اخبار سایبان برقی

آشنایی با مدل های سایبان برقی متین

بهتر است قبل از هر حرفی فروشگاه سایبان متین را به شما عزیزان معرفی نماییم . این شرکت تولیدکننده انواع سایبان های برقی و سقف های متحرک است که در همه شهر های ایران دارای نمایندگی هایی فعال میباشد. تولید سایبان ها در بهترین متریال ، بالاترین کیفیت به همراه هزینه ای معقول و متناسب در این مجموعه انجام میگیرد.

ما با سابقه چند ساله و مفید این شرکت ما را از شناخت نیاز های مشتریان آگاه ساخته و همواره در تلاشیم با توجه به انتقادات و پیشنهادات شما راه پیشرفت را طی کنیم. ساخت انواع سایبان ها طبق نیاز های شما در این مجموعه امکان پذیر بوده و ما تصمیم گرفتیم در مقاله ای مختصر شما را با مطرح ترین نوع سایبان ها آشنا کنیم.

سایبان چتری

سایبان چتری از اقلام تاثیر گذار در زیبایی و شیکی دکوراسیون بوده که دارای انواع مختلفیست که با رنگ بندی های متفاوت تولید می شود. میتوانید آن را با محیط ست کنید و زیبایی بصری زیادی را به وجود بیاورید.

این سایبان ها به دلیل نیاز نداشتن به تکیه گاه و دارا بودن از پایه برای استقرار در مکان ها ، هرجایی که بخواهید نصب میگردد و میتوانید آن را حمل یا جابجا نمایید.

سایبان چتری در انواع مختلف هشت ضلعی ، مربعی و … ساخته میشود که انتخاب آن وابسته به شرایط و سلیقه شما می باشد.

بیشترین استفاده از سایبان چتری در کافه و رستوران های سرباز دیده می شود و همچنین ویلاها و حیاط های بزرگ هم می توانند از این سایبان ها بهره مند شوند.

سایبان مغازه

این نوع سایبان ها را در زندگی روزمره مدام مشاهده میکنیم. سایبان مغازه سر درب مغازه نصب شده و از مغازه در برابر تابش شدید آفتاب ، اشعه های مضر آفتاب ، بارش و رطوبت حاصله از باران و گرم شدن مغازه و… محافظت میکند.

وجود سایبان برقی مغازه برای مغازه های دارای ویترین هستند بسیار نیاز است چرا که اجسام داخل ویترین در برابر پوسیدگی در اثر گرما جلوگیری خواهد کرد.

نصب سایبان مغازه باعث میشود تا ده درجه مغازه خنک تری داشته باشید و هزینه ای که بابت استفاده از وسایل سرمایشی مثل کولر و پنکه استفاده میکنید کمتر شود.  برای روزهای گرم تابستان برای خنک کردن فضای مغازه بهترین گزینه نصب سایبان برقی مغازه می باشد.

حتی میتوانید لوگو و نام تجاری خودتان را روی پارچه سایبان مغازه ها چاپ کرده و از آن به عنوان یک اقلام تبلیغاتی استفاده نمایید.

سایبان پاسیو

سایبان پاسیو یار خانم های خانه داریست که میخواهند از فضای خالی پاسیو خود استفاده بیشتری داشته باشند.

با سایبان پاسیو از تابش شدید آفتاب و رطوبت حاصله از آن به پاسیو جلوگیری کنید. سایبان پاسیو مقاوم بوده و استحکام بالایی در برابر پوسیدگی دارد. با وجود این نوع سایبان دیگر نیازی به جا به جا کردن هر روزه قفس پرندگان و گلدان ها در تابستان ندارید چرا که آن ها در زیر سایه سایبان در امان هستند.

از ویژگی های مثبت سایبان پاسیو این است که با ریموت قابل تنطیم در زاویه دلخواه است. شما میتوانید هرگاه به آن نیاز نداشتید حتی از داخل خانه آن را با ریموت ببندید پس نگران دلگیر شدن بالکن و پاسیو های خود نباشید.

سایبان پاسیو به جز این که جلوی تابش آفتاب را می گیرد به زیبایی پاسیو شما هم کمک زیادی می کند چرا که در شکل ها و مدل های مختلفی تولید می شود شما میتوانید با انتخاب شکل زیبا و رنگ بندی جذاب به خانه خود زیبایی هدیه دهید.

سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ  نوعی اجزای ضروری برای مکان های سرباز که خودرو در فضای باز بدون آفتاب گیر قرار میگیرد شناخته می شود.چرا که پارک کردن خودرو در ساعت های طولانی در معرض تابش شدید نور خورشید در فضای باز سبب بروز مشکلاتی برای خودرو مثل از دست دادن و تغییر رنگ اصلی خودرو می شود.

وظیفه سایبان پارکینگ  ، حفاظت از فضای تحت پوشش خود از تابش های شدید روزانه آفتاب و اشعه های مضر آفتاب بوده که باعث گرم شدن ماشین و رسیدن آسیب به آن میشود با وجود سایبان پارکینگ  علاوه بر مقاومت در برابر آفتاب و گرمای آن ، میتوانید از رطوبت های برف و باران جلوگیری کرده و شیره درختان و فضولات پرندگان نمیتوانند به خودرو شما راه پیدا کنند.

سایبان پارکینگ را می توان به راحتی تا انداز های کوچک جمع کرد تا جای زیادی از حیاط و هرجای دیگررا اشغال نکند.

 

بهتر است بدانید که سایبان متین در زمینه خدمات تکمیلی مانند تعویض سایبان های قدیمی با سایبان های نو و جدید ، تعویض پارچه های سایبان ها و چاپ تبلیغات و … آماده همکاری با شما عزیزان میباشد.

اگر در خرید سایبان برقی مردد هستید میتوانید با مشاوران مجرب و آزموده سایبان برقی متین در ارتباط باشید تا بهترین پیشنهادات را به شما بدهند.

سایبان متین در تمام نقاط کشور ایران شعبه دارد که شما میتوانید جهت مشاهده نمایندگی ها به قسمت نمایندگی ها مراجعه کنید.