سایبان برقی رستوران 

استفاده از سایبان برقی رستوران برای ایجاد فضایی خنک و دلنشین در تابستان و ماههای گرم سال بسیار پرطرفدار است. سایبان برقی امکان ایجاد فضایی مطلوب را با هزینه ای مقرون به صرفه برایتان ایجاد میکند. سایبان برقی رستوران را میتوانید در حیاط یا بالکن رستوران نصب نمایید. با ایجاد سایه هم امکان به رمندی از فضای باز ممکن میگردد و هم داخل رستوران هوا خنک تر میشود. سایبان برقی را میتوانید بدون نیاز به اهرم و تنها با کمک ریموت کنترل باز و بسته کنید.

سایبان برقی محکم و مقاوم است و برای پذیرایی از مشتریان در فضای باز بهترین امکان را به شما میدهد. با نصب و استفاده از سایبان برقی رستوران در مصرف انرژی صرفه جویی میشود. همچنین میتوانید از فضاهای پرت ساختمان نیز بهره مند شوید.

سایبان فضایی را برای کاشت درختچه یا گذاشتن گلدان ایجاد میکند. خیالتان از بابت سالم ماندن گلها هم راحت است. زیرا سایبان برقی مانع از تابش شدید آفتاب یا ریزش شدید باران و برف روی گلدان ها میشود. حالا یک جای خنک و مناسب برای ایجاد فضای سبز خواهید داشت. در زیر سایبان برقی میتوانید به راحتی از گلدانهای طبیعی یا مصنوعی استفاده کنید. این سایبان در برابر باد شدید مقاوم است.

برای چیدمان فضای خارجی رستوران در چیدن مبلمان مخصوص یا میز و صندلی محدودیت کمتری دارید. اگر مبلمان مناسب فضای باز استفاده کنید به راحتی میتوانید با نصب سایبان پذیرای مشتریان در حیاط  یا تراس باشید.

برای سایبان برقی رستوران امکان نصب هیتر برای گرم ماندن هوای زیر سایبان هم وجود دارد. بسیاری از صاحبان کافه ها و رستوران ها اقدام به نصب هیتر در زیر سایبان برقی مینمایند. به این ترتیب دیگر نگران مشتریان بیرون بر خود نیستید. چون فضایی برای انتظار تا تحویل سفارش هم در اختیار دارید.

مطلب پیشنهادی برای مطالعه : اجرای سایبان برقی ویلا

سایبان برقی متناسب

سایبان برقی رستوران پیده سرا

روی سایبان برقی تبلیغ کنید!

برای اینکه در یک خیابان شلوغ به چشم بیایید. یا در میان هم صنفان خود متفاوت باشید بهتر است به فکر سفارش سایبان برقی رستوران خود بیافتید. شما حالا امکان چاپ نام و لوگوی رستوران را روی سایبان برقی دارید. سایبان برقی فضای مناسب برای چاپ تبلیغ را در اختیار شما میگذارد تا بدون عوارض تبلیغ کنید.

لازم نیست نگران همخوانی طرح و رنگ سایبان با دکور رستوران باشید؛ زیرا تنوع در این موضوع برای شما زیاد است. میتوانید همرنگ دیزاین داخلی یا نمای رستوران سایبان برقی خود را سفارش دهید. برای یک صاحب رستوران بعد از منوی غذا، دکوراسیون شرط لازم دیگری در جذب مشتری است. پس بهتر است هرچه زودتر به فکر باشید و یک سایبان محکم و زیبا برای رستوران خود سفارش دهید.

مطلب پیشنهادی برای مطالعه : فروشگاه سایبان چتری رستوران 

خرید سقف متحرک با کیفیت

انواع سایبان مناسب برای رستوران 

برای نصب سایبان مغازه انواع گوناگونی طراحی و ساخته شده است. یکی از پرطرفدارترین آنها به ویژه برای رستوران های سبک کلاسیک، سایبان کالسکه ای است. سایبان کالسکه ای شکل نیم دایره دارد و برای نصب در سردر رستوران استفاده میشود. سایه خوبی ایجاد میکند و محل خوبی برای چاپ نام رستوران است. سابان کالسکه ای را به نام سایبان کروک هم میشناسند. به دلیل کاربرد متفاوتی که این سایبان دارد، جنس چادر آن هم متنوع است. این نوع سایبان از سه طرف پوشش دارد و سایه خوبی ایجاد میکند. نصب این سایبان برقی به تنهایی میتواند برای شما یک تبلیغ باشد.

سایبان رستوران مشهور و پرطرفدار دیگر سایبان پوششی است. سایبان رستوران پوششی نمای فوق العاده ای به رستوران یا کافه شما خواهد داد. جنس چادر این سایبان میتواند از پارچه، آلومینیوم، فایبرگلاس یا پلی کربنات باشد. سایبان پوششی با ایجاد سایه نیمه افقی منظره زیبایی را ایجاد میکند.

نوع دیگر و معمول سایبان برای رستوران، سایبان بازویی است. سایبان بازویی دو بازوی جمع شونده دارد که به صورت دستی یا برقی میتوان آنرا جمع کرد. این سایبان ریموت دار است و به راحتی قابل باز و بسته شدن می باشد.

مطلب پیشنهادی برای مطالعه : قیمت سایبان متحرک

سایبان متین در کیش

سایبان برقی سایبان مغازه سایبان برقی رستوران

خرید سایبان برقی رستوران 

برای سفارش و خرید سایبان برقی ابتدا کیفیت در طرح و سازه را مدنظر داشته باشید. سایبان برقی را میتوانید در تمام ایران از نمایندگی های سایبان متین سفارش دهید. شرکت ما با سابقه درخشان در تولید و نصب سایبان برقی پاسخگوی نیاز مشتریان عزیز می باشد. همچنین امکان سفارش و خرید انواع سایبان پارکینگ، سایبان مغازه و سایبان بالکن و … برای شما وجود دارد. میتوانید از طریق لینک های زیر با همکاران ما در تماس باشید و سفارش خود را ثبت کنید.