اخبار سایبان چتری

سایبان مغازه پروتئینی

نصب سایبان مغازه پروتئینی بسیار مهم است ؛ چون نور آفتاب میتواند بسیار آزاردهنده و حتی ضرر رسان باشد. نور مستقیم میتواند به راحتی اجناس پشت ویترین را فاسد کند. به ویژه برای یک مغازه پروتئینی تازه ماندن خوراکی ها بسیار مهم است. سایبان چتری پروتئینی تنها در انداختن سایه و کاهش نور نقش ندارد. بلکه در فصول سرد هم به کار می آید تا مانع از ریختن آب باران و باد به داخل مغازه شود.

یکی از انواع رایج سایبان مغازه، سایبان چتری است. سایبان چتری پرکاربرد و محبوب است چون میتواند سایه بزرگی را ایجاد کند و هم ویترین مغازه و هم متری از نور و باد و باران در امان هستند. سایبان مغازه  انواع مختلفی دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. اما نوع مورد استفاده برای مغازه همان سایبان چتری دیواری است.

پیشنهاد مطالعه : سایبان برقی فست فود گزینگ

سایبان مغازه سایبان چتری

موارد مهم در زمان ساخت سایبان 

برای ساخت سایبان چتری ابتدا باید به شدت باد و طوفان در منطقه دقت کرد.  یکی از دلایل نصب سایبان مغازه   این است که از شدت باد بکاهد. پس این نکته باید مود توجه باشد چون بادهای شدید ممکن است باعث آسیب دیدن سایبان بشوند.

سایبان مغازه یک روکش ثانویه است که به قسمت خارجی دیواره های ساختمان نصب میگردد. جنس سایبان مغازه از کرباس است و فیبر اکریلیک، رشته پلی استر و پنبه بافته شده ساخته میشود. میتوان برای وروی چادر سایبان از لایه وینیل استفاده کرد.

جنس پایه سایبان مغازه معمولا از آهن و فولاد و در موارد چوب است. سایبان مغازه اما معمولا پایه ای از همان آلومینیوم یا آهن دارد . پایه های چوبی بیشتر برای سایبان چتری ایستاده مورد استفاده قرار میگیرد.

سایبان های آلومینیومی زمانی استفاده میشوند که امکان استفاده از سازه چوبی وجود ندارد. پایه چوبی تحمل جنس پارچه محکم را ندارد و برای محکم بودن سازه سایبان باید از پایه محکم استفاده کرد.

محل نصب سایبان چتری مغازه 

محل نصب سایبان در برخی از مغازه های متفاوت است. ممکن است سایبان در بالای پنجره و ویترین، بالای درب یا در پیاده رو نصب شود. برای اینکه سایبان بتواند پیاده رو را هم پوشش دهد یک ستون به سازه سقف اضافه میشود.برای سایبان چتری پروتئینی بهتر است سایبان چتری به دیوار متصل شود.

هتل ها و رستوران ها معمولا از این سبک سایبان چتری استفاده میکنند. آنها معمولا چتر را بزرگ و گسترده انتخاب میکنند تا مقدار بیشتری از فضای جلوی درب ورودی را پوشش دهد.

به ویژه برای رستوران ها به تازگی مهم است که از فضای پیاده رو برای پذیرایی مشتریان استفاده کنند. از این قابلیت سایبان های مغازه به جز ایجاد یک فضای ثانویه میتوان به عنوان محل تبلیغ هم استفاده کرد.

در ساختمانهای تجاری اما استفاده از سایبان مغازه برای تبلیغات بیشتر معمول است. میتوان روی چادر سایبان شماره تلفن و نام و لوگو یا شعار تبلیغاتی را چاپ کرد.

مطلب پیشنهادی : سایبان برقی جگر سرای میلاد

سایبان مغازه سایبان چتری سایبان برقی

انواع سایبان چتری مغازه 

سایبان مغازه در مدل های اولیه خود تنها برای پوشاندن در و جلوگیری از نور شدید یا باد و باران استفاده میشد. اما سایبان های چتری امروزی به عنوان بخشی از دکور و نمای ساختمان به شمار میرودن. از این رو جنس و فرم سایبان مغازه بسیار اهمیت یافته است.

مدل های گوناگون سایبان چتری از مدل رومی با پارچه سفید و نخی تا انواع سایبان امروزی بسیار پرکاربرد است.

سایبان چتری مغازه از نوع جمع شونده 

کاربرد سایبان برای مغازه ها و حتی منازلی بیشتر کاربرد دارد که تمایل به استفاده فضای بیرونی ساختمان هستند. سایبان خود دارای انواع مختلفی است اما استفاده از فرم سایبان مغازه برای مغازه بیشتر کاربرد دارد.

سایبان مغازه مغازه معمولا از نوع سایبان برقی است و به راحتی از راه دور قابل کنترل و تنظیم است. در صورت تمایل میتوانید برای سایبان هیتر هم نصب نمیید تا در همه فصول قابل استفاده باشد.

سایبان چتری میتواند به سیستم روشنایی مجهز شود تا هم زیباتر شود و هم کاربرد بهتری داشته باشد. استفاده از سایبان های برقی مانع از اتلاف انرژی میشوند.

مطلب پیشنهادی :سایبان پاسیو مهمانسرا

سفارش سایبان چتری مغازه 

برای سفارش و خرید سایبان چتری مغازه با همکاران ما در سایبان متین تماس بگیرید. سایبان چتری را در مدل و با امکان چاپ طرح دلخواه میتوانید از شرکت ما سفارش دهید.

انواع سایبان های برقی را در هرجای ایران میتوانید از نمایندگی های ما سفارش دهید. همچنین گروه ما سازنده سایبان پارکینگ، سایبان پاسیو و سایبان بالکن و … را ارائه میدهد.

جهت مشاوره و خرید با همکاران ما در نمایندگی های سراسر ایران در ارتباط باشید.