سقف برقی رستوران روبل

سقف برقی رستوران اجرا شده توسط تیم حرفه ای سایبان برقی متین ، مشخصات این پروژه شامل موارد زیر می شود :

محل اجرا : پاساژ گالریا ولنجک

نوع پارچه : پارچه مشکی دیکسون فرانسه

اجرای بزرگترین پروژه سقف متحرک در ایران با بیش از 600 متر مربع 😳 توسط تیم حرفه ای سایبان متین

مطلب پیشنهادی : سقف متحرک رستوران رستا 

سقف برقی رستوران روبل در پاساژ ولنجک-سایبان متین02122361050

فواید سقف برقی رستوران ؟

مسلما رستوران ها برای ارائه سرویس بهتر به مشتریان و بالطبع کسب رضایت مندی آنها نیاز به مولفه هایی دارند تا پتانسیل های کسب و کار خود را افزایش دهند. یکی از این عناصر در مجموعه های رستورانی ایجاد فضاهای مناسب و ایده آل برای مشتریان می باشد .

سقف برقی رستوران میتواند برای رستورانهایی سرباز هستند و یا اینکه محیطی باز در پشت بام دارند و میخواهند در آنجا هم از مشتریان خود پذیرایی کنند با نصب سقف برقی به راحتی میتوانند بدون اینکه عوامل طبیعی مثل تابش نور خورشید ، بارش باران و برف آنها ار اذیت کنند پذیرایی از مشتریان عزیزشان را انجام دهند.

سقف برقی با توجه به نوع و مدل رستوران شما نصب و راه اندازی می شود ، البته این پروژه بزرگترین پروژه ی سقف برقی در ایران است که به طور کامل رستوران را پوشش داده است و باعث شده است که بدون نگرانی از مشتریان خود پذیرایی کنند.

مطلب پیشنهادی : قیمت سقف برقی

سقف برقی رستوران روبل-سایبان متین 02122361050

اجزای تشکیل دهنده سقف برقی

۱- پارچه

۲- موتور حرکت دهنده سقف

۳- ریل ها جهت حرکت سقف برای باز یا جمع کردن پارچه

۴- سیستم فرمان حرکت یا توقف

۵- سیستم نور پردازی و روشنایی

۶- ستونهای سازه

موارد بالا اجزای تشکیل دهنده ی سقف برقی است ، نوع پارچه و نور پردازی سلیقه ای است ، ممکن است شما بخواهید از آشپن های دیگری مثل نصب مه پاش ، هیتر گرمایشی برای رستوران هایی که در محیط بیرون تمایل به پذیرایی از مشتریان خود دارند مناسب است ، ال ای دی های رنگی ، همه ی این موارد بستگی به سلیقه ی شخصی شما دارد که کدام یک از آن ها را میخواهید نصب کنید تا سقف برقی مورد نظرتان زیباتر جلوه کند.

البته برای اینکه راحت تر تصمیم بگیرید میتوانید از مشاوران ما کمک گرفته تا یک سقف برقی همه کاره داشته باشید.

برای اینکه پارچه ی با کیفیت و مدرن انتخاب کنید میتوانید با سایت دیکسون مراجعه کنید تا بهترین پارچه ها با رنگ و مدل متنوع را مشاهده کنید و از بین آن ها پارچه ی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مطلب بیشتر : سقف برقی با قابلیت نورپردازی 

سقف برقی چه کاربردهایی دارد ؟

✅ بالکن و تراس بدون سقف

✅رستوران های رو باز و کافی شاپ ها

✅ اسنخر های رو باز و باغ تالار ها

✅ پارکینگ های رو باز

✅روف گاردن

✅قابل استفاده به عنوان آلاچیق

✅ویلاها

تمام موارد بالا مکانهایی است که میتوانید از سقف برقی استفاده کنید ، سقف برقی تمام محیط را بدون اینکه یک نقطه ای باقی بماند پوشش میدهد ، روف گاردن همان پشت بام خانه های شخصی است که برای مهمانی های و جشن های کوچک میتوانید استفاده کنید ، با نصب سقف برقی به راحتی میتوانید بدون دخالت عوامل طبیعی از مهمان های خود پذیرایی کنید و خوش بگذرانید.

سقف برقی برای هتل ها میتواند یک محیط خاصی برای لذت بردن و خاطره سازی برای مهمانان هتل شما باشد . اگر شما می خواهید برای میهمانان خود در فضاهای باز هتل آسایش ، راحتی و آرامش را ایجاد کنید ما راه حل هایی برای برآوردن انتظارات شما داریم .

این راه حل استفاده از سقف برقی است که برای بهره وری از  فضاهای عمومی کاربرد دارد و به طور خلاصه محل کاملا جدیدی را برای مسافران شما ایجاد می کند .  سقف برقی به این صورت است که محافظت در برابر آفتاب ، باران و حتی سرما را به همراه دارد.

مطلب پیشنهادی : سقف برقی ویلای مسکونی جاده چالوس

سقف برقی رستوران روبل-سایبان متین

استفاده از نورپردازی برای سقف برقی چه فایده ای دارد؟

سقف برقی به عنوان بک مکان مجزا می باشد که در مکان های روباز از آن ها استفاده می شود. برای اینکه بتوانیم از این فضا در شب نیز استفاده کنیم می توانیم آن ها را نور پردازی کنیم. وجود این مزیت در سقف برقی این محصول را به طرز شگفت انگیزی محبوب کرده است.

با نصب چراغ های کوچک یا ال ای دی های رنگی میتوانید محیط زیر سقف برقی را زیباتر کنید و در هنگام شب به راحتی بتوانید اوقات فراغتتان را زیر آن بگذرانید یا در رستوران خود از مشتریان پذیرایی کنید.

ال ای دی هایی که زیر سقف برقی به کار میرود علاوه بر اینکه روشنایی را تکمیل میکند به راحتی میتواند سقف برقی را زیباتر کند. شما میتوانید از قابلیت نور پردازی که با کمک ریموت چراغ های زیر سقف برقی را به هر رنگی دربیاورید استفاده کنید.

در عکس زیر مشاهده میکنید که ال ای دی های کوچک چه نمای زیبایی به سقف برقی و محیط داده اند ، زیبایی چشمگیر سقف برقی توانسته محیط را لاکچری تر و باکلاس نشان دهد پس وجود یک سقف برقی رستوران را جدی بگیرید.

دنبال بهترین سقف برقی هستید ؟

اگر به دنبال سقف برقی با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت هستید جای دوری نروید ، سایبان متین بهترین شرکت عرضه کننده انواع مدل ها و اندازه های مختلف سقف برقی است به راحتی میتوانید بهترین سقف برقی را داشته باشید.

برای سفارش سقف برقی رستوران ، ویلا ، استخر و … با سایبان متین در ارتباط باشید.

سایبان متین در تمام کشور ایران شعبه دارد که میتوانید برای مشاهده ی نمایندگی های شهر خود روی لینک زیر کلیک کرده و نماینده های فعال شهر خود را مشاهده کنید و به راحتی با آن ها تماس بگیرید.