سایبان برقی فست فود گزینگ

سایبان برقی فست فود گزینگ توسط تیم حرفه ای سایبان متین به اجرا در آمده است که نوع پارچه ی آن به صورت ترکیبی از دو مدل پارچه مشکی و پارچه طرح دار است. فست فود گزینگ در محدوده میدان صادقیه است که ممکن است بسیاری از شما مخاطبان عزیز با این فست فودی آشنایی داشته باشید و متوجه این شوید که ظاهر آن بسیار متفاوت و زیباتر از قبل شده است برای مطالعه ی ادامه مطلب و آشنایی بیشتر با سایبان برقی برای فست فود با ما همراه باشید.

چرا سایبان برقی برای فست فود مناسب است؟

همانطور که میدانید اغلب مغازه های فست فود داخل مغازه شان خیلی گرم است طوری که از میل کردن ساندویچ خوشمزه داخل مغازه فراری هستیم ولی یک راه حلی وجود دارد که می توان محیط داخل را خنک نگه داشت آن هم این است که شما می توانید با نصب سایبان برقی مشتریان را داخل و بیرون از مغازه ساپورت کنید یعنی چه جوری؟ یعنی مشتریانی که بیرون از مغازه دلشان میخواهد سفارشاتشان را میل کنند روی صندلی هایی که شما زیر سایبان برقی بیرون از مغازه گذاشته اید مینشینند و برای آنها ساندویچ و پیتزای خوشمزه شان را برایشان میاورید فرقی نمی کند که مشتری کجا باشد همه جوره شما می توانید مشتریان را راضی نگه دارید.

بنابراین افراد رهگذر هم وقتی میبینند که هم داخل مغازه پر از مشتری است و هم بیرون از مغازه صد در صد ترغیب می شوند برای اینکه ناهار یا شام را با ساندویچ و پیتزاهای لذیذ شما سپری کنند.

کسانی که هنوز برای مغازه فست فود خود سایبان برقی نصب نکرده اند بهتر است هرچه زودتر اقدام کنند تا مشتریان را افزایش دهند و درآمد زیادی به دست آورند.

مطالب پیشنهادی :

سایبان متحرک لاکچری

سایبان متحرک محکم

سایبان متحرک برای فضای باز

دلیل علاقه ی مغازه داران به نصب سایبان برقی چیست؟

یکی از دلایلی که بیشتر مغازه داران علاقه به نصب سایبان برقی دارند این است که می توانند تبلیغات مورد نظرشان را به چاپ برسانند. یعنی هرگونه تبلیغاتی که مورد نیازشان باشد اعم از چاپ لوگو ، چاپ شماره ، چاپ تبلیغات و .. می توانند بدون اینکه هزینه های بالایی به شهرداری پرداخت کنند به چاپ برسانند و از همان تبلیغات درآمد های زیادی به دست آورند.

همیشه تبلیغات برای هر مغازه ای مشکل به حساب می آید چون هزینه های زیادی باید پرداخت کنند پس سایبان برقی برای مغازه می تواند یک راه تبلیغاتی بسیار ارزان باشد.

از دلایل دیگر این است که میتوانند مشتریانشان را زیاد کنند و در نتیجه باعث افزایش درآمد خواهد شد. همچنین نصب سایبان برقی از تابش مستقیم آفتاب ، بارش برف ، باران جلوگیری می کند و شما راحت می توانید زیر باران و برف هم از مشتریان خود پذیرایی کنید.

همچنین با نصب آپشن هایی مثل سیستم گرمایشی ، نصب ال ای دی ، سنسور باد ، باران و … سایبان برقی خود را مجهز کنید. اگر از سیستم گرمایشی استفاده کنید که باعث می شود مشتریان شما هیچ گرمایی را احساس نکنند و با نصب ال ای دی های رنگی هم ظاهر سایبان جذابتر می شود هم اینکه در شب زیر سایبان نورانی می شود. بنابراین نصب سایبان برقی باعث می شود هم از مغازه محافظت کنید هم اینکه مشتریانتان را افزایش دهید.

سایبان برقی فست فود گزینگ

فست فود گزینگ چرا سایبان مغازه نصب کرده است ؟

صاحب فست فود گزینگ به این فکر کرده است که می تواند با نصب سایبان برقی ظاهر مغازه را بسیار زیباتر از قبل کند اگر به ظاهر سایبان دقت کرده باشید میبینید که از پارچه سایبان مشکی و زرد استفاده شده اگر هم به لوگو و پس زمینه اش نگاه کنید میبینید که ترکیبی از رنگ مشکی و زرد استفاده شده و همین هارمونی رنگی باعث جذب مشتری می شود و ظاهر مغازه را جذاب تر می کند.

در فصل تابستان هم خبری از گرم شدن داخل مغازه و اتلاف انرژی نیست ، با نصب سایبان برقی می توانید به راحتی از شدت گرمایی که به داخل مغازه نفوذ می کند جلوگیری کنید و تا 40 درجه فضای داخل مغازه را خنک تر کنید در فصل زمستان هم به همین شکل است می توانید از نفوذ سرما جلوگیری کنید.

بنابراین صاحب مغازه فست فود گزینگ می تواند در هر چهار فصل از سایبان برقی مغازه استفاده کند و هیچ محدودیت زمانی هم برای استفاده نخواهد داشت.

مطالب پر بازدید : 

مسقف کردن ماشین با سایبان پارکینگ

سایبان متحرک آلاچیقی

سایبان اتوماتیک آلاچیق باغ تالار بهشت

سفارش سایبان برقی از شما نصب و ساخت از ما

برای سفارش سایبان برقی مغازه و انواع سایبان برقی دیگر با تیم حرفه ای ما در ارتباط باشید تا بهترین سایبان برقی را خدمت شما عرضه کنیم. تیم سایبان متین با استفاده از سازه های نوین و پارچه های مرغوب توانسته سایبان مغازه با کیفیت به مشتریان ارائه دهد.

همچنین سایبان متین در سراسر ایران نمایندگی های فعالی دارد که می توانید در هرجای ایران که باشید با نمایندگان شهر خود در ارتباط باشید برای مشاهده ی نمایندگان شهر خود می توانید روی دکمه ی زیر کلیک کنید برای سفارش سایبان برقی ، سایبان مغازه ، استعلام قیمت ، مشاوره رایگان کافیست روی دکمه ی تماس با ما کلیک کنید.