اجرای سایبان برقی دوطرفه توسط سایبان متین روبروی میلادنور (فست فود اسلاید برگر)

اجرای سایبان برقی دوطرفه در ابعاد 6 در5 در مجموع 30 متر مربع روبروی میلادنور (فست فود اسلاید برگر) توسط تیم فنی سایبان متین

سایبان برقی به عنوان یکی از اجزای مهم در مکان هایی مثل استخر های روباز ، کافی شاپ ها و رستوران های روباز ، مغازه ها و ماشین ها و همچنین بالکن و حیاط خانه ها به شمار میرود که بعد از پروسه ساخت وارد مرحله نصب میشود.

بهتر است نصب انواع سایبان برقی به دست افراد مجرب و آزموده در این زمینه انجام بگیرد تا از لحاظ استحکام محل نصب آن اطمینان حاصل شود.

شرکت ساخت و نصب سایبان برقی متین ، بعد از اتمام مراحل ساخت ، افرادی مجرب را بر ای نصب ، راهی محل سایبان برقی میکند.

(تمامی تصاویر و کلیپ های بکار رفته در متن از نمونه کارهای انجام شده شرکت سایبان متین میباشد)

 

ویژگی های سایبان برقی های نسل جدید

سایبان های نسل جدید به علت وجود موتور های توبلار دیگر نیازی به باز و بسته کردن دستی ندارند و با ریموت در زاویه دلخواه تنظیم میگردند.

اما یکی از ویژگی های خاص سایبان ها برقی ، داشتن تنوع رنگ در مدل های مختلف آنان است. این ویژگی مثبت سایبان ها برقی جنبه زیبایی شناختی داشته و به آسانی با سلیقه شما منطبق میشود.

در رستوران ها و کافی شاپ های سرباز به دلیل رضایت مشتری و عدم ناراحتی او از عوامل خارجی، مثل تابش شدید آفتاب و بارش باران از سایبان برقی استفاده میشود.

شما میتوانید با تماس با مشاوران سایبان برقی متین سوالات خود را در خصوص قیمت پرسیده و همچنین از این مشاوران مجرب سایبان برقی ، یک مشاوره کامل در خصوص انواع و انتخاب بهترین نوع سایبان برقی بگیرید.

همچنین با عضو شدن در شبکه های اجتماعی سایبان برقی مثل تلگرام و اینستاگرام از تغییرات و مدل های آن آگاه شده و درست ترین تصمیم را در خصوص انتخاب سایبان برقی بگیرید.