اخبار سایبان سایبان برقی

اهمیت پوشش با سایبان برقی

در طول روز که مجبور هستیم بیشتر در خانه یا اتاق کارمان باشیم، نور در بیشتر ساعات هست و گرما هم میتواند آزار دهنده باشد. در روزهای پایان بهار و اوائل تابستان همیشه گرما بذت بخش نیست. به ویژه اگر قرار باشد ساعت های زیادی را زیر نور آفتاب یا پشت پنجره باشید. این جا اهمیت پوشش با سایبان برقی را میفهمیم و میخواهیم این محصول زیبا از ما در برابر آفتاب مراقبت کند.

سایبان برقی همانطور که از نامش پیداست یک وسیله برقی و الکترونیکی است که با موتور برقی ساخته شده است. روزهای گرم در پیش رو هستند و برای کسانی که خانه یا پنجره رو به آفتاب دارند، یک سایه خنک بهترین نعمت است. کار در خارج از خانه و زیر آفتاب میتواند برای هرکسی آزار دهنده باشد. اگر شما یک راننده هستید شاید بتوانید کولر ماشین را در برخی ساعات روشن کنید و گاهی از هوای آزاد لذت ببرید. اما این مسئله برای کسانی که محل کار آنها ثابت است و در مغازه یا دفتر کار فعال هستند میتواند آزار دهنده باشد.

به ویژه بدون پوشش مناسب آفتاب میتواند به سلامتی شما هم آسیب بزند. میتوانید برای این منظور از کلاه و کرم ضد آفتاب استفاده کنید. اما ما محصولی را پیشنهاد میکنیم که میتواند کار کولر، کلاه و کرم های ضد آفتاب را یکجا برای شما انجام دهد. این محصول یک سایبان برقی است که میتواند در عین جلوگیری از تابش نور شدید، هوا را تا 20 درجه خنک تر نگه دارد و محافظ خوبی هم در برابر اضعه های مضر آفتاب خواهد بود.

اهمیت پوشش با سایبان برقی

با سایبان برقی از تابستان لذت ببرید !

تا زمانی که ایوان ها در جلوی خانه ها ساخته میشد، همیشه سایه و خنکی در خانه ها بود. اما این روزها اکثرا استفاده از فضای باز به بالکن های کوچک یا حیاط های اشتراکی محدود شده و نمیتوان از عصرهای تابستان لذت کافی را برد. با این وجود داشتن پوشش مناسب برای بالکن های کوچک و حیاط میتواند استفاده از آنها را بیشتر کند و شما میتوانید اوقاتتان را بهتر سپری کنید.

تنها کافی است متناسب با ابعاد و اندازه حیاط یا تراس خود یک سایبان سفارش دهید و به زودی اهمیت پوشش با سایبان برقی را تجریه و درک خواهید کرد. حسن این وسیله این است که میتوانید در زمان عدم استفاده به راحتی آنرا ببندید و تنها در ساعات پر نور و گرم از آن استفاده کنید.

در تابستان و با تعطیلی مدارس بچه ها زمان بیشتری در خانه هستند و لازم است تا محلی را برای بازی آنها در نظر گرفت. محل بازی و سرگرمی بچه ها همیشه یک چالش بزرگ است. زیرا در عین بازی کردن باید از هوای آزاد هم استفاده کنند. نصب یک سایبان میتواند محل خوبی برای بازی آنها ایجاد کند و از سلامت آنها هم مراقبت خواهد کرد.

به این ترتیب نگران گرما زدگی و آفتاب سوختگی آنها نخواهید بود. اگر سایبان های برقی را برای حیاط سفارش میدهید، میتوانید اسباب بازی هایی مانند تاب و سرسره هم در نظر بگیرید و خیال شما از بابت اوقات فراغت کودکان راحت تر باشد. میتوانید از یک فرش زیبا استفاده کنید یا مبلمان مخصوص فضای باز را در زیر سایبان داشته باشید. به این ترتیب تمیزی و سلامت مبلمان های فضای باز هم تامین است و میتوانید محل خوبی برای استراحت داشته باشید.

سایبان برقی سایبان متین

سایبان برقی برای تمام فصول 

خرید و نصب سایبان تنها محدود به تابستان نیست.  پوشش محکم این وسیله میتواند در زمستان هم محافظ خوبی برای پنجره ها و تراس شما باشد. شیب سایبان های اتوماتیک قابل تنظیم است تا کمترین اثر نم و باران را روی شیشه ها داشته باشید. توصیه ما این است که در رزوهای پر باران و طوفانی سایبان را ببندید تا سالم بماند و خراب نشود.

اهمیت پوشش با سایبان برقی اما به این مزایا محدود نمیشود. خرید و نصب این وسیله میتواند ارزش ملک شما را بیشتر کند و زیبایی چشم نوازی به آن بدهد. اکثر ما همیشه به دنبال استفاده مفید از بالکن هستیم و نصب یک سایبان میتواند محل خوبی جهت انبار کردن وسیله ها و ترشی ها ایجاد کند. اگر میخواهید در ساعت های پر نور روز دیدن فضای بیرون را از دست ندهید، نصب یک سایبان میتواند سایه خوبی را بدون ایجاد محدودیت در دید، برای شما ایجاد کند. علاوه بر این میتوانید برای طرح روی چادر سایبان، رنگ و طرح دلخواهتان را انتخاب کنید و از زیبایی آن دو چندان لذت ببرید.

برای مغازه داران و صاحبین کسب و کار سایبان میتواند نقش یک تابلوی تبلیغاتی را هم داشته باشد. شما میتوانید لوگو و نام تجاری تان را روی سایبان بزنید و از این طریق یک تبلیغ راحت و ارزان داشته باشید. علاوه بر این که سایبان تراس های کافه و رستوران و حیاط را به محل خوبی برای پذیرایی از مشتری تبدیل میکند تا شما از ترافیک بیشتری در مغازه برخودار باشید. سایبان های برقی با داشتن این ویژگی امروز توانسته اند طرفداران زیادی پیدا کنند و خیلی از کسب و کارها دیگر سایبان را تنها برای ایجاد سایه استفاده نمیکنند.

سایبان برقی

گرمایش و نور با سایبان برقی 

از امکانات ویژه و مفید سایبان های برقی که این وسیله را پرطرفدار تر از قبل کرده است، امکان نصب وسیله گرمایش مانند هیتر ها و چراغ های ال ای دی است. شما میتوانید تعداد مناسبی از چراغ را برای روشن کردن محل نصب سایبان روی بازوهای آن داشته باشید. علاوه بر این گرمایش فضای زیر سایبان با هیتر تامین میشود تا افراد خانواده راضی تر باشند.

در زمان سفارش و خرید این وسیله بهتر است تمام امکانات آنرا بررسی کنید و اهمیت پوشش با سایبان برقی را بدانید. میتوانید از طریق لینک های موجود در صفحه با همکاران ما در شرکت سایبان متین تماس بگیرید و سایبان مخصوص و منحصر به فرد خود را داشته باشید. در هر جای ایران که هستید برای امکان سفارش و خرید از طریق نمایندگی های ما وجود دارد. پس از طریق لینک زیر اقدام کنید و سفارشتان را ثبت نمایید.