>

سایبان چتری دفتر تعمیرگاه لپ تاپ

Thumbnail

سایبان چتری دفتر تعمیرگاه لپ تاپ

خرید سایبان چتری دفتر تعمیرگاه لپ تاپ میتواند فضای تراس را کاربردی کند. به این شکل که از فضای بالکن یا تراس جهت پذیرش مشتریان میتوان استفاده کرد. زیر چتر سایبان هوا خنک تر است و میتوانید از صندلی های مناسب برای انتظار مشتری استفاده کنید. لازم است تا مبلمان زیر سایبان مناسب فضای باز باشد تا کمترین آسیب را از باران و آفتاب ببیند.

خرید سایبان چتری نیاز به اطلاعاتی دارد که پیش از خرید باید از فروشنده آنها را دریافت کنید. زیرا این سایبان مناسب محل کار شما و بر اساس ابعاد فضا طراحی میشود. ساختار سایبان متفاوت است و برای هر جا و هر آب و هوایی باید مناسب همان اقلیم و مکان آنرا تهیه کرد.

سازه سایبان چتری در دو نوع سبک و سنگین است که به آلیاژ به کار رفته در آن بستگی دارد. همچنین برای این مدل از سایبان کاربرد ها متفاوت است و نیاز به نصب تخصصی دارد. هرچند نصب سایبان چتری زمان زیادی نمیخواهد اما باید توسط نیروی ماهر انجام گیرد.

سایبان چتری ثابت تنها یک پایه دارد که چتر روی آن سوار میشود و میتوان آنرا به آسانی جابجا کرد. اما سایبان متحرک دارای سازه سنگین تری است که با یک اهرم قابل تنظیم می باشد. اگر به دنبال محصول مناسب برای تراس در منزل و محل کار خود هستید با کارشناسان ما در سایبان متین تماس بگیرید تا اطلاعات لازم درباره محصول را دریافت کنید.

سایبان چتری متحرک

نکات مهم در زمان سفارش سایبان چتری 

سایبان چتری پوشش مناسبی برای فضای باز است چون علاوه بر محافظت از ما در برابر آفتاب و باران، زیبایی فضا را بیشتر میکند. برای اینکه در بیرون از ساختمان جایی را برای استراحت و پذیرایی از مهمانان داشته باشید نصب سایبان گزینه مناسبی خواهد بود.

برای خرید این سایبان باید نکاتی را در نظر داشته باشید تا بتوانید محصول باکیفیت و مناسب خود را تهیه کنید. برای این نوع سایبان پوشش های متنوعی در نظر گرفته میشود و سازه و روکش آنها با هم متقاوت است. همچنین باید ابعاد و اندازه سایبان، شرایط آی و هوای محل زندگی تان و مدل سایبان را در نظر داشته باشید.

در زمان خرید دقت کنید که باید قیمت محصول با کیفیت و جنس سازه آن هماهنگ باشد. متریال به کار رقته در ساخت سایبان چتری اگر از کیفیت مناسب برخوردار نباشد سایبان به زودی خراب خواهد شد و بودجه شما به هدر رقته است. همچنین خیلی زود به تعمیر و تعویض آن نیاز خواهید داشت.

برای چادر سایبان انواع پارچه برزنتی با الیاف نخی یا PVC و نانو مورد استفاده قرار میگیرد. سایبان چتری در ابعاد و اندازه های متفاوت میتواند و برای هر آب و هوا باید یکی از انواع چادرها را دارا باشد. همچنین بر اساس سلیقه شما طرح و رنگ متنوعی برای سایبان در نظر گرفته میشود.

سایبان چتری متین

انواع سایبان چتری و کاربرد آن 

تهیه سایبان چتری مهم است و میتواند کاربری و زیبایی فضا را افزایش دهد. برای این سایبان دو مدل مختلف وجود دارد که براب ساختمان اداری و تجاری و تفریحی و … میتواند مورد استفاده قرار بگیرد. سازه سایبان ها در دو مدل پایه کنار و پایه وسط تولید میشود که بر اساس سلیقه و کاربردی بودن آن میتوانید اقدام به خرید نمایید.

همچنین به لحاظ کارکرد میتوانید نوع متحرک یا ثابت آنرا انتخاب کنید. سایبان متحرک در قسمت پایه دارای اهرم است و چتر آن قابل تنظیم و تغییر زاویه می باشد. میتوانید برای دفتر یا محل کار خود از سایبان چتری برای تبلیغات هم استفاده کنید. چون روی چادر ها امکان چاپ لوگو و نام برند شما وجود دارد.

سایبان تبلیغاتی به دیده شدن برند شما و جذب مشتری کمک میکند. همچنین با چاپ تبیلغ میتوانید از هماهنگی سایبان با دکور لذت ببرید. برای این روش تبلیغ هزینه کمی میپردازید در عوض تبلیغات شما در تمام طول روز در معرض دید مشتریان خواهد بود. به علاوه نیاز به نصب تابلوی تبلیغاتی و پرداخت عوارض به شهرداری هم ندارید.

اگر از سایبان به خوبی مراقبت کنید عمر آن بیشتر خواهد شد. به طور مثال بهتر است در زمان عدم استفاده از آن، بسته باشد و یا بعد از باران و برف انرا خشک کنید. رعایت این نکات میتواند عمر سایبان چتری را بیشتر کند و مانع از خرابی و تعمیر زود هنگام آن خواهد شد.

سایبان چتری دفتر تعمیرگاه لپ تاپ

سایبان چتری مناسب خود را از ما بخواهید !

طراحی و تولید سایبان نیاز به تخصص و دانش فنی دارد. در مجموعه سایبان متین نیروهای ماهر و دانش آموخته مشغول به کار هستند تا بهترین و باکیفیت ترین محصول را در سراسر ایران برای شما بسازند. در هر جای ایران که هستید میتوانید از طریق لینک زیر شرایط نمایندگی را مطالعه کنید و برای سفارش با ما در تماس باشید. نصب و اجرای انواع سایبان برقی، سایبان مغازه، سایبان پارکینگ و … را تنها از شرکت سایبان متین بخواهید.

Related Posts

COOL WIDGETS

Add Comments