اخبار سایبان سایبان اتوماتیک سایبان برقی سایبان متحرک

کاربرد انواع سایبان را بدانیم!

شاید این وسیله بسیار ساده به نظر بیاید ولی کاربرد انواع سایبان این روزها بسیار زیاد شده است و در تمام شهرهای ایران و کشورهای خارجی بسیار زیاد دیده می شود .

سایبان به دلیل مزیت های فراوانی که دارد قادر به ایجاد لحظاتی ناب برای شما عزیزان است اگر می خواهید فضایی خنک را با کمترین هزینه برای خانواده تان ایجاد کنید لازمه اش سفارش یک سایبان مناسب است.

چگونه سایبان مناسب انتخاب کنیم؟

در مطلب بالا اشاره کردیم که سایبان با توجه به اینکه از جمله تجهیزات ساده به حساب می آید اما در بخش های مختلف کارایی مختلفی دارد و از نظر جنس هم متفاوت است.

برای انتخاب یک سایبان مناسب باید چند فاکتور را مد نظر بگیرید که اولین مورد این است باید توجه کنید سایبان در چه مکان و موقعیتی قرار است نصب شود و چه کاربردی خواهد داشت.

در صورت تعیین محدوده ی نصب سایبان برقی مشخص خواهد شد که نوع آن چیست و قرار است چه کاربردی داشته باشد. مورد بعدی نحوه کارکرد آن است.

در نهایت موردی که باید در نظر بگیرید جنس و رنگ سایبان است که باید در این زمینه باید به اینکه در چه مکانی قرار دارد باید توجه کنیم تا بتوانید سایبان را در محل مناسبی قرار دهید .

اگر می خواهید یک محل مناسبی را برای پارک خودرویتان در نظر بگیرید باید از سایبان پارکینگ با بدنه ی فلزی استفاده کنید تا بتواند مقاومت بالایی در برابر اشعه ی نور خورشید و عوامل طبیعی دیگر داشته باشد.

مطالب پیشنهادی :

نصب سایبان دو طرفه روی استخر

تعطیلاتی منحصربفرد با سایبان برقی

سایبان را براساس کارکرد آن انتخاب کنید!

سایبان براساس کارکرد آن به صورت جمع شدنی است که با توجه به میزان نور خورشید می توانید باز و بسته نمایید بدون اینکه نیاز باشد از نیروی دستی استفاده کنید.

اگر می خواهید یک سایبان با کارکرد راحتی داشته باشید می توانید از سایبان برقی استفاده کنید. سایبان ها با این شکل سر درب مغازه ها دیده می شود که جهت جلوگیری تابش نور خورشید به فضای داخل جلوگیری می کند.

همچنین باعث می شود تا فضای بیرونی مغازه جایی باشد تا مشتریان شما بتوانند مدتی را سپری کنند.

سایبان برقی روی دیوار و سقف قابل نصب است و در هر شرایطی که بخواهید می توانید آن را از داخل بدون اینکه نیاز باشد به بیرون از منزل یا مغازه بروید با استفاده از ریموت ببندید یا باز کنید.

همچنین می توانید برای تراس و پاسیو می تواند ایده ی بسیار مناسبی باشد ممکن است هزینه ی بالایی جهت تهیه و نصب آن پرداخت کنید

اگر از شرکت مناسب و با سابقه ی زیادی نوع سایبان اتوماتیک مورد نظرتان را تهیه کنید به راحتی می توان تضمین کرد سالیان طولانی بدون اینکه نیاز به هزینه ی زیادی داشته باشد از آن ها استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه :

تعمیر و نگهداری سایبان برقی

استفاده از فضا با سایبان برقی

کاربرد انواع سایبان - سایبان متین

انواع مختلف کاربرد سایبان : 

سایبان ثابت :

این نوع از سایه بان بر روی دیوار نصب می شود و سایه ای دائمی و همیشگی را برای شما عزیزان فراهم می کند و با توجه به ستون های اضافی که برای آن استفاده شده است به عنوان سایبان پارکینگ های روباز رایج است.

سایبان برقی : 

سایبان برقی یا سایبان جمع شونده امروزه به بهترین نوع سایبان تبدیل شده و نوع کارکرد آن باعث شده که برترین مدل سایبان شود.

در تولید این سایبان یک موتور برقی به اضافه ی سازه ی بسیار محکمی استفاده شده که می تواند برای شما کارایی بسیار زیادی داشته باشد و شما لازم نیست نیروی زیادی بابت باز و بسته کردن آن بگذارید به راحتی با کمک ریموت باز و بسته خواهد شد.

برعکس سایبان ثابت شما می توانید آن را جابجا کرده و هر جایی خواستید نصب کنید و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد ، انواع مختلف سایبان برقی باعث شده تا شما بتوانید در هر جایی خواستید آن را نصب کنید.

کاربرد انواع سایبان - سایبان متین
سفارش با کیفیت ترین سایبان از بهترین شرکت 

برای سفارش سایبان با بهترین نوع پارچه و سازه ها می توانید با سایبان متین در ارتباط باشید. شرکت سایبان برقی متین با توجه به سابقه ی طولانی که دارد می تواند بهترین سایبان را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد.

سابقه ی طولانی هر شرکت تولید کننده ای نشانه ی این است که می تواند آن محصول را با کیفیت بالا و کارای طولانی مدت ارائه دهد.

جهت سفارش و استعلام قیمت انواع سایبان برقی می توانید روی لینک زیر کلیک کنید همچنین جهت مشاهده ی نمایندگی های ما روی دکمه دیگری با همین نام کلیک کنید.