اخبار سایبان

با تاریخچه ی سایبان بیشتر آشنا شوید

خرید سایبان بادوام این امکان را به شما می دهد تا بتوانید سال ها از سایبان خود استفاده کنید اما به نظر شما تاریخچه ی سایبان ها به چه زمانی برمی گردد؟ خیلی از افراد اعتقاد دارند اولین سایبان ها در تمدن مصر باستان دیده شده اند، این سایبان ها بسیار بزرگ بودند و بر روی الوارهای بزرگی نصب می شدند تا در برابر گرما و نور آفتاب از افراد محافظت کنند جنس سایبان هایی که در مصر مشاهده شده است اکثرا از کتان بوده است. اما رفته رفته سایبان ها شکل بهتری به خود گرفتند. قبل از تولید سایبان دستی مردم برای در امان ماندن از نور آفتاب از گونی به عنوان سایبان استفاده می کردند اما مگر گونی چقدر می توانست مفید باشد؟

با تولید سایبان های دستی دیگر کسی از گونی استفاده نکرد. سایبان های دستی تنها با یک میله باز و بسته می شود این گزینه بهتر از استفاده از گونی بود. با پیشرفت تکنولوژی بشر دست به تولید سایبان های برقی زد، سایبان برقی از همان زمان که به بازار راه پیدا کردند طرفداران مخصوص به خود را پیدا کردند. سایبان برقی برعکس سایبان دستی با یک ریموت کنترل باز و بسته می شود. امروزه استفاده از سایبان دستی ها هم بسیار کمتر شده و بیشتر افراد به دنبال راحت تر کردن کارهای خود خرید سایبان برقی را انجام می دهند.

خرید سایبان بادوام - سایبان مغازه

تفاوت سایبان دستی با سایبان برقی

اما سوالی که پیش می آید این است که مشکل سایبان دستی چه بود که با تولید سایبان برقی دیگر کسی خریدار سایبان دستی نبود؟ یکی از تفاوت های مهم که می توان میان این دو سایبان نام برد که از روی نامشان هم پیدا می باشد دستی و برقی بودنشان می باشد. سایبان دستی به وسیله ی نیروی بازو باز و بسته می شود اما سایبان برقی به وسیله ی نیروی برق باز و بسته می شود. سایبان ها دستی یک میله بلند و سنگین دارند که اگر کسی زورش نرسد نمی تواند آن را باز و بسته کند اما اگر ریموت کنترل سایبان برقی را در دست یک کودک هم قرار دهید می تواند آن را باز و بسته کند اما سایبان دستی را چطور؟

سایبان دستی بعد مدتی استفاده وقتی بخواهید باز و بسته اش کنید صدای بدی را از خود تولید می کند و باعث می شود گوش شما درد بگیرد، سایبان دستی با تولید این صدا به شما می فهماند که نیاز به روغن کاری دارد تا صدا از بین برود. اما سایبان برقی به هیچ عنوان در زمان باز و بسته شدن هیچ صدایی را از خود تولید نمی کند و حتی نیاز به روغن کاری هم ندارد. امکانی که سایبان برقی به مالک خود می دهد این است که هر زمان که برق رفت می تواند آن را به صورت دستی باز کند. یعنی در واقع شما با خرید سایبان برقی هم یک سایبان برقی دارید و هم یک سایبان دستی! زمان باز و بسته شدن سایبان دستی بیشتر از سایبان برقی می باشد این نکته را فراموش نکنید.

خرید سایبان بادوام - سایبان ارزان

چرا سایبان سفارش بدهیم؟

یکی از سوالاتی که احتمالا ذهن شما را درگیر خود کرده است این است که چرا خرید سایبان بادوام را انجام بدهیم؟ شما اگر یک کسب و کار داشته باشید قطعا مشکلاتی در کسب و کار شما وجود دارد برای مثال بارش باران! خب وقتی باران ببارد مگر می شود مشتری پایش را به درون مغازه ی شما بگذارد؟ مشتری از ترس خیس شدن پا به فرار می گذارد در اینجا سایبان کاربرد دارد. مشتری برای این که خیس نشود در زیر سایبان شما می ایستد چشم مشتری که به ویترین مغازه بخورد برای خرید وارد مغازه خواهد شد حتی در باران هم به کمک سایبان می توان فروش بالایی داشت.

سایبان حتی در زمینه ی تبلیغات هم می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. اگر به دنبال تبلیغات برای کسب و کار خود رفته اید و با هزینه های بالا مواجه شده اید نگران نباشید از سایبان می توانید به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده کنید. بر اساس نوع کسب و کار، نمای مغازه ی خود می توانید تبلیغات چاپ کنید. چی از این بهتر؟

خرید سایبان بادوام - سایبان برقی

با انواع سایبان آشنا شوید!

سایبان در انواع مختلفی تولید می شود که شما می توانید از هر کدام در جای مخصوص استفاده کنید به موارد زیر توجه کنید:

1- سایبان برقی

2- سایبان مغازه

3- سایبان پارکینگ

4- سایبان بالکن

5- سایبان پاسیو

6- سایبان چتری

7- سایبان پنجره

سفارش انواع سایبان با دوام

برای سفارش انواع سایبان می توانید با شرکت سایبان برقی متین در ارتباط باشید. شرکت سایبان برقی متین با توجه به نیاز مشتریان انواع سایبان را تولید می کند و تنها هدف ما جلب رضایت مشتریان می باشد. شرکت ما در کنار فروش انواع سایبان تعویض و تعمیر سایبان را هم انجام می دهد. ما در تمام نقاط ایران نمایندگی هایی داریم که می توانید با تماس با نمایندگی شهرتان انواع سایبان را سفارش بدهید. برای خرید سایبان باداوم بر روی لینک زیر کلیک کنید و با ما در ارتباط باشید.