سایبان مغازه بازویی ضد آب و مقاوم

برای شهرهایی مانند تهران که آب و هوای مختلفی را در طول سال تجربه میکند، مهم است که بتوانیم در برابر آفتاب های تند و باران های شدید حفاظ خوبی را برای شیشه و ویترین در مغازه داشته باشیم. راه حل این مشکل نصب یک سایبان مغازه بازویی ضد آب و مقاوم است تا برای سالها بتواند از مغازه شما مراقبت کند. هدف از نصب هرگونه سایبان در ابتدا محافظت در برابر آفتاب و باران است. باتوجه به تغییرات جوی زیاد نصب این وسیله میتواند ایمنی خوبی در برابر پوسیدگی، خیس شدن و نم و رطوبت برای چهارچوب مغازه نیز ایجاد کند.

علاوه بر این به مشتری این امکان را میدهید تا زمان بیشتری بتواند از ویترین بازدید کند. محافظت از مردم نوعی خدمت به مشتری است. زیرا گرمای شدید و باران های تند میتواند باعث ناراحتی آنها شود و یا ترافیک مغازه شما را در این روزها کاهش دهد. سایبان شما میتواند یکی از خدماتی باشد که به مشتری ارائه میدهید. سایبان های مغازه به ارزش تجارت شما افزوده میکنند و مقاومت خوبی هم در برابر تغییرات جوب خواهند داشت. این امر به ویژه در شهرهای شلوغ صدق میکند. جایی که در میان هزاران مغازه و فروشگاه، یافتن شما برای مشتری دشوار است. پس شما میتوانید سایبان سفارشی خود را هم داشته باشید.

گاهی آب و هوا میتواند غافل گیری ایجاد کند و سایبان هایی که برای مغازه نصب کرده اید میتوانند پوشش خوبی برای دیوارها و پنجره ها باشند. علاوه بر این پایین اوردن هزینه های مصرف انرژی سرمایشی، زمانیکه خورشید به پنجره شما می تابد هزینه های شما را به شدت کم میکند. علاوه بر این که رفت و آمد مشتریان را هم راحت تر خواهد کرد.

ویژگی های سایبان مغازه بازویی 

نکته قابل توجه در مودر این مدل از سایبان ها این است که به شما امکان کنترل و تنظیم سایبان را از راه دور میدهد و دیگر نیازی به تکان دادن یا چرخاندن اهرم نخواهید داشت. برای شما مدل های متنوعی از سایبان های دستی و برقی وجود دارد که میتوانید برای مغازه انتخاب کنبد. اما این محصول از این توصیه میشود که میتواند زمان شما را برای باز و بستن سایبان کاهش دهد و به خنک ماندن مغازه کمک کند.

شاید گمان کنید که استفاده از سایبان مغازه تنها محدود به فصل تابستان و روزهای گرم است . اما این چنین نیست. ما با به کار گیری تکنولوژی روز و بهترین امکانات محصولی را تولید کرده ایم که حتی در زمستان هم قابل استفاده باشد. سایبان برقی میتواند به خوبی از مغازه شما در برابر باران های تند و برف محافظت کند و از نم و رطوبت در چهارچوب مغازه جلوگیری مینماید.

علاوه بر این شما میتوانید برای انواع سایبان های مغازه اقدام به نصب هیتر کنید و از گرمای مطبوع آن در روزهای سرد استفاده نمایید. اگر مبلمان مناسب برای فضای باز را انتخاب کرده باشید، مطمئن باشید که تا سالها امکان استفاده از این محصول برایتان تضمین شده است و پوشش مناسبی برای مغازه شما خواهد بود. سرانجام شما میتوانید برای جلب نظر بیشتر مردم به مغازه این محصول را مزین به نام و لوگوی خود نمایید. امکان چاپ روی چادر ها وجود دارد تا شما در عین محافظت از مغازه تان اقدام به برندسازی هم بکنید.

سایبان مغازه
سایبان مغازه بازویی
مزیت تبلیغ روی سایبان بازویی مغازه 

با چاپ مارک و برند روی سایبان مغازه بازویی به راحتی نظر مشتریان به مغازه شما جلب خواهد شد. فقط کافی است کمی سلیقه را چاشنی کنید و در انتخاب رنگ و طرح سایبان خلاقیت به خرج دهید. تنوع رنگی خوبی برای چادرهای سایبان وجود دارد و میتوانید بر اساس دکور و رنگ مغازه انها را انتخاب نمایید.

به این ترتیب چه مشتریان همیشگی شما و چه رهگذران به مغازه جذب خواهند شد. اینها تنها برخی از مزایای نصب سایبان مغازه بازویی ضد آب و مقاوم است. این محصول به کمک دو بازوی برقی به آسانی باز و بست میشود وکاملا بیصدا می باشد. کسانی که به دنبال خرید انواع سایبان برای پنجره یا ورودی مغازه خود هستند میتوانند در هر جای ایران با ما در ارتباط باشند و این محصول را سفارش دهند.

هیچ محدودیتی برای تولید سایبان های مغازه وجود ندارد و شما میتوانید یک محصول کاملا منحصر به فرد و زیبا داشته باشید. ما سایبان های سفارشی شما را با امکان چاپ تبلیغ برای شما تولید میکنیم تا کارایی این محصول برایتان افزایش یابد. با استفاده از این مزیت، هزینه های شما برای تبلیغات بسیار کم خواهد شد.

داخل بازوهای سایبان امکان نصب چراغ های ال ای دی وجود دارد تا دید مشتریان را در تاریکی افزایش دهد. این ویژگی به طور خاص برای رستوران ها و کافه ها مورد توجه است زیرا معمولا در فضای زیر سایبان از مشتریان پذیرایی میکنند.

سایبان بازویی اجرا شده برای کافه آرگو را میتوانید در تصاویر مشاهده کنید. برای مقاومت بیشتر سایبان از چادر ضدآب برای آن استفاده شده و رنگ و مدل آن بر اساس سلیقه مشتری طراحی شده است. این نمونه بارز یک سایبان سفارشی است که توسط تیم شرکت سایبان متین تولید و نصب شده است.

سایبان مغازه بازویی را از ما بخواهید !

سایبان ها با قابلیت جمع شوندگی عناصر بسیار عالی برای پوشش جلوی سردر مغازه ها هستند. شما در هر جای ایران که هستید میتوانید این محصول پرکابرد و بادوام را برای مغازه خود سفارش دهید و استفاده کنید. برای اطلاع از شرایط نمایندگی ها و تماس با همکاران ما پس از بررسی شرایط نمایندگی شهر خود از طریق لینک زیر اقدام نمایید. سابقه ما در تولید انواع سایبان ضمانت کیفیت محصول ما خواهد بود.