اخبار سایبان سایبان اتوماتیک سایبان برقی سایبان متحرک

قیمت سایبان برقی در مدل های متنوع

قیمت سایبان برقی در مدل های متنوع در نوع پارچه های به کار رفته در آنها و همچنین قطعات جانبی از قبیل موتور و یراق آلات و غیره وجود دارد، بسیار متنوع است.

به طوریکه با نگاه کلی به نرخ های ارائه شده توسط فروشگاه های مختلف با طیف گسترده ای از آنها روبرو خواهید شد. به دلیل ابهاماتی که برای اغلب مشتریان در این زمینه وجود دارد ، سایبان متین در ادامه هر آنچه که باید درباره قیمت و نرخ سایبان برقی pvc ، برزنتی و غیره بدانید را ارائه خواهد داد.

قیمت سایبان برقی pvc

مزایای متعددی که استفاده از سایبان برقی در محیط های مختلف به همراه دارد باعث شده است تا کاربرد گسترده ای داشته و در محیط هایی با شرایط آب و هوایی مختلف نصب شوند. به منظور افزایش مقاومت بدنه سایبان در برابر تابش مستقیم نور خورشید و بارش برف و باران و نوسانات دمایی، بهترین انتخاب برای جنس بدنه آنها پارچه های pvc می باشد. این پارچه ها از مقاوم ترین و بهترین انتخاب ها برای نصب سایبان برقی در محیط های بیرونی بوده و از نظر ضخامت و رنگ بندی با هم تفاوت دارند.

قیمت سایبان برقی pvc در حالت کلی نسبت به سایر انواع پارچه ها بیشتر بوده و با توجه به میزان ضخامت و وزن پارچه نیز نرخ های ارائه شده برای آنها متفاوت است.

قیمت سایبان برقی برزنتی

نوع دیگری از پارچه ها که برای سایبان ها استفاده میشود، برزنتی بوده و بیشتر برای محیط های بیرونی کاربرد دارد. مقاومت پارچه های برزنتی نسبت به پی وی سی کمتر بوده اما در مقابل سایر انواع پارچه های چادری و سایبان کیفیت بالاتری دارند.

در تعیین قیمت سایبان برقی با پارچه های برزنتی نیز کیفیت پارچه و میزان ضخامت آنها نقش داشته و هر چه پارچه وزن بیشتری داشته باشد بدون شک قیمت بیشتری خواهد داشت.

علاوه بر برزنت و پی وی سی، در تولید این سایبان ها از پارچه های دیگری از قبیل پارچه ترانزیتی و فلکسی نیز استفاده میشود که قیمت های متفاوتی دارند.

با توجه به اینکه این سازه ها در شرایط دمایی مختلف مورد استفاده قرار میگیرند، لذا پیشنهاد می کنیم تنها ارزان بودن را ملاک برای انتخاب جنس پارچه در نظر نگیرید. چون پارچه های بی کیفیت به مرور دچار ترکیدگی و پارگی شده و کارایی خود را از دست خواهند داد.

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را مطالعه کنید :

سایبان تبلیغاتی راهی برای تبلیغات بهتر

سایبان برقی قنادی

قیمت سایبان برقی در مدل های متنوع
قیمت موتور سایبان برقی

به منظور باز و بسته شدن آسان این سایبان ها و به دلیل وزن سنگین آنها، بر روی سازه موتور نصب شده و کنترل آن توسط ریموت از راه دور انجام میشود. یکی از مهم ترین و اصلی ترین فاکتورهایی که در تعین قیمت سایبان برقی نقش دارد، نوع موتور و برند تولید کننده آن می باشد.

در اغلب مواقع از موتورهای توبلار بر روی این سایبان ها استفاده میشود که توسط برندهای مختلفی از قبیل اسمارت و بارزانته تولید میشوند. لازم به ذکر است که قدرت موتور و کیفیت آنها متفاوت بوده و برندها با توجه به میزان اعتبار و کشور تولید کننده و غیره نرخ های متفاوتی را برای محصولات خود ارائه می دهند.

