>

سایبان پارکینگ کلیسا

Thumbnail

سایبان پارکینگ کلیسا

ساخت و نصب سایبان پارکینگ کلیسا جهت ایجاد فضایی برای پارک خودرو محافظت از ماشین ها توسط تیم سایبان متین انجام شده است. شاید شما در خانه یا محل کار خود پارکینگ نداشته باشید. معمولا ساختمانهای قدیمی فاقد پارکینگ بوده اند یا در برخی از آپارتمانها امکان ساخت پارکینگ وجود ندارد.

برای این منظور خیلی از مردم اقدام به پارک خودرو داخل حیاط می نمایند. پارک خودرو داخل حیاط و در فضای بدون سقف صدمات زیادی را به خودرو وارد میکند. حتی استفاده از چادر ماشین هم خیلی اوقات نمیتواند مانع از برخی صدمات به بدنه خودرو شود. به طور مثال افتادن سنگ و اجسام سنگین بدنه خودرو را قر میکند و هزنیه های زیادی را به همراه دارد. اگر به دنبال یک محل مسقف برای پارک اتومبیل یا موتورتان هستید پیشنهاد ما نصب ساییان پارکینگ است. یک وسیله کم هزینه و زیبا که در عین کارایی فضای حیاط تان را هم تغییر میدهد. با خرید سایبان میتوانید مشکل جای پارک و هزینه نگهداری خودرو را تا میزان زیادی کاهش دهید.

نصب سایبان پارکینگ امروزه توانسته تا میزان زیادی این مشکل را مرتفع نماید و از بدنه خودرو ها مراقبت کند. سازه این سایبان محکم است و از افتادن هرگونه جسم سخت یا ریختن موادی مانند فضولات پرندگان و … جلوگیری مینماید. عمر خودرو زیاد میشود و محل خوبی برای نگهداری ماشین است. مزیت سایبان علاوه بر خنکی این است که میتواند تا میزان زیادی دما را کنترل کند. پس دیگر نگران گرم شدن بیش از حد صندلی ها و فرمان نخواهید بود.

سایبان پارکینگ برقی

زیبایی محل کار با نصب سایبان پارکینگ

ساخت و نصب سایبان پارکینگ زیبایی محل زندگی و کار شما را تا میزان زیادی تحت تاثیر قرار میدهد. این پوشش به هیچ عنوان مزاحم فضای باز حیاط نخواهد شد و محل امن و خوبی را برای شما جهت پارک اتومبیل ایجاد میکند. طراحی و ساخت سایبان برای پارکینگ در سه مرحله انجام میشود.

ابتدا باید ابعاد فضا را اندازه گرفت و تعیین کرد در چه محلی میخواهید اقدام به نصب سایبان نمایید. انتخاب سازه و اسکلت براساس ابعاد فضا انجام میگیرد و متناسب با آن انجام میشود. مونتاژ قطعات مانند چادر و اسکلت به هم در محل اتفاق می افتد و زمان زیادی نخواهد برد.

در زمان خرید سایبان پارکینگ بعد از اندازه و ابعاد باید شرایط اقلیمی را هم در نظر داشت. زمان انتخاب چادر سایبان مهم است که هوای محل زندگی شما بیشتر افتابی است یا بارانی. زیرا تغییرات جوی برخی از انواع چادر سایبان را پوسیده میکند. اما برای شهرهای پرباران یا آفتابی جنس مناسب چادر وجود دارد تا بتواند به خوبی از خودرو شما مراقبت نماید.

برای ساخت چهارچوب سایبان معمولا از فلز آلومینیوم استفاده میشود. زیرا این فلز مقاوم و محکم است و ماندگاری خوبی در برابر تغییرات جوی خواهد داشت. چادر سایبان نیز نم نمیدهد و قارچ نمیزند. از این جهت برای مناطق پرباران از پوشش برزنتی استفاده میشود. چادر برزنتی علاوه بر این در هوای گرم میتواند فضا را خنک کند و مانع از تابش شدید خورشید به ماشین خواهد شد.

سایبان برقی پارکینگ

دلیل و مزیت نصب سایبان برقی 

تولیدات شرکت سایبان متین برای سایبان پارکینگ با استفاده از بهترین تکنولوژی صورت میگیرد و از نوع سایبان برقی می باشد. مزیت ساخت این وسیله با موتور برقی این است که دیگر برای حرکت به نیروی دست نیازی نیست و میتوان با کمک ریموت آنرا حرکت داد. برای سایبان پارکینگ برقی دو بازوی برقی وجود دارد که امکان حرکت را آسان تر میکند. باز و بسته شدن و تنظیم شیب به آسانی وجود دارد تا خودروی شما برای همیشه از نور و آب باران و برف در امان بماند.

بهتر است در زمان عدم نیاز به سایبان آنرا جمع کنید. این وسیله در حالت جمع شو فضای زیادی را اشغال نمیکند و فضا را بهم نمیزند. اما بستن آن در زمان عدم نیاز به طول عمر سایبان برقی کمک زیادی میکند و میتوانید سالها از آن استفاده کنید. طراحی این محصول به شدت کاربردی است و از خودروی شما در سرما و گرما محافظت خواهد کرد.

حررات و گرما روکش صندلی ها را از بین میبرد و به مرور به رنگ بدنه اسیب میزند. همچنین ریزش مستقیم آب باران و برف روی خودرو میتواند شاسی ماشین را خراب کند. از این جهت نیاز به پارکینگ حس میشود تا خودرو از صدمات این چنینی در امان باشد. اگر برای خانه یا محل کار خود نیاز به پارکینگ و محل مسقف دارید بهترین راه همین نصب سایبان پارکینگ است.

سایبان پارکینگ کلیسا

خرید و نصب سایبان پارکینگ برقی 

طراحی و خرید سایبان برقی برای پارکینگ بر اساس بودجه، سلیقه و ابعاد فضا انجام میگیرد. برای شرکت ما تامین نیاز مشتری و رضایت او شرط اول را دارد. سایبان متین با سابقه و مجرب به عنوان اولین تولید کننده سایبان در ایران آماده دریافت سفارشات شما می باشد. دیگر محصولات ما شامل سایبان مغازه، سایبان پاسیو و سایبان بالکن و … می باشند. شما در هرکجای ایران میتوانید سایبان مورد نیاز خود را از نمایندگی های ما سفارش دهید. تنها کافی است از طریق لینک زیر با همکاران ما در ارتباط باشید.

Related Posts

COOL WIDGETS

Add Comments