اخبار سایبان پارکینگ

سایبان ماشین یکی از بهترین انتخاب ها برای محافظت از خودرو در برابر آفتاب داغ، بارش باران و برف در روزهای سرد زمستان در فضاهای روباز می باشد. خرید سایبان پارکینگ مزایای بسیار زیادی را به همراه داشته و به همین خاطر است که با استقبال خوبی مواجه شده اند. حال سوال این است که آیا تمام مدل های سایبان خودرو موجود در بازار مناسب هستند و می توان آنها را انتخاب کرد؟ به عبارت دیگر، کدام مدل سایبان ماشین را نخریم؟ برای پاسخ به این سوال در ادامه با گروه تولید سایبان پارکینگ تاشو سایبان متین همراه باشید.

انواع سایبان ماشین کدامند؟

سایبان خودرو با توجه به کاربرد بسیار گسترده آن در مدل و طرح های مختلفی طراحی و تولید میشوند و هر یک دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. از رایج ترین مدل و انواع سایبان ماشین می توان به موارد زیر اشاره نمود:

سایبان پارکینگ تاشو

از بهترین مدل سایبان مشین می توان به نوع تاشو آن اشاره نمود. پارکینگ تاشو همان طور که از نامش مشخص است دارای قابلیت جمع شدن می باشد و اصطلاحا به آن پارکینگ تونلی نیز گفته میشود. این نوع سایبان خودرو در دو نوع دستی و برقی طراحی و ساخته میشود. در نوع دستی می توان بدنه سازه را با کمک دسته مخصوصی که در دهانه آن نصب شده است جمع کرد. در نوع برقی این نوع سایبان پارکینگ، فرآیند جمع شدن با کمک موتور مخصوص و با فشار دادن دکمه ریموت انجام میشود.

پارکینگ تاشو با توجه به نوع بدنه و شکل نهایی بعد از باز شدن کامل آن می تواند انتخابی مناسب برای راه اندازی کمپ در محیط های صحرایی و فضای باز نیز مورد استفادع قرار گیرد. همچنین می توان میزان باز یا بسته بودن پارکینگ جمع شو را نیز به اندازه دلخواه تعیین کرد.

مطالب پیشنهادی

راهنمای خرید سایبان پارکینگ تاشو

چطور سایبان پارکینگ خودرو ارزان بخریم

سایبان پارکینگ تاشو

سایبان برقی

برای خرید سایبان ماشین ارزان، نوع ساده و برقی می تواند یکی از بهترین گزینه ها به شمار رود. جنس به کار رفته برای روکش این نوع سایبان بسیار متنوع می باشد و بر همین اساس می توان گزینه های خوبی را با توجه به بودجه مورد نظر انتخاب کنید. در نصب سایبان خودرو یک طرف بدنه سازه به دیوار متصل می گردد. البته نصب آن مراحل خاصی دارد که باید توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود. این نوع پارکینگ گزینه بسیار مناسبی برای حیاط آپارتمان و فضای باز ویلا می باشد و می توان از آن به عنوان محلی دورهمی ها در روزهای بارانی و آفتابی نیز استفاده نمود.

کدام سایبان خودرو را نخریم؟

بعد از آشنایی با انواع سایبان پارکینگ لازم است بدانید که کدام مدل و نوع را انتخاب نکنید. از مهم ترین ویژگی های سایبان پارکینگ نامرغوب می توان به موارد زیر اشاره نمود:

جنس نامناسب سقف سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ تاشو و سایر مدل ها برای مدت طولانی ممکن است در مقابل نور آفتاب و یا برش برف و باران قرار گیرند. در نتیجه باید از دوام خوبی برای مقاومت در این شرایط برخوردار باشند. در اغلب مواقع از پارچه های برزنت و پی وی سی برای این منظور استفاده میشود که درجه کیفیت آنها تنوع بالایی دارد. پیشنهاد می کنیم از خرید سایبان ماشین ارزان در شرایطی که روکش سقف کیفیت خوبی ندارد خودداری کنید. با پرداخت هزینه برای خرید این نوع سایبان خودرو، در نهایت سرمایه خود را هدر خواهید داد چون خیلی زود مجبور به تعویض آن هستید.

سایبان خودرو

جنس بدنه سازه سایبان خودرو

بدنه و اسکلتی که برای سایبان پارکینگ انتخاب میشود به شدت مهم است. این مساله مخصوصا در پارکینگ جمع شو از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که با طول عمر سایبان ارتباط مستقیم دارد. در اغلب مواقع از آلومینیوم برای ساخت بدنه سایبان استفاده میشود، چون دوام آن بسیار بالا بوده و سازه مقاومت خوبی در برابر وزش بادهای شدید خواهد داشت.

