>

سایبان پارکینگ دفتر پلیس فرودگاه

Thumbnail

سایبان پارکینگ دفتر پلیس فرودگاه

سایبان پارکینگ دفتر پلیس فرودگاه یکی از پروژه های اجرا شده شرکت سایبان متین می باشد که برای ساختمان بدون پارکینگ طراحی و نصب گردیده است. این سایبان برقی جایگزین مناسبی برای سقف پارکینگ است تا خیال شما را از محل پارک خودرو و امنیت و سلامت آن  راحت نماید.

در گذشته به منظور حفاظت از خودرو و بدنه آن از پارچه های برزنتی استفاده میشد که به چادر ماشین مشهور بودند. اما این چادرها چند عیب داشت و در حقیقت تنها مزیت آن مراقبت از خودرو در برابر باران و آفتاب بود. اما نصب و کشیدن آن روی ماشین دشوار بود و اصلا محافظتی را از گرما برای خودرو ایجاد نمیکرد. معمولا کسانیکه ماشین را داخل حیاط میگذارند همیشه با داغ شدن صندلی ها رو به رو بودند و این اصلا مسئله کمی نیست. مشکل دیگر هم ریختن برگ و فضولات پرندگان روی سقف و بدنه ماشین است که دردسر رفتن به کارواش و تمیز کردن اتومبیل را دارد.

به این دلیل بهترین وسیله همیشه چادرها بوند. اما امروزه سایبان های برقی به آسانی جای چادر را گرفته و حتی به مراتب از آن ها هم بهتر عمل کند. از چند جهت استفاده از سایبان برقی آسان تر است و مهمترین آن نصب دائمی آن روی دیوار است تا لازم نباشد هربار آنرا روی خودرو نصب کنید. حرکت دادن آن و باز و بست شدن تنها به ریموت نیاز دارد و میتوانید با فشار یک دکمه به راحتی آن را تنظیم کنید.

سایبان پارکینگ دفتر پلیس فرودگاه

مزیت نصب سایبان برقی برای پارکینگ 

سایبان برقی کاملا به صورت منحصر به فرد و مطابق با متراژ محل پارک طراحی و ساخته میشود. بر این اساس برای انواع حیاط کوچک و بزرگ و حتی محل پارک موتور هم میتوانید سایبان را داخل حیاط داشته باشید.همچنین طرح و رنگ سایبان مطابق سلیقه شما خواهد بود تا علاوه بر کارایی آن از زیبایی سایبان هم بهره ببرید. رنگ بندی چادر سایبان متنوع است و میتواند کاملا نزیدک به نما و دکور خانه یا محل کار شما انتخاب گردد.

نصب سایبان برقی از خودرو شما در برابر باران و برف و سایر عوامل طبیعی مراقبت میکند و سازه محکم و بادوامی دارد. به مرور زمان و با توجه به تغییرات آب و هوای در کشور ما بدنه خودرو ها به مرور دچار رنگ رفتگی و آسیب میشوند. از این جهت همه اصرار دارند تا خودرو در طول روز و شب زیر سقف پارکینگ باشد. که این مسئله برای همه صدق نمیکند و در عین حال هزینه های زیادی را روی دست تان میگذارد.

لازم است تا سایبان پارکینگ را نصب کنید و یکبار برای همیشه مشکل پارکینگ مسقف را حل نمایید. شما میتوانید برای شرایط آب و هوایی مناسب محل زندگی خودتان سایبان برقی را داشته باشید. به طور مثال نوعی از سایبان برای مناطق پر باران مناسب است و نوعی از چادر را تنها در مناطق گرمسیر میتوان استفاده کرد. از این جهت لازم است تا در زمان خرید حتما این مسئله را در نظر داشته باشید.

سایبان برقی سایبان پارکینگ

سایبان برقی مناسب برای پارکینگ 

انتخاب چادر مناسب برای سایبان پارکینگ شرط دوام بیشتر ان است. در کنار این مسئله مهم است که مرتبا به چادر سایبان رسیدگی کنید تا تمیز و سالم بماند. بهتر است در زمان عدم استفاده سایبان را ببندید و یا آنرا بعد از هر باران و برف تمیز کنید. این کار ماندگاری سایبان را افزایش میدهد و دوام آنرا تضمین میکند.

بهتر است در زمان خرید حتما به جنس چادر سایبان برقی توجه داشته باشید تا هزینه های شما برای تعمیر و تعویض آن کمتر باشد. معمولا این نوع سایبان در فواصل زمانی کوتاه نیاز به تعمیر پیدا نمکیند و در صورت نگهداری مناسب تا سالها برای شما کار خواهد کرد. در صورت نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات و چادر حتما از شرکت تولید کننده بخواهید این کار را برای شما انجام دهد. نصب و تعمیر سایبان پارکینگ خیلی زمان بر نیست. خرید این محصول بسیار مقرون به صرفه است. زیرا هم کار با آن راحت است و هم متناسب با نیاز شما طراحی و اجرا خواهد شد.

برای اطمینان بیشتر از خرید سایبان برقی لازم است تا آنرا از تولید کننده معتبر بخواهید تا بتوانید در زمان لازم برای تعمیر یا تعویض آن اقدام کنید. اگر تصمیم دارید سایبان را جابجا کنید بهتر است از متراژ و اندازه محل پارک جدید مطمئن باشید. در صورت امکان میتوانید سایبان پارکینگ را دوباره استفاده کنید. البته مهم است که سایز و اندازه همخوانی های لازم را داشته باشند.

سایبان پارکینگ سایبان متین

سایبان پارکینگ را از سایبان متین بخواهید !

سایبان پارکینگ که به علت قابلیت نصب سریع و آسان در عموم فرا گیر میباشند ،وظیفه حفاظت از خود رو را در مقابل عواملی مثل رطوبت باران ، فضولات پرندگان ، شیره درختان ،  و همچنین اشعه های مضر خورشید بر عهده دارند. از این نوع سایبان در ویلاها و حیاط هایی که فرد باید در ساعات اوج تابش آفتاب خودرو خود را برای مدت طولانی بگذارد نیز استفاده میشود. شرکت سایبان متین مجرب و باسابقه در زمینه تولید انواع سایبان برقی آماده پذیرش سفارشات شما عزیزان برای سایبان مغازه، سایبان بالکن، سقف برقی و … مباشد. محصولات ما در تمام ایران قابل عرضه و نصب هستند و برای این منظور میتوانید به نمایندگی ها مراجعه نمایید. برای اطلاع از شرایط نمایندگی های ما در شهرهای دیگر میتوانید از لینک زیر اقدام کنید.

Related Posts

COOL WIDGETS

Add Comments