اخبار سایبان سایبان برقی سایبان مغازه

سایبان مغازه با کارکرد مدرن و آسان

بالاترین مدل از سایبان ها، سایبان مغازه با کارکرد مدرن و آسان است. زیرا علاوه بر ایجاد سایه امکان کنترل از راه دور برای این وسیله وجود دارد و تنها کافی است دکمه ریموت را فشار دهید تا باز و بسته شود و به آسانی سایه دلخواه خود را داشته باشید.

موتورهای سایبان مغازه، بدو صدا و سریع کار میکنند، پس میتوانید به راحتی نور و خنکی هوا را در مغازه با آنها تامین کنید. راحتی و محافظت کافی از پنجره ها به همراه قیمت مناسب این محصول را بسیار پرطرفدار کرده است.

سایبان مغازه بیشتری پوشش را به محل مغازه یا فروشگاه شما میدهد و میتوانید عرض مورد نیاز را برای ایجاد سایه داشته باشید. موتورهای برقی به صورت مخفی در سایبان قرار میگیرند و فضایی را از شما اشغال نخواهند کرد.

آنها دارای پیشرفته ترین فناوری بازویی با عملکرد عالی هستند. لذت بردن از شب به وسیله نصب چراغ های ال ای دی وجود دارد. میتوانید داخل بازوهای سایبان چراغ ال ای دی نصب کنید و به راحتی از روی ریموت در زمان نیاز آنها را روش کنید. به این ترتیب نور را روی فضای بیرون از مغازه، به آسانی خواهید داشت.

نصب سایبان به شما این امکان را میدهد تا هوای داخل را متعادل نگه دارید، زیرا هوا در زیر سایه آن تا 20 درجه خنک تر است. علاوه بر این محافظت کاملا در برابر اشعه های مضر خورشید خواهید داشت زیرا سایبان آنها را جذب نمیکند. با جلوگیری از ورود آفتاب به پنجره ها و درهای کشویی، سایبان برقی به خنک ماندن داخل مغازه کمک میکند. میتوانید وقتی که میخواهید از نور خورشید استفاده کنید به آسانی سایبان را ببندید.

سایبان مغازه با کارکرد مدرن و آسان - سایبان برقی - سایبان متین

سایبان مغازه مناسب برای رستوران ها و کافه ها

برای کسانی که محل مغازه آنها دارای فضای باز است و میخواهند از آن استفاده کنند، طیف وسیعی از سایبان برقی وجود دارد تا این فضا را برای شما کاربردی بنماید. با نزدیک کردن ساختمان به سایه و کاربردی کردن فضای باز، میتوانید از این محل برای سرو غذا و پذیرش مشتریان استفاده کنید.

اگر علاقمند به استفاده از تراس یا بالکن مغازه هستید، میتوانید سایبان را روی دیوار نصب کنید و در زمان باز شدن از آن استفاده نمایید. این وسیله هر فضایی را اعم از کوچک و بزرگ به یک فضای کاربردی و زیبا تبدیل میکند و محل خوبی برای استراحت شما خواهد بود.

داشتن سایبان مغازه با کارکرد مدرن و آسان امکان لذت بردن از فضای باز مانند باغ و فضای سبز را نیز فراهم میکند. میتوانید به این منظور سایبان های دوطرفه را خریداری کنید. این سایبان ها دارای دو بال هستند که به یک پایه متصل است. میتوانید در صورت نیاز تنها یکی از بالها را باز نگه دارید.

با وجود آب و هوای غیر قابل پیش بینی در برخی فصول، نصب سایبان مشتریان شما را از ریزش باران و برگ در امان نگه میدارد و محل مغازه شما به مکان دنج و راحتی تبدیل میشود. در روزهای سرد میتوانید با نصب هیتر گرمای لازم را فراهم کنید تا هوای مطبوعی زیرا سایبان مغازه داشته باشید.

