اخبار سایبان برقی

سایبان برقی و مزایای آن

سایبان برقی و مزایای آن زیاد است که امروز در این مطلب به آن اشاره خواهیم کرد با ما همراه باشید تا از مزایای سایبان برقی اطلاع پیدا کنید و تردید برای خرید سایبان برقی را کنار بگذارید.

مطلب بیشتر : درمان افسردگی پاییز با سایبان برقی 

مزایای سایبان برقی شامل موارد زیر می شود :

👈 ایجاد پوشش کامل در مقابل آفتاب یا هر نوع شرایط جوی

👈 امکان انتخاب رنگ سایبان بر اساس نما یا رنگ ساختمان

👈 تنوع مختلف نوع سایبان متناسب با نیاز شما

👈 امکان طراحی آن تا عرض بالای ۵ متر

👈 دارای وزن سبک ( به علت از سازه هایی از جنس آلومینیوم )

👈 امکان تنظیم شیب تا ۴۵ درجه

👈 استفاده از رنگ های مخصوص مقاوم در برابر پوسیدگی، خوردگی و زنگ زدگی

👈 مقاومت بالا پارچه در برابر آب و آتش

👈 امکان چاپ لوگو یا تبلیغ مورد نظر ( قابل توجه نیازمندان سایبان تبلیغاتی یا سایبان مغازه)

👈 امکان نور پردازی سایبان توسط سیستم های نور پردازی

👈 استفاده از ریموت کنترل جهت باز و بسته کردن سایبان

👈 عدم نیاز به نیروی مکانیکی جهت باز و بسته کردن

👈 سایبان برقی قابل استفاده در هر جایی که بخواهید

مطلب پر بازدید : سایبان برقی برای پارکینگ

سایبان برقی و مزایای آن-سایبان متین

موارد استفاده از سایبان برقی را میدانید ؟

استفاده از سایبان برقی هیچ محدودیتی ندارد. امکان تغییر اندازه در سازه و پارچه و امکان انتخاب نوع پارچه و رنگ آن متناسب با سلیقه مشتری و امکان چاپ هر نوع تبلیغات این محدودیت را از بین برده است.

به طور کلی شما می توانید از سایبان برقی برای تمامی اماکن استفاده کنید مانند:

👈 سایبان برقی برای مغازه و فروشگاه ها

👈 سایبان برقی استخر

👈 سایبان برقی آلاچیق

👈 سایبان پارکینگ

👈 سایبان برقی ویلا

👈 سقف برقی برای تالار ها

👈 سایبان برقی برای رستوران های رو باز

👈 سایبان برقی برای نمایشگاه ها

👈 سایبان برقی بارانگیر سر در منازل یا اداره جات

👈 سایبان یا آلاچیق بام سبز (روف گاردن)

با مطالعه ی موارد بالا شما متوجه می شوید که میتوانید هرجایی که در ذهنتان میگذرد ، سایبان برقی نصب کنید اما اندازه ی طول و عرض آن بستگی به خودتان دارد هر اندازه ای که بخواهید میتوانید در محل مورد نظرتان نصب کنید.

مطلب پر بازدید : اجرای سایبان برقی تک محوره 

سایبان برقی و مزایای آن-سایبان برقی متین 02122361050

سایبان برقی همراه همیشگی شما

در این قسمت از مطلب میخواهم شما را به یک دنیای دیگر ببرم پس تصور کنید که بالکن منزلتان از آن ظاهر زشت که پر از وسایل اضافی و خاک است در آمده و به یک بالکن تمیز ، با یک میز و صندلی سفید ، یک سایبان برقی خوشرنگ تبدیل شده است ، در اوقاتی که دوست دارید تنها باشید و یک محیط آزاد برای فکر کردن داشته باشید میتواند محیط مناسبی باشد بدون اینکه فکر کنید تابش آفتاب اذیتتان میکند یا بارش باران و برف و احساس سرمایی که میکنید اجازه ایستادن زیر سایبان برقی را به شما نمیدهد.