عدم تناسب ابعاد سایبان با خودرو

دقت داشته باشید که سایبان پارکینگ در ابعاد مختلفی تولید میشود و با توجه به اندازه ماشین و همچنین فضای نصب باید بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. این کاملا طبیعی است که هر چه ابعاد سایبان بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. به همین خاطر است که برخی از افراد تنها بخاطر قیمت سایبان ماشین مدلی را انتخاب می کنند که تناسبی با اندازه خودرو آنها ندارد.

پیشنهاد می کنیم حتما در زمان خرید سایبان خودرو با فروشنده و افراد حرفه ای در این زمینه مشورت کنید و ابعاد حیاط منزل و یا محیطی که سایبان در آن نصب می گردد را به همراه تعداد ظرفیت مورد نظر برای سایبان ارائه دهید. با کمی هزینه بیشتر می توانید در حیاط و یا فضای باز ویلا که به اندازه کافی بزرگ هستند، شرایط مناسبی را برای نگهداری از خودروهای بیشتر در فضای باز فراهم کنید.

عدم توجه به تجهیزات جانبی سایبان پارکینگ

در تولید پارکینگ تاشو از موتور برای باز و بسته کردن بدنه سازه استفاده میشود. موتور به کار رفته در سایبان از برندهای مختلفی انتخاب می گردد و در برخی از مواقع ممکن است از کیفیت خوبی برخوردار نباشند. در نتیجه خرابی های مداوم را بعد از چند مدت استفاده شاهد خواهید بود. افراد حرفه ای در زمان خرید به تمام جوانب سایبان و حتی جزئی ترین آنها توجه داشته و خریدی کاملا آگاهانه را تجربه می کنند. این گروه از افراد قطعا نتیجه بهتری نیز دریافت خواهند کرد.

مطالب پربازدید

سایبان چتری تاشو و مزایای آن

سایبان پارکینگ

چطور بهترین سایبان ماشین را بخریم؟

نقاط ضعف در برخی از مدل های سایبان خودرو را معرفی کردیم و مشخص شد که کدام مدل ها را نباید خرید. حال سوال این است که چطور بهترین مدل سایبان پارکینگ را بخریم؟ بهترین روش برای خرید سایبان پارکینگ تاشو و سایر مدل ها در مرحله اول مشخص کردن میزان بودجه، ابعاد مورد نیاز برای سایبان، محل نصب و سایر قابلیت های مورد نظر می باشد. به عنوان مثال ممکن است بخواهید برای داشتن دید بهتر در شب بر روی سایبان ال ای دی نصب گردد.

بعد از مشخص شدن خواسته ها و شرایط تان بهترین کار مشورت گرفتن از افراد و شرکت های تولیدی متخصص در این زمینه می باشد. در نهایت بعد از خرید سایبان لازم است نسبت به نصب آن اقدام کنید که در اغلب مواقع فروشندگان مرحله نصب را انجام می دهند. بعد از نصب لازم است نسبت به محافظت از آنها اقدامات لازم را انجام دهید و در شرایطی که از سایبان ماشین استفاده نمیشود، حتی الامکان آن را جمع کنید. در این صورت از قرار گرفتن طولانی مدت آن در برابر آفتاب داغ و سوزان جلوگیری میشود و باعث بالا رفتن طول عمر آن می گردد.

خرید سایبان ماشین از سایبان متین

همان طور که در متن اشاره شد، برای داشتن خرید حرفه ای بهتر است با شرکت های با سابقه در این زمینه مشورت نمایید. سایبان متین به عنوان یکی از با سابقه ترین گروه های تولید انواع سقف برقی، سایبان و سایبان پارکینگ در این شرایط می تواند گزینه مناسبی به شمار رود. برای خرید سایبان ماشین نه تنها می توان از شعب این تیم در تهران خرید را انجام دهید، بلکه نمایندگی های شهرستان ها نیز آماده ارائه خدمات می باشند.

به منظور سفارش خرید سایبان ماشین و یا استعلام قیمت سایبان پارکینگ، می توانید از راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه استفاده نمایید. همچنین می توانید بر روی دکمه های زیر به منظور دریافت اطلاعات نمایندگی ها و شعبه مرکزی کلیک کنید.