اخبار سایبان پارکینگ سایبان خودرو سایبان ماشین

انواع کاربرد سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ از جمله سازه هایی است که برای حفاظت از خودرو استفاده می شود و از انواع کاربرد سایبان پارکینگ می توان به موارد زیر اشاره کرد :

👈 سایبان پارکینگ خانگی

👈 سایبان پارکینگ اداری

سایبان ماشین در خانه و اداره ها خیلی استفاده می شود و کاربردی است. چرا ؟ برای همه ی ما پیش آمده است که خودرو را در حیاط منزل گذاشتیم به خاطر اینکه مثلاً در معرض آفتاب قرار نگیرد که رنگ و روی ماشین از بین برود ، مجبور نباشیم سر سال روکش های صندلی را عوض کنیم اما همه ی این اتفاقات برایمان می افتد.

دلیلش هم این است که خودروی شما هر جایی که پارک شود به دلیل علاقه ی شدید آفتاب به ماشین ها دقیقاً روی خودروی شما می تابد و موجب از بین رفتن رنگ بدنه می شود.

اما راه حلش دست ماست ، کلیش واس ماست😁. ادامه ی مطلب را حتما بخوانید تا ببینید راه حلش چقدر مناسب و منحصر به فرد است.

سایبان پارکینگ در حیاط منزل

خب حالا میریم سر راه حل اینکه چیکار کنید در حیاط منزل ماشینتان نابود نشود؟ خیلی ساده است سایبان پارکینگ نصب کنید.

سایبان خودرو باعث می شود که هیچوقت خودروی شما در معرض آفتاب قرار نگیرد و مشکلی برای رنگ و روکش صندلی ها پیش نیاید و دیگر نگرانی بابت صدمه دیدن خودرو در مقابل عوامل جوی و حادثه های خطر آفرین نخواهید داشت.

همچنین سایبان ماشین محیطی همراه با سایه ای دلچسب و خنک برای خودروی شما ایجاد می کند طوریکه ماشین را باید به زور از زیر سایبان بیرون بیاورید.

به دلیل پارچه ای که برای سایبان پارکینگ به کار رفته است موجب ایجاد فضایی خنک برای خودرو می شود. بیشتر پارچه هایی که برای این نوع سایبان مورد استفاده قرار می گیرد از جنس PVC است .

پارچه سایبان پی وی سی کیفیت بالایی دارد و اینکه اجازه عبور و گرما را به زیر سایبان نمی دهد همچینن قدرت بالای ضد آبی که دارد غیر قابل توصیف است هر موقع که بارش باران و تگرگ شروع می شود افرادی که خودرو دارند همیشه نگران هستند که مبادا این تگرگ یا باران شدید به خودرو صدمه بزند ولی دیگر خیالتان با سایبان پارکینگ راحت می شود.

 

مطالب مرتبط : 

سایبان پارکینگ همه کاره

عوامل تاثیرگذار بر قیمت سایبان برقی

انواع کاربرد سایبان پارکینگ - سایبان پارکینگ منزل
سایبان پارکینگ بادیگارد شخصی خودروی شما!

سایبان پارکینگ در ادارات

از انواع کاربرد سایبان پارکینگ میتوان به مراکز اداری و شرکت ها اشاره کرد که بیشتر کارمندان برای اینکه جای پارک مناسبی برای خودروی خود پیدا نمی کنند همیشه دیر به سرکار میرسند و هر ماه کسری حقوق به دلیل دیر رسیدن به محل کار را دارند.

اگر صاحب شرکت یا دفتری هستید و از اینکه کارمندتان همیشه دیر می کند خسته شده اید؟ به شما پشنهاد می کنم که حتما سایبان پارکینگ را نصب کنید.

سایبان پارکینگ را می توانید در فضای باز شرکتتان به راحتی در هر اندازه ای که خواستید نصب کنید. بعضی از مدیرانی که صاحب شرکت هستند سایبان ماشین را نصب کرده اند به ما همیشه می گویند که دیگر هیچ کدام از کارمندانمان دیر نمی کنند و همیشه سر وقت می رسند. دلیلش را که میدانید چون دیگر کارمندانی که ماشین دارد لازم نیست ساعت ها دنبال جای پارک باشند.

