اجرای سایبان برقی تک محوره در اصفهان

اجرای سایبان برقی تک محوره توسط نماینده ی اصفهان جناب آقای هارونی به اجرا در آمده است که اطلاعات این پروژه شامل موارد زیر می شود :

ابعاد سایبان : 6 در 6

مدل سایبان : تک محوره همراه با یک موتور

محل نصب : ویلای شخصی

نوع سایبان : سایبان برقی دو طرفه

برای اطلاعات بیشتر راجع به جزئیات پروژه میتوانید در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

مطلب بیشتر : سایبان برقی فول باکس با طرح طبیعت 

سایبان برقی تک محوره یعنی چی؟

این نوع سایبان برقی به صورتی است که دو عدد سایبان برقی روی یک محور پیاده سازی شده است به طوریکه دیگر جای زیادی برای گذاشتن دو محور برای دو عدد سایبان برقی احتیاجی نیست.

سایبان برقی دو طرفه تک محوره در مکانهایی که جای کمی دارند میتواند گزینه ی مناسبی باشد ، اگر نگران باز و بسته شدن آن هستید باید به شما بگوییم که به راحتی با کمک یک ریموت باز و بسته میشود بدون اینکه سر و صدایی یا اختلالی به خاطر تک محور بودن آن در باز و بسته شدن ایجاد شود.

این ابتکار جدیدی از سایبان متین است که توانسته از کمترین جای مورد نظر شما بهترین مکان برای استراحت را فراهم کند ، همانطور که در عکس زیر مشاهده میکنید میبینید که این سایبان برقی دو طرفه در کنار استخر قرار گرفته است و میتواند یک محیط بسیار مناسبی برای استراحت بعد از شنا باشد یا برای برگزاری جشن ها و مهمانی های کوچک زیر سایبان برقی ایده خوبی است.

مطلب پر بازدید : سایبان برقی در کشور عراق 

اجرای سایبان برقی تک محوره در اصفهان

سایبان برقی دو طرفه با یک موتور امکان پذیر است؟

شاید با دیدن عکس هایی از این پروژه فکر کنید که وقتی دو عدد سایبان برقی نصب شده است صد در صد باید دو موتور برقی داشته باشد که سایبان ها بتوانند باز و بسته شوند.

باید به شما بگوییم که این فکر شما درست است اما به دلیل تک محوره بودن این سایبان برقی دو طرفه دیگر احتیاجی به دو عدد موتور برقی نیست  ، یک موتور برقی به راحتی میتواند این سایبان برقی ها را باز و بسته کند و برای شما محیطی ناب فراهم نماید.

پس به این نتیجه میرسیم که با یک عدد موتور برقی برای سایبان برقی دو طرفه هم امکان باز و بسته شدن سایبان ها وجود دارد.

همچنین باید به این نکته هم توجه کنید که شرکت منتخبتان با توجه به نیاز شما سایبان برقی مورد نظرتان را تدارک میبیند و برای شما در نظر میگیرد که چه سایبان برقی با چه تعداد موتور ، چه مدل سازه ای برای شما مناسب تر است همه ی این موارد با توجه به تجربه ، شرایط آب و هوایی منطقه ی شما در انتخاب می شود پس در انتخاب شرکت عرضه کننده سایبان برقی دقت کافی را داشته باشید.

مطلب پیشنهادی : درمان افسردگی پاییز با سایبان برقی 

سایبان برقی دو طرفه برای ویلا مناسب است؟

اکر مردم در شهرستان ها و خارج از تهران ویلا دارند که برای گذراندن اوقات فراغت به ویلای شخصی می روند تا کنار خانواده تعطیلات را به دور از مشغله ی فکری بگذرانند ، پس باید یک محیط آرامش بخشی در حیاط ویلای شخصی وجود داشته باشد که بتوانند به راحتی به آرامش مطلوبی که میخواهند برسند.

