بهترین سایبان مغازه کدام است ؟

آیا میدانید بهترین سایبان مغازه کدام است و باید چه سایبانی را برای مغازه تهیه کنید ؟

سایبان ها علاوه بر ایجاد خنکی و سایه با قابلیت جمع شدن یا تاشو سالهاست به عنوان بهترین وسیله برای محافظت در برابر آفتاب استفاده میشود. کار سایبان بسیار ساده است و به آسانی روی دیوار نما مغازه شما نصب میشود و سایه ایجاد میکند. از طرفی طراحی و تولید این محصول بر اساس محل نصب است و میتوانید کاربری آنرا افزایش بدهید.

این کار تخصص شرکت سایبان متین است. ما معتقدیم که نوآوری در تولید انواع سایبان برقی میتواند بیش از این باشد و کارایی آنرا میتوان افزایش داد. از این جهت به دنبال راه حل هایی هستیم که بتوانیم محصولات جدید و باکیفیت تری را برای مشتریان تولید کنیم.

اگر میخواهید از فضای باز جلوی مغازه خود استفاده کنید و محل مناسبی را برای بازدید مشتریان از ویترین ایجاد نمایید نصب یک سایبان مغازه ایده خوبی است. با خم شدن بازو های سایبان در روزهای گرم به راحتی جلوی نور خورشید مسدود میشود. اما در رزوهای سرد میتوانید استفاده از نور و گرما را بهینه تر کنید. بنابراین این محصول تنها مخصوص روزهای گرم سال نیست و به عنوان یک وسیله لوکس شناخته نمیشود.

سایبان های برقی میتوانند برای مغازه شما مناسب باشند. به شرطی که مدل و طرح مناسب را از آن انتخاب نمایید. سایبان های مستطیل شکل یا کالسکه ای با طرح کلاسیک یا براق، هرکدام مزیت و کاربرد خاص خود را دارند. تنها کافی است نیاز خود را به سایبان بدانید و سپس آنرا از تولید کننده سفارش دهید.

مشخصات و ویژگی های سایبان مغازه چیست ؟

برای آنکه بدانید بهترین سایبان مغازه کدام است لازم است تا با ویژگی های این محصول بیشتر آشنا شوید. سایبان برقی یا بازویی به یک موتور برقی کاملا اتوماتیک مجهز شده است که با کنترل از راه دور یا از طریق تلفن همراه هوشمند عملکرد آن قابل تنظیم است. با این وجود هیچ چیز به اندازه وجود بازوهای برقی مهم نیست. بازوها در برابر باد محکم هستند و هرگز دچار شکستگی یا خم شدن نخواهند شد.

همچنین پوشش پارچه سایبان با کیفیت بالا در برابر هر شرایط آب و هوایی مقاوم است و طیف بسیار گسترده ای از رنگ ها و بافت ها را دارد. زیرا طراحی دقیقا به اندازه کارکرد اهمیت دارد و باید به آن توجه کرد.

گزینه بسیار جذاب دیگر برای سایبان های برقی قابلیت نورپردازی و نصب چراغ های ال ای دی است. شما میتوانید با این کار امکانات سایبان را افزایش دهید و دید ویترین و داخل مغازه را بهتر کنید.

همچنین برای استفاده بهتر در فصل زمستان و هوای آزاد امکان نصب هیتر برای گرمایش وجود دارد. حالا میتوانید از مشتریان در هوای آزاد و فضای بیرون از مغازه پذیرایی کنید و نگران سرد شدن و باران و برف هم نخواهید بود.

علاوه بر این امکانات به طور ویژه برای مغازه ها و فروشگاه ها نصب سایبان میتواند به عنوان یک تابلوی تبلیغاتی هم عمل کند. شما میتوانید روی چادر سایبان طرح لوگو و شعار تبلیغاتی خود را داشته باشید. این کار در جذب مشتری و برندسازی برای کسب و کار شما عالی عمل میکند و زیبایی مغازه شما را افزایش خواهد داد.