قیمت بدنه سایبان برقی

در حالت کلی این سایبان ها از یک سازه و بدنه فلزی بسیار مقاوم و روکش پارچه ای تشکیل شده اند که بر روی آنها موتور و سایر یراق آلات نصب میشود. نوع سازه و متریال به کار رفته برای بدنه آنها به شدت بر قیمت نهایی کار تاثیرگذار می باشد. علاوه بر جنس فلز به کار رفته برای آن، نوع طرح و مدل سازه و همچنین متراژ همگی می توانند بر افزایش یا کاهش قیمت و هزینه کار نقش مهمی داشته باشند.

سایر تجهیزات سایبان برقی

علاوه بر پارچه و موتور، از قطعات و تجهیزات جانبی متعددی بر روی این سایبان ها استفاده میشود که در محاسبه قیمت نهایی پروژه نمی توان از آنها چشم پوشی کرد. از جمله موارد مهم در این زمینه می توان به نوع بازویی که مسئولیت باز و بسته شدن سایبان را بر عهده دارد اشاره نمود. به عنوان مثال، قیمت نهایی کار در شرایطی که بازوی تسمه ای بر روی سایبان نصب شود یا بازوی زنجیری و سیم بکسل کاملا متفاوت خواهد بود.

هزینه نصب سایبان برقی

از دیگر موارد مهمی که می توان به آن اشاره نمود، هزینه های مربوط به حمل و نقل سازه و نصب آن اشاره نمود. لازم به ذکر است که حمل و نقل سازه به دلیل وزن سنگین آن با ماشین های بزرگ انجام شده و به همین دلیل هزینه حمل و نقل نسبتا بالایی دارند که بر قیمت پایانی تاثیرگذار هستند.

هزینه های نصب سایبان برقی نیز بر اساس میزان تخصص و مهارت تیم نصاب و نوع و مدل سازه و شرایط محیطی و غیره تعیین می گردد و نرخ ثابتی برای آن وجود ندارد.

پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را مطالعه کنید : 

آشنایی با ویژگی های سایبان پارکینگ

5 دلیل برای خرید سایبان برقی

قیمت سایبان برقی در مدل های متنوع
محاسبه قیمت سایبان برقی

موارد فوق تنها تعداد اندکی از عواملی هستند که بر قیمت این سازه ها تاثیرگذار هستند و سایر فاکتورها از قبیل نصب نوارهای ال ای دی یا چاپ تصویر و لوگو بر روی پارچه و غیره نیز موثر می باشند.

در حالت کلی برای محاسبه قیمت نهایی پروژه متراژ و میزان پارچه مورد نیاز محاسبه شده و بر قیمت پارچه ضرب خواهد شد. در نهایت سایر هزینه ها از قبیل یراق آلات ، نوع موتور و بازوها و غیره همگی در نظر گرفته خواهند شد.

مساله بسیار مهم اینکه، موتور و یراق آلات و حتی برخی از پارچه های مورد استفاده در این سایبان ها وارداتی بوده و به همین دلیل به شدت تحت تاثیر نرخ ارز قرار میگیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه محاسبه قیمت سایبان با در نظر گرفتن تمام موارد مهم و اثرگذار می توانید با کارشناسان دنیای چادر تماس بگیرید. این مجموعه انواع سایبان با پارچه های پی وی سی ، برزنتی ، ترانزیتی و غیره با سازه های فلزی و موتورهای متعلق به بهترین برندهای دنیا را با قیمت ارزان ارائه می دهد.

همچنین لازم به ذکر است که به منظور انتخاب بهتر قبل از ساخت و نصب سازه سایبان برقی بازدید از محل توسط افراد حرفه ای و متخصص صورت گرفته و مشاوره رایگان قبل از خرید ارائه میشود.

برای برقراری ارتباط با کارشناسان مجموعه سایبان متین می توانید روی لینک زیر کلیک کنید همچنین اگر در شهرهای دیگر ایران سکونت دارید می توانید با نمایندگان شهر خود در ارتباط باشید.