سایبان برقی دو طرفه گزینه ی مناسبی است که بتوانید فضای بیشتری را تحت پوشش قرار دهید هم اینکه به راحتی بتوانید میز و صندلی در هر نوع و مدلی که میخواهید بدون نگرانی اینکه در زمانی که شما نیستید تابش آفتاب یا بارش باران ممکن است آن را خراب کند زیر سایه ی سایبان برقی بچینید و محیط زیبایی زیر سایه ی سایبان برقی درست کنید.

سایبان برقی دو طرفه به راحتی میتوانید از تابش مستقیم آفتاب، بارش برف ، باران جلوگیری کرده و از وسایلی که زیر سایبان برقی قرار داده اید محافظت کند ، اگر هم مداوم میخواهید که سایبان برقی باز باشد نگران خراب شدن پارچه سایبان و از بین رفتن سازه ی آن نباشید زیرا شرکت مورد نظر شما صد در صد از تجهیزات با کیفیت استفاده میکند تا سالهای سال سایبان برقی به شما خدمات ارائه نماید.

پس سایبان برقی دو طرفه برای ویلا گزینه ی مناسبی است اگر هم در کنار استخر نصب کنید که چه بهتر بعد از یک آب تنی حسابی روی صندلی زیر سایه ی سایبان برقی به دور از آفتاب سوختگی استراحت کنید و خستگی به کل از بدنتان بیرون رود اگر تا به حال به فکر نصب سایبان برقی نبودید همین حالا به فکر باشید که یک سایبان برقی در هر مدلی که میخواهید در ویلای شخصی ، منزل و هر جای دیگری که میخواهید نصب کنید.

اجرای سایبان برقی تک محوره در اصفهان-سایبان متین

سایبان برقی دو طرفه جایگزینی برای سقف برقی است؟

ممکن است در اینترنت سقف برقی را هم جستجو کرده باشید و به فکر نصب آن افتاده باشید اما به این فکر کردید که سایبان برقی دو طرفه هم میتواند گزینه ی مناسبی به جای سقف برقی باشد.

اگر ظاهر سایبان برقی دو طرفه را مشاهده کنید میبینید که دست کمی از سقف برقی ندارد ، هم میتواند محیط بیشتری  را پوشش دهد ، هم اینکه به راحتی باز و بسته می شود ، به صورت برقی هم میباشد نیاز به نیروی دستی ندارد.

اما سقف برقی یک مزیتی که دارد این است مقدار فضایی که تحت پوشش قرار میدهد میتواند خیلی بیشتر از سایبان برقی دو طرفه باشد، در آخر سلیقه ی شما مشتریان عزیز مهم است که کدام یک را در نظر دارید که به اجرا برسانید.

اگر میخواهید یک فضایی باشد که زیر آن بنشینید و به استراحت بپردازید سایبان برقی دو طرفه گزینه ی مناسبی است چون هم دو عدد سایبان یکجا دارید هم اینکه فضای بیشتری را نسبت به یک عدد سایبان برقی تحت پوشش خود قرار میدهد.

اگر دچار سردرگمی در انتخاب سایبان برقی و سقف برقی شده اید بهتر است با مشاوران تیم سایبان متین تماس بگیرید تا به شما بر حسب نیازتان کمک کنند.

مطلب پیشنهادی : ایجاد فضای بیشتر با سقف برقی

اجرای سایبان برقی تک محوره

به فکر خرید سایبان برقی هستید ، با ما تماس بگیرید ! 

اگر میخواهید سایبان برقی ، سقف برقی در مدل های گوناگون بخرید میتوانید با بهترین شرکت عرضه کننده ، سایبان متین در ارتباط باشید.

سایبان متین در نظر دارد که بهترین سایبان برقی ، سقف برقی در هر مدلی که شما بخواهید را با کیفیت بالا به شما عزیزان عرضه نماید تا سالهای سال بتوانید از سایبان برقی یا سقف برقی خود استفاده نمایید.

سایبان متین در تمام شهر های ایران نمایندگی دارد که میتوانید با مشاهده ی نماینده های فعال شهر خود با آنها تماس گرفته و محصول مورد نظرتان را سفارش دهید.