اخبار سایبان سایبان اتوماتیک سایبان برقی سایبان پارکینگ سایبان خودرو سایبان ماشین

آشنایی با ویژگی های سایبان پارکینگ

آشنایی با ویژگی های سایبان پارکینگ موجب افزایش آگاهی شما نسبت به دلیل استقبال افراد زیادی برای خرید این نوع سایبان می شود.

اگر دلیل خرید سایبان ماشین را درک کنید صد در صد می توانید با اطمینان کامل نسبت به خرید این نوع سایبان برقی اقدام کنید. در این متن ما شما را با ویژگی های منحصربفرد این محصول آشنا میکنیم پس با ما در ادامه همراه باشید.

دلیل اصلی استفاده از سایبان پارکینگ چیست؟

سایبان پارکینگ از محصولات پر کاربرد شرکت های تولید کننده سایبان محسوب می شود چراکه این مدل سایبان می تواند از وسیله ی نقلیه ی شما محافظت کند.

عوامل محیطی مثل : تابش نور خورشید ، بارش برف و تگرگ به ماشین صدمه می زنند که نتیجه اش از بین رفتن رنگ خودرو ، پوسیده و پاره شدن روکش صندلی ها ، داغ شدن بیش از حد فضای اتاق ماشین ، جوش آوردن و آسیب دیدن قطعات داخلی ، فرو رفتن سقف خودرو و .. می باشد.

اگر پارکینگ در ساختمان ندارید ولی حیاط بزرگی دارید می توانید سایبان پارکینگ را نصب کنید تا از شرِ تمام این آسیب ها خلاص شوید. از اینکه خودرویتان را در برابر عوامل طبیعی و غیر طبیعی محفوظ نگه دارید در این دوره که قیمت خودرو سر به فلک کشیده خودش یک هنر به حساب می آید.

برخی از افراد فکر می کنند که سایبان متحرک مثل سقف پارکینگ است در صورتی که سایبان متحرک از نظر ساختار ، ظاهر و متریال های استفاده شده کاملا متفاوت با سقف است پس نمی توان این دو را یک شکل دانست.

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را مطالعه کنید : 

سایبان چتری و شست و شوی آن

کاربرد انواع سایبان را بدانیم

ویژگی های سایبان پارکینگ را بشناسید!

در متن بالا از ویژگی اصلی سایبان ماشین صحبت کردیم و فهمیدید که چقدر می تواند در محافظت از خودرو موثر باشد حالا در ادامه به دیگر ویژگی های آن می پردازیم :

ظاهری مدرن :

در سال های گذشته معمولا از سقف کاذب در ساختمان مسکونی جهت محافظت از خودرو استفاده می شد اما تنوعی در ظاهر آن دیده نمیشد معمولا به شکل مربعی با استفاده از ایرانیت و گچ به ساده ترین شکل ساخته می شد.

اما امروزه سایبان پارکینگ ظاهری مدرن دارد چراکه می توانید از رنگ های متنوع به همراه اشکال مختلف استفاده کنید حتی می توانید اشکال هندسی را در نظر بگیرید تا محیط متفاوت تر و جذابتر به نظر برسید.

ساختار بسیار مقاوم :

فریم هایی که برای سایبان خودرو در نظر گرفته می شود بسیار مقاوم است و از نوع فلز ضد زنگ و پوسیدگی است چراکه سایبان بیشتر از سایر تجهیزات در معرض تابش آفتاب ، بارش باران و سایر عوامل محیطی قرار دارد.

تمام عوامل محیطی که قبل تر آن را ذکر کردیم ممکن است در طی روز به قطعات سایبان آسیب برساند پس باید در حین سفارش سایبان پارکینگ دقت کنید تا شرکت تولید کننده از بهترین متریال جهت ساخت سایبان برقی استفاده کرده باشد که در طولانی مدت نیازی به تعمیر و تعویض نداشته باشید.

آشنایی با ویژگی های سایبان پارکینگ - سایبان ماشین

امکان ساخت دیوار اطراف سایبان

با نصب سایبان پارکینگ می توانید دیوار اطراف آن بسازید تا خودرو از هر چهار طرف به طور کامل محافظت شود با این ایده نسبت به خرید سایبان پارکینگ اقدام کنید تا دیگر درگیر مشکلات به خطر افتادن امنیت خودرو ، آسیب های شدید به ماشین نباشید.

استفاده از پارچه مرغوب

در ساخت سایبان پارکینگ پارچه رکن اصلی را دارد پس باید از پارچه ای مرغوب جهت محافظت کامل از خودرو استفاده شود.

بهترین پارچه که برای سایبان ماشین استفاده می شود پارچه پی وی سی و پلی کربنات است. متریالی که در ساخت این دو نوع پارچه استفاده شده موجب افزایش مقاومت در برابر وزش باد ، طوفان شده همچنین در برابر جذب رطوبت ، گرما و انواع پوسیدگی هم بسیار مقاوم است.

همچنین طرح ها و رنگ های پارچه سایبان ماشین بسیار متنوع می باشد و دست شما در انتخاب هر نوع مدلی باز خواهد بود.

مطالب پیشنهادی : 

مناسب ترین سایبان برای هر مکان

سایبان برقی قنادی

سفارش سایبان ماشین با کیفیت

در متن بالا کاملا با ویژگی های سایبان پارکینگ آشنا شدید و متوجه شدید که این وسیله چقدر می تواند برای شما کارایی داشته از خودروی شما هم کامل محافظت کند.

حالا که قصد خرید سایبان ماشین را دارید پیشنهاد میکنیم از بهترین شرکت تولید کننده انواع سایبان برقی ، سایبان متین این وسیله ی بسیار ارزشمند را تهیه کنید.

شرکت سایبان متین اول اینکه از بهترین متریال و مواد اولیه جهت ساخت سایبان برقی استفاده می کند دوم اینکه در تمام شهرهای ایران نمایندگی دارد تا شما مشتریان عزیز برای سفارش سایبان برقی راحت باشید از نمایندگی محترم شهر خودتان سایبان را دریافت کنید.

سایبان متین در جهت رضایت شما عزیزان بهترین سایبان ها را تقدیم حضورتان خواهد کرد.