راهنمای انتخاب سایبان مغازه مناسب

یکی از فاکتورهای مهم در زمان سفارش تولید و خرید سایبان برای مغازه انتخاب رنگ مناسب برای آن است. یکی از دلایل نصب سایبان تبلیغاتی و تجاری، جذب مشتری است. پس در این جا رنگ ها مهم هستند و رنگ اولین چیزی است که مردم میبینند. پس باید با احتیاط انتخاب شود. در این مقاله ما راهنمای انتخاب سایبان مغازه مناسب را به شما ارائه خواهیم داد.

انتخاب رنگ پارچه سایبان مغازه یک تصمیم مهم است. رنگ میتواند با کسب و کار شما مرتبط باشد یا کارکرد انرا نشان دهد. اما در عین حال جذاب و علاوه بر این متناسب با نمای ساختمان هم باشد. ممکن است بخواهید یک سایبان به شکل گنبدی را در ورودی مغازه داشته باشید تا به مشتریان بگویید که در در کجا هستید. به این معنی که سایبان برای شما یک نماد و تابلو محسوب میشود.

برای محافظت از مشتریان، ممکن است انتخاب کنید که سایبان شما روی پیاده رو را بپوشاند و آنرا روی درب ورودی نصب کنید. اگر یک پنجره بزرگ لوی فروشگاه دارید، سایبان برقی بزرگ روی یک قاب میتواند این محل را به جای خوبی برای مشتریان تبدیل کند. سبک های مختلف سایبان معمولا با اهداف مختلف انتخاب میشوند. رنگی را برای سایبان انتخاب کنید که بخشی از آرم و لوگوی تجاری شما باشد. یا میتواند با شغل و موقعیت شغلی شما مرتبط گردد.

اگر رنگ های روشن را انتخاب میکنید، که به رنگ ساختمان شما نزدیک است، ممکن است خیلی جلب توجه نکند. با این حال اگر چیزی را انتخاب میکنید که طیف رنگی روشنی دارد ممکن است مشتریان را دفع کند. انتخاب رنگ هایی که باعث جلب توجه میشوند اما زننده نیستند، میتواند نمای ظاهری مغازه را زیباتر کند. در حالی که لبه ها رنگ کمرنگ تری دارند.

رنگ و پارچه مناسب برای سایبان مغازه 

پارچه های سایبان میتوانند در جنس اکریلیک، الیاف طبیعی مانند پنبه و کنف و کتان تولید شوند. رنگ های پارچه از جنس اکریلیک محلول قبل از ساخت در نخ مخلوط میشود و در سایر پارچه ها بعد از ساخت رنگ را اضافه میکنند. پارچه وینیل ضد آب است و میتواند برای مناطق پر باران مناسب باشد. با این حال وینیل هوا را از خود عبور نمیدهد و میتواند گرما را در فضای زیر سایبان حفظ کند. حالا به جز رنگ، جنس پارچه هم مهم است. برای حفاظت از باران شدید، باید ضدآب باشد و برای تامین سایه و کم کردن شدت گرما و محافظت در برابر اشعه UV لازم نیست مه حتما پارچه ضدآب انتخاب کنید.

انتخاب رنگ ممکن است کمی گیج کننده باشد. صدها رنگ وجود دارد و با این حال ممکن است برای سایبان مغازه مناسب نباشند. رنگ ها هرکدام معانی مختلفی دارند و احساسات مختلفی را منتقل میکنند. ما برای فعالیت ها و محصولات مختلف میتوانیم رنگ های مخصوص را انتخاب کنیم. ممکن است رنگ ملایم یا تند باشد. ما میدانیم که رنگ های مات در حالی که سرگرم کننده هستند بیان کننده صمیمیت و آرامش اند. رنگ میتواند با لوگوی شما مرتبط باشد یا نباشد. پس درک روانشناسی رنگ مهم است.

راهنمای انتخاب سایبان مغازه مناسب - سایبان مغازه
سایبان مغازه

انتخاب انواع رنگ برای سایبان برقی

🔘 رنگ قرمز رنگ انرژی، عمل و قدرت است. این رنگ توجه همه را به خود جلب میکند و در بسیاری از مشاغل مورد استفاده است.

🔘 رنگ صورتی با عشق و پرورش همراه است و ممکن است برای خانم ها جذابیت بیشتری داشته باشد. پس برای سالن های پذیرایی و آرایشی بهتر است از این رنگ استفاده کنید.

🔘 رنگ نارنجی یک رنگ خوش بینانه است و گرما، انرژی، شادی و سرگرمی و قدرت را به بیننده منتقل میکند. نارنجی یادآور جوانی است و برای کودکان جذاب است.

🔘 زرد یا طلایی نشان دهنده ثروت، امید و خوشبختی هستند. این ممکن است در مشاغل دانشگاهی بهترین انتخاب باشد.

🔘 آبی رنگ آرام، خنک و زیبایی است و عمق و اعتماد دارد و صداقت و خرد را منتقل میکند. آبی رنگ مطمئن و مسئولی است و اغلب توسط موسسات مالی یا وکلا مورد استفاده قرار میگیرند.

🔘 قهوه ای رنگ طبیعت و زمین است. این رنگ منتقل کننده ثبات، امنیت و آرامش و محافظت می باشد. به معنای عقل سلیم، طبیعت و کشاورزی و قدرت است. این بهترین رنگ برای مشاغل مرتبط با کشاورزی است.

سایر رنگ های مناسب برای سایبان مغازه 

🔘بنفش یک رنگ معمولی است و ثروت و عزت و جاه طلبی را نشان میدهد. استفاده از این رنگ روی سایبان نشان دهنده خدمات برتر و تجملاتی به مشتریان خواهد بود.

🔘 رنگ مشکی از ظرافت خاصی برخودار است و در مقابل بسیاری از رنگ ها در ساختمان تضاد خوبی را ایجاد میکند. این یک رنگ خاص، اسرار آمیز و کنترل کننده است. سیاه ما را به یاد حفاظت، قدرت، تشریفات، اقتدار و مرگ میاندازد. اگرچه اغلب با اجرای قانون در ارتباط است اما موسسات انحصاری و مشاغل تفریحی هم از آن استفاده میکنند.

🔘 سبز نشان دهنده رشد، طبیعت، تجدید، هارمونی، پول، سلامتی و راحتی است. این رنگ اغلب توسط رستوران ها، کلینیک های بهداشتی و درمانی، سالن های بدن سازی و حتی خدمات مالی هم استفاده میشود.

🔘 انتخاب رنگ مناسب برای پارچه سایبان مناسب با زمینه کاری شما میتواند به خوبی باعث پیشرفت و ترقی کسب و کارتان شود و مشتری بیشتری را برایتان جذب نماید.

سایبان مغازه تبلیغاتی

خرید سایبان مغازه 

راهنمای انتخاب سایبان مغازه مناسب میتواند به شما در انتقال پیام ها و نمادها به مشتری کمک زیادی بنماید. رنگ ها یک راه جذاب برای تجارت شما هستند که باعث افزایش آگاهی و جلب مشتراین بالقوه میگردند. موقیعت شغلی شما را برای همه تبلیغ میکنند و علاوه بر ایجاد سایه و خنکی میتوانند محل عبور و مرور خوبی برای رهگذران باشند. حتی از مغازه شما در روزهای گرم تابستان یا از باران محافظت میکنند. تنها کاری که لازم است انجام دهید مشاوره و انتخاب سایبان برقی مناسب است. برای این مورد و مشاوره و خرید میتوانید از طریق لنیک زیر بانمایندگان و کارشناسان سایبان متین در ارتباط باشید.