادر سایبان ضد آب است و نم و رطوبت را از خود عبور نمیدهد.

– در آب و هوای گرم نصب سایبان برقی هوا را تا میزان زیادی خنک نگه میدارد. حداقل تا ده درجه در زیر سایبان هوا خنک تر است و سلامت بدنه و داخل ماشین حفظ خواهد شد.

– در صورت وزش بادهای شدید دوام و استحکام سایبان برقی زیاد است و هرگز سقوط نخواهد کرد. همچنین امکان نصب سنسور باد وجود دارد تا در صورت لزوم سایبان بسته شود و آسیب نبیند.

– بدنه و اسکلت سایبان پارکینگ ضدزنگ است و در هوای مرطوب شاهد از بین رفتن بدنه نخواهید بود. بهتر است حتما در زمان خرید آب و هوای محل زندگی تان را در نظر داشته باشید.

– برای اداره ها و سازمانها امکان چاپ لوگوی سازمانی روی سایبان پارکینگ وجود دارد تا این وسیله را مناسب با محل و تیپ سازمان خود داشته باشید. پس اگر نیاز دارید تا آرم سازمان شما روی سایبان باشد بهتر است فروشنده را در جریان بگذارید و محصول مورد نیاز خود را تحویل بگیرید.

– علاوه بر این برای انواع سایبان برقی میتوانید طرح و مدل دلخواهتان را داشته باشید. طراحی و ساخت سایبان کاملا براساس نیاز و خواست مشتری خواهد بود.

سایبان برقی سایبان متین

سایبان پارکینگ را از سایبان متین بخواهید !

برای ضمانت دوام و ماندگاری سایبان پارکینگ لازم است تا این محصول را از تولید کننده معتبر خریداری کنیدو شرکت سایبان متین مفتخر است به عنوان اولین تولید کننده انواع سایبان در ایران بهترین محصول را مطابق با نیاز و سلیقه مشتریان ارائه بدهد. محصولات متنوعی را میتوانید از ما سفارش بدهید و دریافت کنید از جمله سایبان مغازه، سایبان پاسیو و سقف برقی و … را میتوانید از نمایندگی های ما در سراسر ایران دریافت کنید. برای اطلاع از شرایط نمایندگی ها از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

Related Posts

COOL WIDGETS

Add Comments