اخبار سایبان برقی

مراحل ساخت سایبان برقی

محل سایبان برقی در یک ساختمان ممکن است بالای یک پنجره، یک در و یا بالای منطقه و … میباشد. از سایبان برقی در رستوران برای پوشش محوطه فضای قابل توجه برای غذاخوری، و یا پذیرایی در فضای باز استفاده می کنند . در ساختمان های تجاری، سایبان برقی اغلب با اطلاعات مربوط به نام، کسب و کار و آدرس مشخص شده است، بنابراین به عنوان نشان یا تابلوهای تبلیغاتی و همچنین ارائه سایه، شکستن باد قوی و محافظت از باران یا برف عمل می کند.

با ما همراه باشید ومراحل ساخت سایبان برقی  را مطالعه کنید.

سایبان برقی متحرک - سایبان برقی متین

تولید سایبان برقی

سایبان برقی در مقایسه با سایبان های ثابت طرفدارهای بیشتری داردند. سایبان های برقی یک موتور الکتریکی بر روی آنها نصب شده است که باز و بسته شدن آن را راحت کرده است و نیازی به دست ندارد و با یک ریموت شما میتوانید آن را باز و بسته کنید.

با نصب کردن یک سری تجهیزات مختلف بر روی سایبان متحرک میتوانید علاوه بر زیبایی و ایجاد سایه از آن استفاده گرمایشی و سرمایشی ، سیستم صوتی و تصویری و نورپردازی بکنید. سایبان های برقی نسبت به امکانات بیشتر و طرز متفاوت باز و بسته شدن آن قیمت بیشتری از سایبان های ثابت دارند.

هزینه سایبان برقی

هزینه مراحل ساخت سایبات برقی ، یا سایبان اتوماتیک و سایبان ثابت به نوع مواد به کار رفته در سازه آن ، ابعاد و اندازه سایبان ،نوع جنس و پارچه آن ، متراژ و مساحت فضای باز شما بستگی دارد.

کاربرد سایبان برقی

سایبان برقی را در همه جا و در همه مکان ها میتوانید نصب و استفاده کنید. وجود سایبان جلوی اماکن ، مغازه ها ، پاساژها ضروری شده است . سایبان های برقی جایگزین سایبان های ثابت و قدیمی شده اند.

یکی از مراحل ساخت سایبان برقی و سخت ترینش اندازه گیری دقیق آن است.

سایبان مغازه - شرکت سایبان برقی متین
انواع مختلف سایبان برقی و طرز استفاده آن

سایبان مغازه:

سایبان مغازه در بالای در خروجی مغازه ها قرار میگیرد اکثرا این سایبان ها را همه جا میبینید معمولا جلوی مغازه ها با کاربردهای مختلف مانند سوپرمارکت ، فست فود ، رستوران ، میوه فروشی و… از این سایبان ها استفاده می کنند. معمولا در روز زمانی که نور آفتاب مستقیم به مغازه میتابد این سایبان ها باعث میشوند کالاهایی که در بیرون مغازه هستند  از نور مستقیم خورشید و گرما در امان باشند.

علاوه بر این در اکثر مکان هایی مانند کافی شاپ ها جلوی در یا بغل میز و صندلی ها این سایبان هارا میتوانید مشاهده کنید. این سایبان ها با یک موتور کار میکنند که با استفاده از یک ریموت میتوانید آنهارا باز و بسته کنید و بعضی از سایبان هارا شما میتوانید از طریق نصب اپیلکیشن روی گوشی خود باز و بسته کنید.

سایبان بالکن:

یک نوع دیگر از سایبان ها سایبان بالکن است که از آن در بالکن ها یا تراس ها استفاده میشود. این نوع سایبان باید یک سری قطعات و چارچوب ها برایش تهیه شود سپس روی آن یک سایبان اتوماتیک قرار میگیرد.

