ویژگی های فنی سایبان مغازه

ویژگی های فنی سایبان مغازه میتواند به محافظت از مبلمان فضای باز در برابر آفتاب کمک کند و یا محافظ خوبی در برابر باران و ریزش آب باشد. این ویژگی ها باعث میشوند تا سایبان های اتوماتیک به انتخاب اصلی برای تمام مغازه و رستوران ها تبدیل شوند.

زمانیکه تصمیم به خرید یکی از انواع سایبان های مغازه میگیرید، یک مشاور از محل نصب آن بازدید میکند و طیف کاملی از امکانات جانبی آن را برای شما شرح خواهد داد. با دانستن این جزئیات شما متوجه خواهید شد که چگونه فناوری اتوماتیک برای شما کارایی دارد.

عملکرد الکتریکی باعث میشود کنترل سایبان ها به طور منظم و بدون نیاز به نیروی دست و در زمان کوتاه انجام شود. محل نصب سایبان چه کوچک باشد و چه بزرگ، این وسیله متناسب با آن طراحی خواهد شد و لذت شما را از سایه ایجاد خواهد کرد.

ویژگی های فنی سایبان مغازه - سایبان متین

👈 محافظت در برابر نور آفتاب و اشعه UV

👈 سایه مناسب و خنک در تابستان و روزهای گرم

👈 محافظت از مبلمان داخلی مغازه در برابر آفتاب

👈 کاهش نور در مغازه در ساعات پر نور

👈 کنترل دمای خانه در روزهای گرم

👈 بسته شدن خودکار سایبان مغازه در زمان وزش بادهای شدید

👈 محافظت در برابر باران های شدید

👈 طراحی و ساخت سفارشی برابر ابعاد و اندازه محل نصب

👈 مناسب برای پنجره های کوچک و بزرگ

👈 سایبان میتواند تا 4 متر عرض داشته باشد

👈 پایین اوردن دمای داخل مغازه تا 20 درجه سانتی گراد

👈 قادر به پوشش پنجره ها تا عرض 7 متر و فضای بیرونی تا طول 2.5 متر

مزیت استفاده از سایبان مغازه چیست ؟

ویژگی های فنی سایبان مغازه با سیستم کنترل از راه دور، محافظت در برابر آفتاب و روشنایی و همینطور گرما را برای شما آسان تر میکند. کنترل از راه دور میتواند به وسیله ریموت یا برنامه روی گوشی یا تبلت شما انجام شود که به شما این امکان را میدهد تا سایبان برقی خود را با فشار یک دکمه کنترل کنید.

سنسورهای پیشرفته سایبان موجب عملکرد آسان آن و آرامش خاطر شما خواهند بود. یک سنسور نور یا باد، در شرایط تابش نور و وزش بادهای شدید میتواند سایبان را در برابر آسیب حفظ کند و آسایش شما را نیز فراهم نماید. سنسورهای خورشیدی نصب راحتی دارند و دردسر شما را برای باز و بست کردن سایبان کم خواهند کرد.

حتی اگر در محل زندگی شما احتمال وزش بادهای شدید زیاد نیست، از سایبان خود با نصب سنسور باد محافظت خواهید کرد. این ویژگی به محض افزایش سرعت باد، سایبان را میبندد و یک مکانسیم عالی در برابر آسیب به آن خواهد بود.

برای سایبان شما امکان نصب هیتر وجود دارد. هیتر ها با طراحی آسان، کارآمد و ایمن میتوانند حرارت مناسب را برای فضای زیر سایبان فراهم کنند. این وسیله برای انواع سایبان مدرن قابل نصب و استفاده می باشد.

نور سفید و گرم خورشید برای ساعات روز کافی است. اما برای پذیرایی از مشتریان در فضای باز و در شب بهتر است از فناوری مدرن لامپ های LED استفاده کنید. کارایی این لامپ ها بسیار عالی است و طول عمر زیادی دارند و روشنایی را به راحتی برای شما فراهم خواهند کرد. روشنایی لامپ ها نیز از روی ریموت قابل کنترل خواهد بود.

