>

سایبان پارکینگ دادسرا

Thumbnail

سایبان پارکینگ دادسرا و دادگاه عمومی

سایبان پارکینگ پیش ساخته از تنوع زیادی در طراحی و ساخت برخوردار است. اما در زمان خرید باید به نکات مهمی توجه داشت. از جمله مهمترین آنها جنس مواد مورد استفاده در ساخت سایبان است. این مواد باید مقاوم باشند تا در اثر بارش باران با نور شدید آفتاب از بین نروند. همچنین برای پارچه سایبان باید بهترین جنس را در نظر گرفت تا به مرور زمان دچار پوسیدگی نشود.

پوسیدگی پارچه سایبان از مشکلات عمده خریداران سایبان پارکینگ است. معمولا بعد از چند سال امکان پوسیدگی برای پارچه سایبان وجود دارد. در زمان خرید حتما به جنس پارچه و سازه توجه داشته باشید.

نکته بعدی در انتخاب سایبان پارکینگ پیش ساخته در نظر گرفتن نیاز شما و فضای مورد استفاده است. اگر پارکینگ فضای باز دارد بهتر است از سایبان با پایه فلز ی و ثابت استفاده کنید. اما برای محیط حیاط و خانه سایبان برقی و تاشو مناسب تر هستند.

برای ادارات و سازمانها معمولا از سایبان ثابت استفاده میشود. سازه این سایبان محکم و مقاوم است. در صورت فشار و ضربه خراب نمیشود و از خودروی شما به خوبی محافظت میکند. چادر سایبان نم نمیدهد و رطبت را جذب نمینماید. این مسئله مانع از آسیب به بدنه خودرو خواهد بود.

به این سایبان ها، سایبان پیش ساخته هم گفته میشود. سایبان های پیش ساخته مناسب فضای منزل یا محل کار شما ساخته میشود. جنس پایه سایبان میتواند از فلز، چوب یا دیگر مصالح باشد. استفاده و نصب سایبان پارکینگ برای مراقب از خودروی شما بسیار موثر عمل میکند.

مطالب مرتبط :

سایبان اتوماتیک تولیدی لباس

سایبان اتوماتیک تولیدی لباس زنانه

سایبان پارکینگ سایبان برقی

مزایای نصب سایبان پارکینگ پیش ساخته

پارکینگ پیش ساخته یا سایبان پارکینگ پیش ساخته بدنه خودروی شما را از تغییرات جوی محافظت میکند. این سایبان سقف محکم و کناره هایی دارد که کامل محصور نیست اما به خوبی اتومبیل را پوشش خواهد داد. در صورتی که فضای باز زیادی در اختیار دارید اما امکان ساخت پارکینگ نیست، بهرتین گزینه نصب سایبان پارکینگ است. این سایبان مزاحمتی برای دیگران ایجاد نمیکند و جابجایی خودرو در زیر آن به آسانی امکان پذیر است. امنیت خودرو در این محل حتما از خیابان بالاتر است.

سایبان پارکینگ ثابت و پیش ساخته در سبک و اندازه های مختلف در دسترس شما خواهد بود. میتوانید هر سبک و نوعی از این سایبان را برای فضای خود سفارش دهید. حتی امکان طراحی اختصاصی برای حیاط محل زندگی و کار شما در این مورد وجود دارد. هزینه ساخت سایبان پارکینگ مقرون به صرفه است. این سازه میتواند هم به صورت پیش ساخته و هم اختصاصی مورد استفاده شما قرار بگیرد. از آنجا که شما میتوانید جنس مصالح و طرح آنرا انتخاب کنید هزینه کاملا به سلیقه شما بستگی خواهد داشت.

طول عمر سایبان پارکینگ از مدل های سنتی بیشتر است و کیفیت آنها بسیار بالاست. مدل های پیش ساخته سایبان پارکینگ عایق نازکی دارند که به مرور زمان و در اثر تغییرات جوی از بین نمیرود. این نوع سایبان جذابیت و مشخصات خاص خودش را دارد که خرید آنرا توجیه میکند.

مطالب مرتبط :

سایبان برقی شرکت واردات لوازم یدکی

سایبان چتری دفتر فروش لپ تاپ 

سایبان پارکینگ سایبان متین

انواع سازه برای سایبان پارکینگ

سازه آلوموود :

آلوموود یکی از مشتقات آلومینویم است که ظاهری مانند چوب دارد. این محصول تمام خواص آلومنیوم را دارد و در مواردی جایگزین سایر سازه های فلزی میشود. تنوع رنگی آلوموود زیاد است و میتوان مطابق با نما و دکور آنرا انتخاب نمود. طوی عمر سایبان پارکینگ با پایه آلوموود زیاد است و میتواند به طور مستقل یا متصل به نما استفاده شود.

سازه فولادی :

فولاد جز مصالح محبوب برای ساخت سایبان پارکینگ پیش ساخته است. ابعاد و طرح های این سایبان متفاوت است و میتوانید به دلخواه آنرا انتخاب کنید. ستون های فولادی محکم هستند اما در مواردی دچار زنگ زدگی خواهند شد. اگر نصب این سازه به درستی انجام شود میتوانید از آن به عنوان انبار هم استفاده کنید. عمر مفید این سازه ها به بیست سال هم میرسد.

سازه آلومینیوم :

سایبان پارکینگ با پایه آلومینیوم به دلیل سبک بودن آن طرفداران زیادی دارد. این ماده در عین سبک بودن، استحکام لازم را دارد و وزن زیادی را میتواند تحمل کند. آلومنیوم همچنین ضخامت متفاوتی دارد و میتوان کل سازه را با برش های مختلف تولید کرد.

از سایبان پارکینگ پیش ساخته میتوان در کنار استخر و ساخت انبار هم استفاده کرد. نصب این سازه سریع و اسان است و تخریب و کار زیادی را به همراه نخواهد داشت.

مطالب مرتبط :

سایبان پارکینگ دفتر پلیس راه آهن 

سایبان پارکینگ مجتمع قضایی

سایبان برقی سایبان متین

سفارش ساخت سایبان پارکینگ 

اگر برای فضای باز مانند حیاط محل کار یا ویلا و منزل خود نیاز به پارکینگ دارید بهتر است اقدام به خرید سایبان پارکینگ نمایید. سایبان شما را از ساخت یا اجاره پارکینگ بی نیاز میکند. این سازه مقاوم و زیبا است و خرید آن بسیار مقرون به صرفه است. میتوانید سایبان پارکینگ خود را از سایبان متین سفارش دهید. شرکت ما با به عنوان بزرگ ترین تولید کننده انواع سایبان برقی، سایبان برقی مغازه، سقف متحرک و … توانایی خود را د رتامین نیازهای مشتریان برای ساخت و ارائه سایبان ثابت کرده است. جهت سفارش ساخت میتوانید از رطیق لینک زیر با ما در ارتباط باشد. همچنین چنانچه ساکن شهرهای دیگر ایران هستید، برای اطلاع از شرایط نمایندگی شهر خود روی لینک مربوطه کلیک کنید.

Related Posts

COOL WIDGETS

Comments (2)

  • به نظر محکم میاد و زیبا هست حتما برای خونه سفارش میدم

    • سلام دوست عزیز منتظر تماس شما هستیم

Add Comments