تراس ها به عنوان یک فظای باز در ساختمان ها وجود دارند این فضا برای اینکه بتواند در هر شرایط آب و هوایی قابل استفاده باشد باید یک سایبان بر روی آن نصب شود که بتواند جلوی شرایط آب و هوایی مانند باران و نور خورشید را در زمان های لازم بگیرد. جنس سایبان برقی بالکن متفاوت است و از نوع پارچه ای ، پی وی سی ، فشرده و … تولید میشود. این سایبان هارا در فضاهای دیگر ساختمان مانند حیاط خانه یا پاسیوها میتوان استفاده کرد.

مطالب پیشنهادی:

امکانات ویژه سایبان چتری

سفارش سایبان چتری با قیمت مناسب

استفاده از سایبان برقی

سایبان ها یکی از ابزارهایی هستند که زندگی را راحت تر و علاوه بر زیبایی که ایجاد میکنند هزینه هارا هم کم میکنند و دیگر نیاز به سقف های پرهزینه و فضاهای بسته نیست. به عنوان مثال در رستوران هایی که فضای کمی برای بسته بودن دارند میتوانند به کمک سایبان برقی یک فضای متنوع و طبیعی جلوی ساختمان ایجاد کنند.

نشستن در تراس خانه در روزهای بارانی حس خیلی خوبی دارد که میتوانید با یک سایبان برقی راحت و بدون مشکلی این روز را تجربه کنید. به دلیل اینکه این سایبان ها برقی هستند بدون نیاز به دست میتوانید آن را باز و بسته کنید و حتی میتوانید آن را نیمه باز بگذازید.

سایبان پارکینگ - سایبان برقی متین
سایبان چتری - شرکت سایبان برقی متین

انواع سایبان برقی

با انواع سایبان برقی در زیر آشنا شوید:

سایبان مغازه

سایبان رستوران

سایبان بالکن

سایبان پارکینگ

سایبان استخر

سایبان پاسیو

سایبان فول باکس

ویژگی های سایبان برقی

مقاوم در برابر رطوبت: سایبان های برقی به دلیل ساختاری که دارند دارای مقاومت و دوام بالایی هستن که موجب طول عمر بالای آنها میشود.

صرفه جویی در مصرف انرژی: هنگامی که از سایبان برقی در فروشگاه ها و مغازه ها استفاده میشود منجر به صرفه جویی در انرژی میشود زیرا دما محیط را تقریبا ثایت نگه میدارد.

کنترل از راه دور: سایبان های برقی به وسیله ریموت کنترل میشوند. شما میتوانید از فاصله دور و تایین شده با زدن یک دکمه انهارا باز و بسته کنید. همچنین در زمان قطعی برق میتوانید با کمک دست انهارا باز و بسته کنید.

مطالب پیشنهادی:

ویژگی های سایبان برقی باکیفیت

سفارش سایبان چتری با قیمت مناسب

مزایای سایبان برقی

_ دارای حداکثر باز شدن

_ استفاده از آلومینیوم درجه 1 و پارچه مرغوب

_ چاپ لوگو یا هرگونه طرح دلخواه بر روی پارچه سایبان

_ مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی

_ دارای استحکام و ماندگاری بسار بالا

_ قابلیت فرمان توسط ریکوت کنترل یا سوئیچ دستی

_ قابلیت پیرینت برروی آویز یا کل سایبان

_ قابلیت تنظیم زاویه بازشوی سایبان از حالت کاملا افقی تا زاویه دلخواه

برای خرید و نصب سایبان برقی اول باید این را مشخص کنید که برای چه محیطی میخواهید. سایز و جنس سایبان قابل انتخاب است و شما میتوانید آن را در طرح و رنگ دلخواهتان انتخاب کنید. شرکت سایبان برقی متین به شما در همه این موارد مشاوره میدهند و به شما کمک میکنند سایبان مناسب و دلخواهتان را نصبت به فضای مورد نظرتان انتخاب کنید. برای سفارش سایبان برقی با شرکت سایبان برقی متین در تماس باشید.

شرکت ما دارای نمایندگی و فعال و رسمی در سراسر ایران می باشد در هر جایی از ایران که هستید می توانید با نمایندگی شهر ما تماس گرفته و بهترین خدمات را دریافت کنید.