سایبان اتوماتیک آلاچیق باغ تالار بهشت توسط سایبان برقی متین

سایبان اتوماتیک آلاچیق باغ تالار بهشت :

باغ تالار بهشت
مهرشهر کرج
این پروژه نیز به ابعاد 5*6 اجرا و 30 متر مربع سایه ایجاد گردیده است.

سایبان  اتوماتیک دارای یک موتور برقی است که توسط ریموتی که در دست دارید میتوانید به راحتی و در عرض چند ثانیه سایبان را باز و بسته کنید و نیازی به نیروی دستی نیست.

سایبان اتوماتیک آلاچیق میتوانید بهترین گزینه برای شمایی باشد که میخواهید اوقات خود را در حیاط و یا راحتی مشتریان خود در حین بارش باران و برف را فراهم کنید.

در سرما اگر نگران این هستید که ممکن است در اثر وزش بادهای شدید نتوانید در حیاط بمانید و از بارش باران لذت ببرید باید بگویم که این نگرانی شما حل شدنی است.

حالا چگونه ؟

سایبان برقی متین توانسته با به روز کردن و هوشمند کردن سایبان اتوماتیک های خود یک هیتر گرمایشی در زیر سایبان اتوماتیک آلاچیق قرار دهد تا گرمای مطلوبی را در زیر سایبان اتوماتیک خود احساس کنید.

سایبان اتوماتیک یکی از تجهیزات پر کاربرد است که به شما امکان میدهد هوای نامطلوب را برای خود تغییر دهید .در روزهای آفتابی یا بارانی با استفاده از سایبان اتوماتیک میتوان به راحتی از فضای بیرونی استفاده کرد .

شرکت سایبان متین به عنوان اولین و بزرگ ترین تولید کننده سایبان اتوماتیک در ایران و عرضه این محصول به بیش از 100 شهر ایران و دارا بودن بیش از 450 نماینده فعال در کشور بزرگ ترین مجموعه تولید،عرضه و خدمات پس از فروش را به عهده دارد. برای اطلاعات بیشتر و تماس با ما از طریق راه های ارتباطی ذکر شده آخر صفحه با ما تماس بگیرید.