اخبار سایبان اتوماتیک

سایبان اتوماتیک فروشگاه کفش

سایبان اتوماتیک فروشگاه کفش، برای محل مغازه شما میتواند از ویترین و داخل مغازه در برابر آفتاب و نور محافظت کند. علاوه بر این که فضای منحصر به فردی را برای محل مغازه شما ایجاد مینماید. از آسایش ما گرفته تا راحتی و آرامش مشتریان میتواند به نصب سایبان برقی وابسته بشود.

سایبان همانطور که محل مغازه شما را در امان نگه میدارد میتواند محل مغازه شما را ضایی مدرن و زیبا هم تبدیل کند. سایبان شما تنها نیازهای فنی را برطرف نمیکند و به آسانی سبک زندگی شما را تغییر خواهد داد. شما به عنوان یک صاحب مغازه و فروشگاه میتوانید زیبایی و تفاوت را با سایبان اتوماتیک تجربه کنید.

سایبان هیچ محدودیتی برای اجرای طرح دلخواه شما ندارد. شما میتوانید با تمام امکانات فنی و ایده های نوآورانه از سایبان مورد نیاز و سلیقه خودتان نهایت لذت را ببرید. آنها حتی همزمان و همسان با معماری و دکور محل کسب شما طراحی میشوند تا نیاز شما را از زیبایی شناسی و خنکی هوا به طور کامل تامین کنند.

در عین حال که از سایه و خنکی هوا لذت میبرید میتوانید یک دکور مدرن و زیبا نیز داشته باشید. با سایبان اتوماتیک میتوانید نه تنها پاسیو، بلکه پنجره ها و هر فضای باز دیگری را کاربردی و منحصر به فرد کنید. شما میتوانید حتی در روزهای سرد و زمان وزش بادهای شدید هم از حضور سایبان لذت ببرید. زیرا محافظ خوبی برای شما خواهد بود.

در رزوهای سرد امکان نصب هیتر وجود دارد تا هوای زیر سایبان برای شما مناسب و معدل باقی بماند. تنها کافی است در زمان خرید یا پس از نصب از ما بخواهید تا هیتر را برای سایبان شما نصب کنیم. نصب هیتر هوا را همیشه ملایم و مطبوع نگه میدارد و امکان استفاده از هوای آزاد را به شما خواهد داد.

سایبان اتوماتیک فروشگاه کفش - سایبان برقی

کارکرد سایبان برقی 

از دلایل نصب سایبان اتوماتیک فروشگاه کفش میتوان به کاربرد هوشمند و آسان این سایبان ها اشاره کرد. شما میتوناید به راحتی و در نهایت آسایش، سایبان را تنها با فشار یک دکمه از روی ریموت حرکت دهید و بلافاصله از خنکی و هوای مطبوع برخودار شوید.

سایبان برقی در عرض چند ثانیه باز خواهد شد و بدون دردسر برای شما کار میکند. پس شما میتوانید هوای مطبوع را در جلوی سر در مغازه و داخل داشته باشید. این سایبان ها نهایت راحتی و محافظت و ایمنی را برای شما دارند و خرید آنها مقرون به صرفه خواهد بود.

مدل موتور برقی سایبان ها استاندارد است و طرح های مختلفی از این وسیله تولید و اجرا میشود. حرکت سایبان متحرک به وسیله بازوهای آن است که در دو طرف سایبان قرار دارند. بعد از فشار دکمه، موتور به کار میافتد و بازوها جمع یا باز خواهند شد. شما به این ترتیب به آسانی پوشش خوبی از سایه را در محل کسب تان خواهید داشت.

سایبان های متحرک عملکرد مناسب و دوام خوبی دارند و تا سالها برای شما قابل استفاده خواهند بود. به این وسیله میتوانید فضای بیرون را زیباتر کنید و از هوای مطبوع لذت ببرید. هر زمان که بخواهید میتوانید هوای خنک را داشته باشید و در زیر سایبان هوا تا 20 درجه برای شما خنک تر میشود. علاوه بر این در برابر اشعه های مضر آفتاب و نور شدید خورشید در امان خواهید بود. با جلوگیری از ورود هوای گرم و شدید آفتاب، استفاده شما از انرژی برقی و دستگاه خنک کننده نیز به شدت کاهش می یابد.

 

مطالب پیشنهادی برای مطالعه بیشتر :

سایبان برقی و امکانات آن
سایبان پارکینگ و کاربرد های آن
سایبان مغازه با کارکرد مدرن و آسان

سایبان اتوماتیک فروشگاه کفش - سایبان متین

سایبان متحرک چه امکاناتی دارد ؟

سایبان متحرک همانطور که از نامش پیداست، قابل حرکت است. میتوانید به صورت برقی و به آسانی آنرا باز و بست کنید. این مزیت نسبت به انواع مدل های قدیمی سایبان ارزش بیشتری را برای محل فروشگاه شما ایجاد میکند. علاوه بر این قبلا هم ذکر شد که میتوان برای سایبان اقدام به نصب سنسور باد کرد.

با سنسور باد حرکت سایبان در زمان وزش بادهای شدید به طور خودکار اتفاق میافتد و محافظت از این وسیله برای شما آسان تر خواهد بود. پس مدت زمان بیشتر و سالهای طولانی تری میتوانید از سایبان برقی استفاده کنید.

با نصب سایبان میتوانید به آسانی هوا را کنترل کنید و درجه مطلوبی از خنکی را در محل فروشگاه خود داشته باشید. علاوه بر این برای این وسیله امکان نصب چراغ های ال ای دی وجود دارد تا بر زیبایی و کارایی آن در فضای باز و در شب اضافه کند.

از آنجا که یک سایبان بیش از هر وسیله دیگر برای محافظت در برابر نور و گرما کارایی دارد بیشترین استفاده را نیز خواهد داشت. اما استفاده از این وسیله میتواند به عنوان ابزار تبلیغاتی نیز شناخته شود.

به این ترتیب که شما میتوانید نام و شعار تبلیغاتی خود را روی سایبان برقی داشته باشید و در جذب مشتریان جدید فدم بردارید. نصب سایبان کاربرد خوبی را از هوای آزاد به شما میدهد و برای انواع پنجره ها و ویترین ها قابل استفاده است.

نصب سایبان از محصولات داخل ویترین به خوبی محافظت میکند و با کاهش مصرف انرژی هزینه های شما در محل کسب و کارتان کاهش خواهد داد.

سایبان اتوماتیک فروشگاه کفش - سایبان متحرک
خرید سایبان برقی برای مغازه 

ظرافت و برتری سایبان برقی به طراحی و زیبایی آن وابسته است. خرید این وسیله برای شما مقرون به صرفه خواهد بود و هرگز مجبور نیستید تا از زیبایی، کارایی و عملکرد ایمن آن غافل شوید. شما با پرداخت هزینه مناسب میتوانید سایبان مورد نیاز و مطابق با سلیقه خود را در محل کسب تان داشته باشید.

شرکت سایبان متین به عنوان اولین تولید کننده انواع سایبان در ایران قادر است تا محصول مورد نیاز شما را از این وسیله بر اساس استاندارد ها و ابعاد محل نصب، تولید و اجرا کند. میتوانید در هر جای ایران که هستید این محصول را از نمایندگی های ما سفارش دهید و دریافت کنید.  امکان بررسی شرایط نمایندگی و تماس با همکاران ما از طریق لینک های موجود در صفحه فراهم شده است.