اخبار چتر سایبان سایبان سایبان چتری

سایبان چتری دفتر خدمات تجهیزات مخابراتی

سایبان چتری دفتر خدمات تجهیزات مخابراتی برای محافظت در برابر آفتاب گزینه مناسبی هستند. یک چتر در پاسیو یا فضای باز حیاط میتواند محل خوبی را برای استراحت، تفریح و حتی انتظار مشتریان فراهم کند.

سایبان چتری میتواند به خوبی از میزهای پذیرایی شما یا سالن انتظار مراقبت نماید. تفاوتی ندراد که میز گرد دارید یا مستطیل. میز در ارتفاع مناسبی خواهد بود و چتر به خوبی روی آن را می پوشاند و جلوی آفتاب را میگیرد.

مئل چتر سایبان به سلیقه شما بستگی دارد. انواع مدل های این چتر زیبا قابل تنظیم شدن هستند و شیب دار هم میتوانند باشند. اگر به دنبال سایبان با ظرفیت بیشتر برای پناه دادن به میزها و صندلی ها هستید، میتوانید چتر بزرگتری برای سایبان تان انتخاب کنید.

برای اینکه چتر در جای خود محکم بایستدف پایه های محکمی در زیر آن تعبیه شده و حتی امکان چرخش یا جابجا کردن را هم به شما خواهد داد. به این ترتیب میتوانید چتر را در هر جای حیاط یا تارس که خواستید جابجا کنید و حرکت دهید و به محل مورد نظرتان منتقل کنید.

از طرف سایبان چتری با رنگ های متنوع موجود و بافت خاص در چتر آن، کاملا با دکور منزل و محل کار هماهنگ میشود. از کوسن های مبل تا بالش ها و فرش در فضای باز را میتوانید با خیال راحت در زیر سایبان قرار دهید.

برای گذارندن ساعات عصر و شب هم امکان نور پردازی در زیر سایبان وجود دارد تا شما از هوای شب لذت ببرید. میتوانید به آسانی درخواست نصب چراغ های ال ای دی بدهید و روی بازوهای چتر تان چراغ ها را داشته باشید. این کار علاوه بر نور مورد نیاز زیبایی خاصی را برای سایبان ایجاد میکند.

سایبان چتری دفتر خدمات تجهیزات مخابراتی

چرا به نصب سایبان چتری نیاز داریم ؟ 

با انتخاب سایبان چتری برای فضای باز میتوانید خنکی مطلوبی را در روزهای گرم تجربه کنید. مجموعه منحصر به فرد چادرهای رنگارنگ و چترهای زیبا با پایه های محکم میتواند در کنار باغ، استخر و ویلا مورد استفاده قرار گیرد.

سایبان چتری دفتر خدمات تجهیزات مخابراتی برای یک فضای اداری نصب شده است و میتواند محل خوبی برای انتظار مشتریان باشد. با انتخاب سایبان مناسب به سادگی میتوانید محل دل نشینی را برای استراحت فراهم کنید.

چترهای ما در رنگ های متنوع و طرح های خاص موجود هستند. علاوه بر این میتوانید طرح خاص خود و نام برند تان را روی سایبان داشته باشید. با داشتن چننین چتری قدم موثری در جهت برندسازی برداشته اید.

چتر سایبان فضای خوب و آرام بخشی را برای لذت بردن از آفتاب فراهم میکند. همچنین این چترها مقرون به صرفه هستند و برای زیبا تر کردن و نوسازی محل کسب و کار یا منزل شما میتوانند یک وسیله ویژه به شمار بیایند.

یک طراحی منحصر به فرد برای سایبان میتواند آنرا دقیقا نزیدک به دکور و نماس منزل شما در بیاورد و زیبایی محل نصب را چند برابر کند. شما میتوانید به آسانی از ان در فضای باز استفاده کنید و به وسیله پایه های  چرخ دار آنرا حرکت دهید.

چتر در فضای بار میتواند در وسط میز قرار بگیرد و یا به صورت پایه کنار در کنار صندلی ها استفاده شود. چتر ها به گونه ای طراحی شده اند که میتوانید هر گونه مبلمان فضای بازی را در زیر آنها قرار دهید و از هوای آزاد لذت ببرید.

 

مطالب پیشنهادی برای مطالعه :

سایبان برقی و امکانات آن
سایبان پارکینگ و کاربرد های آن
سایبان مغازه با کارکرد مدرن و آسان

سایبان چتری دفتر خدمات تجهیزات مخابراتی - چتر سایبان

امکانات سایبان چتری فضای باز 

سایبان چتری در فضای باز میتواند زیبایی و نشاط خاصی به محیط ببخشد. با استفاده از پارچه باکیفیت و عالی، این سایبان ها بهترین وسیله برای استفاده در فضای باز هستند. ما محصولات خود را مقرون به صرفه و بادوام طراحی کرده ایم تا از کیفیت آن نهایت استفاده را ببرید.

سایبان های چتری در فضای باز رستوران، کافه و هتل و … میتوانند استراحتگاه مناسبی را برای شما ایجاد کنند. اگر به دنبال gذت بردن از هوای بیرون هستید، این چتر ها بهترین وسیله برای این کار هستند.

این چترها محکم و بادوام هستند و میتوانید تا سالها از آنها استفاده کنید. تنها کافی است که در فواصل زمانی معین چادر سایبان را تمیز کنید و در زمان وزش بادهای شدید آنرا ببندید. میتوانید این سایبان را کاملا مطابق با دکور محل زندگی یا کسب تان سفارش دهید و از آن استفاده کنید.

پایه این سایبان ها بسیار محکم است و بعد از نصب حتی در اثر باد شدید هم در جای خود خواهد ماند. اما بهتر است احتیاط کنید و چتر را ببندید. استفاده از سایبان ها محدوده به فصل خای نیست و شما با استفاده از هیتر و دستگاه گرمایشی میتوانید از فضای باز در زمستان هم لذت ببرید.

سایبان چتری دفتر خدمات تجهیزات مخابراتی - سایبان برقی - سایبان متین
خرید سایبان چتری

برای داشتن بهترین و بادام ترین مدل از سایبان چتری با همکاران ما در شرکت سایبان متین در ارتباط باشید. سالها سابقه در تولید انواع سایبان باعث شده تا بهترین و باکیفیت ترین مصحول را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم.

شما در هر جای ایران که هستید میتوانید این سایبان های زیبا را بر اساس نیاز و سلیقه خود سفارش داده و دریافت کنید. از طریق لینک زیر شرایط نمایندگی های ما را بررسی کنید و با ما در ارتباط باشید.