تمام این مشکلاتی که در بالا ذکر کردم توسط سایبان برقی حل شدنی است پس نگران نباشید ، برای اینکه احساس سرما نکنید میتوانید هیتر گرمایشی بگذارید ، برای اینکه آفتاب اذیتتان نکند کافیست سایبان برقی را با ریموتی که دارید باز کنید و از تابش آفتاب به بالکن جلوگیری کنید به راحتی زیر آن بنشینید چای نوش جان کنید.

اگر از جمله افرادی هستید که شب را برای گذراندن اوقات تنهایی دوست دارید میتوانید از چراغ های ال ای دی به هر تعدادی که میخواهید استفاده کنید تا بالکن را روشن کند که شما بتوانید بدون اینکه از تاریکی بترسید از بالکن منزلتان استفاده کنید.

سایبان برقی همیشه از شما در اوقات تنهاییتان محافظت میکند بدون اینکه نگران چیزی باشید پس سایبان برقی را به عنوان یک همراه انتخاب کنید.

شاید براتون جالب باشه : سایبان برقی بارانگیر

انواع سایبان برقی را بشناسید ! 

سایبان فنری بازویی (سیم بکسلی) : سایبان فنری بازویی دارای دو بازوی اصلی می باشد که داخل آنها از فنر استفاده شده است که وظیفه باز و بسته کردن را به عهده دارند.

سایبان فول باکس : این سایبان دارای یک باکس متصل به دیوار می باشد که هنگام جمع شدن سایبان داخل آن قرار می گیرد و فضای کمی اشغال می کند.

سقف برقی : سقف برقی از دیگر محصولات گروه فنی مهندسی استار شید می باشد که تفاوت آن با سایبان برقی این گونه است که دارای یک چهار چوب ثابت می باشد و سقف فقط می تواند به صورت اتوماتیک یا دستی باز یا بسته شود.

سایبان برقی دو طرفه : این مدل سایبان برقی دارای دو سمت مجزا جهت باز و بسته شدن می باشد که این امکان را ایجاد می کند که هر زمان نیاز بود سمت مورد نظر را جمع یا باز کنید.

سایبان زنجیری: مانند سایبان سیم بکسلی دارای بازوان اصلی می باشد. اما داخل آن ها به جای فنر از زنجیر استفاده شده است که سایبان مناسبی جهت اماکنی است که باد و طوفان های شدید در آنجا می وزد.

سایبان برقی اور لب : این سایبان برقی ها به تعداد بالا استفاده می شود به طوری که بدون عبور از یک قطره باران به محل مورد نظر میتوانید از این مدل سایبان برقی استفاده نمایید ، ظاهر این نوع سایبان برقی به شکل پله ای است ، روی هم ولی با فاصله ای کم قرار میگیرد.

سایبان برقی و مزایای آن-سایبان متین 02122361050

خرید سایبان برقی از ما برگ برنده ی شماست ! 

شاید با خواندن تیتر بالا تعجب کنید و فکر کنید که مگر ممکن است برگ برنده باشد ، بعله همیشه وقتی یک لباس یا وسیله ی برقی خوب میخریم به عنوان یک برگ برنده است چرا ؟ چون دیگر نیازی نیست هر لحظه فکر کنیم که اگر خراب شود هزینه  روی دستمان میگذارد و باید دوباره هزینه کنیم یکی دیگر بخریم ، همان وسیله یا لباس یا هر چیز دیگر برایمان سالهای سال کار میکند و نیازی نیست هر لحظه در حال پرداخت هزینه ای باشیم.

پس خرید سایبان برقی از یک شرکت مناسب میتواند برگ برنده ی شما باشد ، سایبان متین بهترین شرکت در زمینه ی عرضه ی سایبان برقی در انواع مختلف است که این شرکت در زمینه ی عرضه ی انواع سایبان برقی بهترین ها را برای شما برمیگزیند تا سالهای سال بتوانید از سایبان برقی استفاده کنید.

سایبان متین در تمام شهر های ایران نماینده های فعالی دارد که میتوانید با لمس دکمه ی زیر نماینده های شهر خود را ببینید.