البته در ساعاتی هم که خودرویی زیر سایبان پارک نشده است می تواند محلی باشد برای وقت نهاری که بتوانید در فضای باز بنشینید نهارتان را میل کنید و همکاران خود گفت و گویی داشته باشید بدون اینکه تابش آفتاب یا گرما ، بارش باران یا سرما شما را اذیت کند.

همچنین با نصب سایبان برقی می توانید به عنوان محلی برای برگزاری جلسه هایی که با شریکان یا کارمندانتان استفاده کنید. همیشه که لازم نیست در فضایی بسته جلسه برگزار کنید یک بار متفاوت عمل کنید.

انواع کاربرد سایبان پارکینگ - سایبان پارکینگ اداری

اگر هنوز از پروژه های سایبان پارکینگ ما دیدن نکردید ، همین حالا روی لینک زیر کلیک کنید. 

برای سفارش سایبان ماشین کوتاهی نکنید!

در متن بالا با انواع کاربر سایبان پارکینگ آشنا شدید و ذکر کردیم که سایبان ماشین برای نگهداری و حفاظت از خودرو در ابعاد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و برای بیشتر افراد که با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند از محبوبیت بالایی برخوردار است.

اگر فکر میکنید قیمت سایبان پارکینگ بالاست و نمی توانید از عهده ی پرداخت هزینه ی آن بر بیایید باید بگوییم که سخت در اشتباهید شرکت ما با در نظر گرفتن میزان بودجه ی شما بهترین سایبان ماشین را برای شما نصب می کند و اینکه فاکتورهایی برای قیمت سایبان ماشین در نظر گرفته ایم که بر اساس آن هزینه ی را به نظر شما میرسانیم.

فاکتورهای قیمت سایبان خودرو شامل موارد زیر می شود :

1-ابعاد سایبان پارکینگ را همیشه در نظر می گیریم که میزان باز شو و عرض آن چقدر است.

2-متریالی که برای ساخت سایبان خودرو در نظر میگیریم ، یعنی اینکه چه نوع پارچه ای با چه نوع سازه ای برای آن محل مناسب است و ضرری به خودرو نمیرسد حتما در نظر گرفته می شود.

3-اگر هم خواستید از آپشن های مختلف سایبان استفاده کنید مثل : چراغ های کوچک مثل ال ای دی ها ، مه پاش ، نورپردازی و … هزینه اش جداگانه محاسبه می شود.

برای اینکه خودروی سالمی در چهار فصل سال داشته باشید ، سایبان پارکینگ را نصب کنید.

مطالب پیشنهادی : 

دلایل انتخاب سایبان چتری

سایبان مغازه رستوران مینا بانو

سایبان پارکینگ را از ما سفارش دهید!

برای اینکه سایبان خودرو هیچوقت صدمه نبیند و استاندارد و اصولی ساخته و نصب شود ، حتما با سایبان متین در ارتباط باشید. شرکت ما در زمینه ی ساخت و نصب انواع سایبان پارکینگ سابقه ی طولانی دارد و میتواند بهترین سایبان خودرو را به شما تحویل دهد.

اگر هم در تهران زندگی نمی کنید هیچ نگران نباشید ما در همه ی شهر های ایران نمایندگان فعالی داریم که در حال اجرای پروژه های شما عزیزان هستند و کارمان را با کیفیت بالایی برای شما عزیزان انجام می دهیم. در هر جای ایران که باشید فرقی نمی کند با ما تماس بگیرید ما منتظر پروژه های شما هستیم.

برای اینکه نمایندگان ما را در شهر های خودتان مشاهده کنید لازم نیست جای دوری بروید همین حالا روی دکمه ی زیر کلیک کنید تا بتوانید بدون اتلاف وقت آن را مشاهده کنید. اگر هم میخواهید مشاوره دریافت کنید روی دکمه ی تماس با سایبان متین کلیک کنید. ما منتظر تماس شما هستیم.