سایبان برقی زنجیری فول باکس با طرح طبیعت

سایبان برقی فول باکس با طرح طبیعت اجرا شده توسط گروه سایبان متین که اطلاعات پروژه شامل موارد زیر است :

نوع سایبان : سایبان برقی زنجیری فول باکس

محل نصب : پاسیو منزل

مدل پارچه سایبان : طراحی شده با طرح دلخواه مشتری

عکس زیر توسط گروه سایبان متین گرفته شده است :

سایبان برقی فول باکس با طرح طبیعت-سایبان متین 02122361050

سایبان برقی زنجیری چیست؟

تفاوتی که این نوع سایبان برقی ها با دیگر سایبان ها دارد این است که در داخل بازوی آن ها از سیم های بوکسل استفاده نمی شود و در عوض از زنجیر های خاصی به جای سیم های بوکسل استفاده می شود.

سایبان برقی زنجیری نوعی سایبان با جدید ترین تکنولوژی هستند که امکانات بسیار خوبی را برای شما فراهم می کنند به این منظور که استحکام زیادی در برابر بادهای شدید ، باران و تگرگ دارد.

معمولا این مدل سایبان ها با کمک یک ریموت باز و بسته می شوند و به راحتی میتوانید از آن ها استفاده کنید.

این مدل سایبان برقی ها نسبت به سایبان های معمولی مقاومت بالاتری دارند ، در طول زمان دچار فرسودگی یا فرسایش نمیشوند ، با انتخاب این مدل سایبان برقی زنجیری میتوانید سال ها از داشتن سایبانی ایمن و زیبا بهره مند شوید . همچنین مقدار بازشوی این مدل سایبان برقی ها به بیش از 2 متر پیشروی کرده است.

به دلیل قدرت بالای سایبان برقی زنجیری در پروژه های تبلیغاتی ، سایبان مغازه ، سایبان پارکینگ ، سایبان پاسیو ، سایبان بالکن و… مورد استفاده قرار میگیرد.

سایبان برقی زنجیری به شما اطمینان کامل می دهد که با آرامش و امنیت کامل میتوانید زیر سایه ی سایبان در هر شرایط آب و هوایی از اوقات فراغت خود لذت ببرید.

مطلب پیشنهادی : بهترین سایبان برقی بازویی با پارچه کره ای 

سایبان برقی فول باکس با طرح طبیعت-سایبان متین

راجع به سایبان برقی فول باکس چه میدانید؟

سایبان برقی فول باکس یا همان فول کاست که بیشتر شما مشتریان اسم آن را شنیده اید ، اما تفاوت این سایبان برقی را با سایبان های دیگر میدانید ؟

سایبان برقی فول باکس مثل یک لاکپشت میماند که برای حفاظت از خودش داخل لاکش میرود.

این نوع سایبان برقی پس از جمع شدن داخل یک باکس زیبا و شیک میرود تا در زمان غیر قابل استفاده شدن دچار فرسودگی و خرابی نشود و دارای دو کاور آلومینیوم در بالا و پایین سازه است که از پوشش اصلی سایبان در مقابل خطرات احتمالی و برف و باران محافظت خواهد کرد. این کار باعث می شود که عمر سایبان برقی شما طولانی شود و دیگر نیازی به تعویض نداشته باشید.

از مزایای سایبان برقی فول باکس میتوان به مقدار بازشوی این سایبان اشاره کرد ،همچنین میتوانید زاویه ی سایبان را به اندازه ی دلخواهتان تنظیم کنید.

جنس تمامی سازه از آلومینیوم می‌ باشد که همین موضوع باعث می‌ شود تا سازه در مقابل هر خطری محفوظ باشد. این نوع سایبان برقی نرم و بی صدا است که باعث می‌ شود هیچ آلودگی صوتی ایجاد نشود.

پیشنهاد ویژه : 6 سایبان برقی برتر سال 2019

آیا چاپ طرح روی پارچه سایبان برقی امکان پذیر است؟

جواب این سوال مثبت است ، یعنی شما به راحتی میتوانید هر طرحی که میخواهید به شرکت مورد نظرتان بدهید تا آن را هر جای سایبان برقی که خواستید به چاپ برسانند.

مثل این سایبان برقی که میبینید طرح مورد نظرشان زیر سایبان برقی به چاپ رسیده است که محیط پاسیو را بسیار زیبا و شیک کرده است.

سایبان برقی قابلیت چاپ طرح ، لوگو  ، شعار های تبلیغاتی را دارد که میتوانید هر نوع طرحی که خواستید روی آن ، زیر آن به چاپ برسانید.

چاپ طرح بر روی سایبان برقی یا زیر آن باعث می شود که سایبان از سادگی خارج شود و یک زیباییخاصی به محیط بدهد. پس با چاپ یک طرح یا لوگو یا هر چیزی بر روی سایبان برقی مورد نظرتان یک سایبان برقی شیک و مدرن داشته باشید.

مطلب بیشتر : سایبان برقی آشپزخونه یلدا خانوم 

سایبان برقی فول باکس با طرح طبیعت-سایبان برقی متین

سایبان برقی به چه منظوری در پاسیو نصب می شود؟

اگر پای درد و دل همسایه ی طبقه ی اولتان بنشینید متوجه میشوید که از کثیف شدن پاسیو توسط پرندگان یا همسایگان طبقه بالا یا بارش باران و باد های شدید گله دارند.

برای اینکه از شر این مشکلات خلاص شوند راه حلی که پیش روی آن هاست نصب سایبان برقی است . سایبان برقی از تمام این عوامل جلوگیری میکند ، از تابش آفتاب ، کثیف شدن دائم پاسیو ، بارش باران ، تگرگ و دیگر عواملی که باعث رنجش شما میشود.

سایبان پاسیو به دلیل اینکه جهت محافظت از پاسیو شما نصب شده است باید یک کیفیت بالا داشته باشد و به قول خودمونی فول آپشن هم باشد که دیگر نیازی به تعویض یا تعمیر سایبان برقی نداشته باشید.

برای سفارش یک سایبان پاسیو مناسب هم ممکن است به چند شرکت مراجعه کرده باشید اما بازهم سر درگم انتخاب یک عرضه کننده ی سایبان برقی مناسب باشد به همین دلیل به شما یک شرکت را پیشنهاد میکنیم که از خدمات بی نظیر آن ها بهره مند شوید پس حتما ادامه ی مطلب را مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی : سقف برقی رستوران روبل

سایبان برقی با طرح دلخواهتان را سفارش دهید!

سایبان برقی فول باکس با طرح طبیعت برای مشتری عزیزما به اجرا در آمده است که از انتخابشان بسیار راضی بودند و همانطور که میخواستند طرح منتخبشان به چاپ رسید و با سرعت بالا نصب و راه اندازی شد.

برای شما عزیزان که خواننده ی این مطلب هستید ، سایبان متین بهترین انتخاب برای داشتن یک سایبان برقی باب سلیقه ی خودتان است.

سایبان متین دست شما مشتریان عزیز را باز گذاشته است که سایبان برقی را خودتان با طرح دلخواه انتخاب کنید.

پس برای خرید یک سایبان برقی ، سایبان پاسیو ،سایبان مغازه و …. با طرح دلخواهتان میتوانید با شرکت سایبان متین در ارتباط باشید.

همچنین این شرکت دارای نماینده های مختلف است که شما هر جای ایران که هستید میتوانید با آن ها در تماس باشید و به راحتی سایبان مورد نظرتان را سفارش دهید.