بهترین سایبان مغازه کدام است ؟ - سایبان برقی
بهترین سایبان مغازه کدام است ؟- سایبان برقی

سایبان مغازه اختصاصی خود را داشته باشید !

سایبان برقی مغازه اولین تولید شرکت ما بوده است و هنوز هم جزو پرفروش ترین ها به شمار میرود. این محصول در ابتدا تنها برای محافظت در برابر افتاب بود و روی پیشخوان یا ویترین سایه ایجاد میکرد. اما سایبا با قابلیت جمع شوندگی از نظر فنی بسیار نوآورانه است و استفاده های بیشتری دارد.

سایبان ها معمولا دارای یک کاست هستند که در زمان جمع شدن چادر داخل آن قرار میگیرد و فضای زیادی را از شما اشغال نخواهد کرد. از لحاظ ابعاد این امکان را دارد که فضای زیادی را تحت پوشش خود قرار دهد. اما در زمان بسته بودن اصلا مزاحمتی را برای شما نخواهد داشت.

ممکن است مشابه این محصول را زیاد دیده باشید ولی قطعا به لحاظ کیفیت و استحکام متفاوت بوده است. محصولات ما از مقاومت بالایی برخوردار هستند و با روکش مناسب و اسکلت قوی میتوانند در برابر خوردگی و تغییرات جوی به خوبی دوام بیاورند.

شما حالا میدانید بهترین سایبان مغازه کدام است و میتوانید متناسب با مغازه خود آنرا تهیه کنید. طراحی این محصول کاملا مناسب مغازه و فروشگاه شما خواهد بود و به زیبایی نما و مغازه شما اضافه خواهد کرد. این وسیله داخل کارخانه ساخته میشود و تنها در محل نیاز به مونتاژ و نصب خواهد داشت.

خرید سایبان مغازه و مزایای آن 

سایبان با قابلیت جمع شوندگی یک وسیله شیک است که با ایجاد نمای زیبا برای مغازه شما میتواند ارزش آنرا هم افزایش دهد. علاوه بر این جذابیت محل کسب شما بیشتر خواهد شد و مشتریان بیشتری به مغازه جذب میشوند. سایبان مغازه جلوی سردر مغازه نصب میشود و یک فضای راحت و سایه دار با دسترسی خوب به فضای باز را برایتان ایجاد خواهد کرد.

برای مغازه ها و کافه ای کوچک نصب سایبان مزیت دیگری هم دارد. آن این است که میتوانند برای پذیرایی از مشتریان در محوطه پیاده رو اقدام کنند و مشتریان زیر سایه از آرامش و راحتی برخودار خواهند بود. پس نصب سایبان یک روش آسان است تا هم ارزش مغازه شما را افزایش دهد و هم بدون نیاز به بازسازی و هزینه های دیگر بتوانید یک نمای زیبا و کاربردی داشته باشید.

علاوه بر این سایبان برقی با صرفه جویی در انرژی واستفاده از وسیله های سرمایشی هزینه های شما را کاهش خواهد داد. سایبان میتواند هوا را برای شما بین 10 تا 30 درجه خنک تر کند و این تنها به انتخاب چادر مناسب برای آن بستگی دارد.

به راحتی با خرید یک سایبان مغازه میتوانید یک سرمایه گذاری هوشمندانه و ارازن داشته باشید و از مزایای آن بهره ببرید. عمر این محصولات زیاد است و تا ده سال به راحتی برای شما کار خواهند کرد. اما در صورت نیاز به تعمیر یا تعویض هم میتوانید از خدمات ما به این منظور استفاده کنید. در هرجای ایران که هستید در صورت نیاز به سایبان برقی مغازه میتوانید از طریق لینک مربوطه از شرایط نمایندگی های ما مطلع شوید و خرید خود را انجام دهید.