علاوه بر ایجاد سایه و امکان روشنایی و گرما برای سایبان برقی، مزیت دیگری نیز برای این وسیله وجود دارد که کاربرد آنرا موثرتر و بهتر کرده است. شما به عنوان صاحب یک کسب و کار میتوانید طرح لوگو و نام تجاری یا شعار تبلیغاتی خود را روی سایبان داشته باشید و به این ترتیب یکی از آسان ترین و ارازن ترین روش های تبلیغات را امتحان کنید.

سایبان مغازه با کارکرد مدرن و آسان - سایبان برقی

امکانات سایبان مغازه برقی

مهمترین کارکرد سایبان برقی نسبت به انواع قدیمی سایبان ها امکان کنترل از راه دور و حذف هندل و میل لنگ ها برای باز و بسته کردن آن است. شما به این ترتیب میتوانید تنها با فضار یک دکمه از روی ریموت در زمان مورد نیاز سایبان را ببندید و یا باز کنید. علاوه بر این امکاناتی چون نصب چراغ های ال ای دی و هیتر این وسیله را کاربردی تر هم کرده است.

اما امکانات این وسیله به این ویژگی ها محدود نیست. اگر مشتریان بخواهند میتوان روی سایبان برقی سنسور باد نصب تا در زمان وزش بادهای شدید و طوفان های مخرب، سایبان خود به خود بسته شود و آسیب نبیند.

برای افزایش عمر مفید سایبان، نصب سنسور بسیار موثر است و میتواند موثر عمل کند. به ویژه در شهرهایی که وزش باد زیاد است و امکان کنترل سایبان به وسیله شخص وجود ندارد. علاوه بر این میتوانید باز و بسته شدن سایبان را با نصب سنسور نور هم به طور خودکار در طول روز داشته باشید.

همانطور که مشخص است سنسور نور به طلوع خورشید حساس است و زمان باز و بسته شدن آن با شروع روز میتواند تنظیم شود تا کار شما را برای استفاده از سایبان راحت تر کند. پس در صورت نیاز در زمان خرید همکاران ما در جریان بگذارید تا سنسور مورد نیاز را برای شما نصب کنند.

 

مطالب پیشنهادی برای مطالعه :

دلایل نصب چتر سایبان
دکور خانه با چتر سایبان
هزینه خرید سایبان ماشین

سایبان مغازه با کارکرد مدرن و آسان - شرکت سایبان متین
فروش سایبان مغازه را از ما بخواهید !

شرکت سایبان متین به عنوان اولین تولید کننده انواع سایبان در ایران شناخته میشود. سابقه طولانی ما در تولید انواع سایبان های برقی و نصب آن تجربه منحصر به فردی را برای مشتریان رقم میزند. محصولات ما با طراحی زیبا و ساخته شده از مواد باکیفیت به شما ارائه میشوند. شما میتوانید این محصول را در هر جای ایران از نمایندگی های ما سفارش دهید.

در حالیکه ما مفتخریم انواع سایبان را در خانه ها و مغازه های شما نصب کرده ایم، سایبان مغازه یکی از پرکابردترین انواع این محصول است. این سایبان ها در برابر انواع شرایط آب و هوایی مقاوم هستند و از تنوع رنگی و طرح خوبی نیز برخودار می باشند. این محصولات دارای سیستم عملکرد هوشمند است و به راحتی به وسیله ریموت یا سنسور امکان کنترل آن برای شما وجود خواهد داشت.

اگر میخواهید از منطره زیبای باغ و فضای باز خود در رستوران یا کافه لذت ببرید، با همکاران ما در تماس باشید و سایبان مغازه خود را سفارش دهید. تیم ما میتواند به شما کمک کند تا بهترین سایبان را برای محل مغازه خود، بر اساس بودجه و سلیقه خودتان انتخاب کنید. با نصب سایبان های برقی فضای باز در تمام سال و در تمام ساعت های روز برای شما قابل استفاده خواهد بود.