اخبار سایبان اتوماتیک سایبان برقی سایبان متحرک

سایبان برقی و انواع آن

سایبان برقی و انواع آن مجهز به موتور برقی مجهز هستند و کارکرد آنها به صورت اتوماتیک و قابل کنترل از راه دور می باشد. این ساسیبان ها برای انواع امکان و فضاهای داخلی و خارجی ساختمان قابل نصب و استفاده هستند و با سوئیچ یا ریموت میتوان آنها را کنترل کرد. حتی میتوانید برای باز و بسته شدن آن تایمر تنظیم کنید و یا از سنسور استفاده نمایید. برخی از کاربران سایبان ترجیح میدهند برای عملکرد آسان تر و حفظ سلامت این وسیله از انواع سنسور باد یا سنسور های نور استفاده کنند.

نصب این سنسورها به شما کمک میکند تا در زمان عدم حضور شما و وزش بادهای شدید یا با طلوع خورشید سایبان باز شود و دیگر نیاز به کنترل و تنظیم دستی آن نخواهد بود. اگر در منطقه محل زندگی شما بادهای شدید میوزد، سنسورهای بادی میتوانند نصب شوند تا به صورت خودکار سایبان شما را باز و بسته کنند و از آسیب دیدن آن جلوگیری نمایند. سنسور نور به ویژه برای سایبان برقی نصب شده برای پنجره ها مناسب است تا به محض طلوع خورشید مانع از تابش مستقیم نور به داخل اتاق شما بشود.

از مکان های تجاری گرفته تا خانه ها، رستوران ها، کافه ها و مغازه ها، سایبان را نیاز دارند تا برای راحتی در روزهای گرم سال یا نور زیاد در ظهر از آن استفاده کنند. سایبان های برقی به سرعت و راحت قابل تنظیم است و به شما این امکان را میدهد تا حتی اگر هوا گرم باشد، از فضای ازاد لذت ببرید. زیرا دمای زیر سایبان شما همیشه 20 درجه خنک تر از هوای بیرون است. سایبان ها همچنین از مبلمان و وسیله های خانه مراقبت میکنند تا در برابر نور زیاد دچار رنگ پریدگی و پوسیدگی نشوند.

سایبان برقی و انواع آن

سایبان برقی برای مغازه 

سایبان برقی و انواع آن همانطور که گفته شد میتوانند در هر فضای روباز، برای محافظت از نور و گرما استفاده شوند. این سایبان ها طیف گسترده ای از رنگ و طرح دارند و علاوه بر کاربردی بودن آنها برای مغازه میتوانند محل کسب شما را زیباتر و منحصر به فرد کنند. شما میتوانید نمای بیرونی مغازه خود را به آسانی با نصب سایبان متحرک تغییر دهید. سایبان با ارائه هر دو مزیت سایه و زیبایی میتواند با شعار تبلیغاتی شما کاربردی تر شود. سایبان محافظ خوبی برای کالا و مشتریان است و میتوانید آرم و لوگوی مغازه یا هر چیز دیگری را روی آن چاپ کنید.

به جای تابلوهای تبلیغاتی و قدیمی، با چاپ روی سایبان میتوانید ظاهر مغازه را زیباتر نمایید. سایبان با داشتن نام تجاری شما و ایجاد سایه برای مشتریان میتواند جذاب تر و چشم نواز تر هم بشود. سایبان های برقی محافظ خوبی در برابر آفتاب و باران هستند و میتوانند مطابق با آب و هوای محل زندگی شما تهیه شوند. آنها در تمام سال از پنجره ها مراقبت خواهند کرد و تنها در زمان طوفان های شدید بهتر است بسته بمانند.

شما میتوانید از سایبان های برقی دوطرفه نیز برای فضای باز محل زندگی خود استفاده کنید. این مدل از سایبان ها دارای دو بال هستند و روی یک پایه محکم سوار میشوند. استفاده از آن بسیار کاربردی و جالب است و میتواند فضای زیادی را پوشش دهد. همچنین در صورت نیاز یکی از بال ها را ببندید و از سایه طرف دیگر سایبان اتوماتیک استفاده نمایید. اگر شما به فکر تغییر دکور محل باغ یا رستوران خود هستید میتوانید این محصول زیبا را بر اساس متراژ و ابعاد محل نصب سفارش دهید.

سایبان برقی و انواع آن - سایبان متحرک

چگونه از سایبان برقی مراقبت کنید ؟

شما میتوانید با تمیز کردن و تعمیر سایبان عمر این وسیله را زیاد تر کنید. همانطور که پیش از این گفته شد مهم است که در زمان وزش بادهای شدید سایبان برقی شما بسته باشد. برای راحتی میتوانید از سنسورهای باد کمک بگیرید. اما سایبان ها نیاز دارند تا برای طولانی شدن مدت زمان استفاده از آنها، به طور مرتب تمیز و شست و شو شوند. برای از بین بردن کثیفی روی سایبان بهتر است از جاروها و برس های نرم استفاده کنید و آنها را مواد شوبنده و آب تمیز نمایید. این کار به تمیزی و نظافت سایبان و طول عمر این وسیله کمک خواهد کرد. علاوه بر این لازم است تا در صورت خرابی بخشی از چادر یا پوشش، اقدام به تعمیر آن نمایید.

بهتر است درجائیکه چادر سایبان دچار آسیب شده است، آنرا ترمیم کنید و یا با شرکت تولید کننده تماس بگیرید. همکاران ما مشاوره لازم را در این زمینه به شما خواهند داد و برای تعمیر و تعویض چادر اقدام میکنند. شما با انتخاب های گسترده ای درباره سایبان برقی و انواع آن روبه رو هستید. میتوانید انواع جنس و طرح متنوع برای سایبان تهیه نمایید. انتخاب چادر مناسب مانع از هزینه های اضافی برای تعمیر خواهد شد و دوام و عمر این وسیله را بیشتر میکند.

اگر در محل زندگی شما باران زیادی می بارد، بهتر است چادری را انتخاب کنید که دچار نم و رطوبت نشود و آسیب نبیند. همچنین باید برای مناطق خشک پوششی انتخاب شود که محکم و بادوام باشد و در برابر تابش مستقیم آفتاب پوسیده نشود . علاوه بر این فضای زیر خود را خنک نماید. در این مورد میتوانید پیش از سفارش محصول با همکاران ما مشورت کنید.

سایبان برقی و انواع آن - سایبان اتوماتیک

فروش سایبان برقی را از ما بخواهید !

هر فضای بازی با سایبان برقی قابل پوشش و استفاده میشود. از بالکن های کوچک گرفته تا باغ ها و … را میتوانید با نصب این وسیله کاربردی تر و بهتر کنید. جهت خرید بهترین سایبان با همکاران ما در شرکت سایبان متین تماس بگیرید و محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید. سابقه ما در تولید انواع سایبان ضامن کیفیت محصولات ما خواهد بود. شما در هر جای ایران میتوانید انواع سایبان را خریداری کنید. تنها کافی است پس از بررسی شرایط نمایندگی شهر خود با ما تماس بگیرید.