دیگر امکانات سایبان مغازه چیست ؟

ویژگی های فنی سایبان مغازه علاوه بر سنسور نور و باد، برای محافظت بیشتر، انتخاب های زیادی جهت رنگ و طرح پارچه داشته باشید. جنس و رنگ این روکش ها متفاوت است و میتوان بر اساس سلیقه و نیاز مشتری آنرا هماهنگ با ظاهر و دکور مغازه طراحی کرد.

شما میتوانید پوشش یا روکش سایبان را با مارک و برند خود داشته باشید و به این ترتیب سایبان مغازه خود را سفارشی کنید. چاپ آرم و لوگو روی سایبان با بالاترین استانداردها انجام میشود و یک انتخاب محبوب و مناسب برای انواع مغازه ها، رستوران ها و کافه ها می باشد.

طیف وسیعی از ویژگی ها برای سایبان های مغازه وجود دارد تا بهره وری و کارایی آنرا بیشتر کند. سایبان ها چیزی فراتر از یک وسیله برای ایجاد سایه هستند. موتور برقی و بازوهای برقی سایبان یک مجموعه منحصر به فرد از امکانات را در اختیار شما خواهد گذاشت. این وسیله به طور منحصر به فرد برای پنرجه شما قابل طراحی می باشد.

سایبان های زیبا با امکان کنترل از راه دور به وسیله ریموت یک سیستم خودکار را برای کنترل نور و سایه در اختیار شما قرار میدهند. برای کنترل نور و استفاده از فضای باز سایبان بهترین وسیله است و میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد. با استفاده از ریموت کنترل قدرت سایبان به شما نشان داده میشود. در زمان کارکرد وجود این وسیله میتواند کاربرد آن را آسان تر کند.

ویژگی های فنی سایبان مغازه - شرکت سایبان متین

عملکرد سایبان برقی چگونه است ؟

یک موتور برقی داخل سایبان مغازه قرار دارد که به صورت پنهان نصب شده است. این موتور به فضای اضافی نیاز ندارد و فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد. عملکرد سایبان های برقی کاملا بی صداست و تنها سی تا چهل ثانیه طول میکشد تا سایبان باز شود. در صورت تمایل میتوانید شیب سایبان را هم تنظیم کنید.

ما از موتورهای برقی مناسب استفاده میکنیم که بسیار مطمئن و کاربردی هستند. سایبان برقی مغازه بعد از فشردن دکمه روی ریموت بدون هیچ زحمتی باز میشود و قابل کنترل خواهد بود. مانند هر وسیله الکترونیکی دیگری وجود ریموت کار شما را آسان تر خواهد کرد.

این سایبان دچار پوسیدگی، نم یا رطوبت نخواهد شد و در برابر تغییرات جوی بسیار مقوام است. تنها کافی است پوشش آنرا مناسب با آب وهوای محل زندگی خود انتخاب کنید تا سالها بتوانید از ان استفاده نمایید. با نصب سنسور ها هم دیگر بابت اسیب به سایبان نگران نخواهید بود.

مطالب پیشنهادی :

سایبان برقی و انواع آن
هزینه خرید سایبان ماشین
دلایل خرید سایبان پارکینگ

سایبان مغازه مناسب خود را از ما بخواهید !

برای اینکه از انتخاب سایبان مغازه برای محل کسب تان مطمئن باشید، بهترین راه خرید از یک تولید کننده معتبر است. شما میتوانید این محصول را در هر جای ایران از شرکت سایبان متین بخواهید و سفارش دهید. برای بررسی دقیق اطلاعات نمایندگی شهر خود میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید و یا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. سابقه ما در تولید ضامن کیفیت محصولات ما خواهد بود.