اجرای سایبان برقی مغازه “های کافه” 

اجرای سایبان مغازه های کافه ، این سایبان برقی مغازه به دست سایبان متین به اجرا در آمده است که شما در تصویر زیر مفید واقع شدن این سایبان مغازه را خواهید دید و با ما برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانیم : اجرای سایبان مغازه بستنی فروشی صمد

کافه و رستوران ها چرا به سایبان مغازه احتیاج دارند؟

کسانی که دارای کافه و رستوران دارند باید این را بدانند که آفتاب در فصل تابستان باعث اذیت مشتریان میشود و صد در صد هیچ مشتری به آن کافه مراجعه نمیکند چون میخواهند چند ساعتی که در کافه ی شما مینشینند با آرامش و بدون هیچ تابش آفتابی سفارششان را میل کنند.

پس اگر کافه و رستوران شما در معرض تابش آفتاب قرار دارد حتما به فکر نصب  سایبان برقی مغازه باشید ، چون سایبان مغازه میتواند از تابش مستقیم آ،تاب به کافه ی شما جلوگیری کند. اگر هم رستوران یا کافه ی شما در معرض تابش آفتاب قرار ندارد میتوانید از سایبان مغازه استفاده کنید هیچ فرقی نمیکند ، چون نصب سایبان مغازه به نفع شماست.

پس برای سفارش سایبان مغازه اقدام کنید تا کافه و رستوران شما در بین بقیه بدرخشد و برای صاحبان مغازه های دیگر از لابه لای مشتریان بای بای کنید 👋

بیشتر بخوانیم : سایبان برقی نارلی برگر

اجرای سایبان مغازه "های کافه"

چرا سایبان برقی مغازه همه گیر شده است؟

از قدیم سایبان مغازه وجود داشت اگر هم مغازه های قدیمی را ببینید هنوز آثاری از سایبان مغازه های قدیمی خواهید دید پس این موضوع جدید نیست اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی سایبان های قدیمی را کمتر میبینید بیشتر سایبان برقی مغازه را مشاهده میکنید.

تا حالا فکر کرده اید که چرا مغازه های جدید از سایبان برقی مغازه استفاده می کنند؟ بیشتر مصرف کنندگان این سایبان به فکر برقی بودنش هستند زیرا دیگر دغدغه ی سایبان های دستی را ندارد در ادامه هم نبود سایبان مغازه را برای شما توضیح خواهیم داد با ما همراه باشید.

این سایبان همانطور که از اسمش معلوم است برقی است یعنی چی ؟ یعنی دیگر مثل قدیم ها نیست که با استفاده از یک میله ی آهنی بلند دو ساعت بپیچانید تا آن باز شود و دو ساعت دوباره آن را با صدای جیر جیر بلندش ببندید موتور برقی که روی این سایبان کار گذاشته شده است به وسیله ی ریموت باز و بسته میشود دیگر نیازی نیست دو ساعت آن صدای نا هنجار جیر جیر سایبان در گوشمان برود سایبان برقی شما بدون سر و صدایی باز و بسته می شود پس دلیل همه گیر شدن این سایبان برقی را فهمیدیم.

اگر سایبان برقی مغازه نباشد چه اتفاقی می افتد؟

⭐️باعث ورود گرمای شدید آفتاب و اتلاف انرژی

⭐️فاسد شدن مواد غذایی موجود در رستوران ها و کافه ها

⭐️داخل مغازه همیشه گرم است و مشتریان از این گرما کلافه می شوند دیگر به کافه ی شما مراجعه نمیکنند.

⭐️ دکوراسیون مغازه همیشه یکنواخت میماند و مشتریان با یکی دو بار آمدن به کافه ی و رستوران شما خسته می شوند و هر روز مشتریانتان کم و کم تر می شود.

⭐️برای تبلیغات باید درگیر هزینه های گزاف مالیات شوید و آخرش هم خودتان بیخیال تبلیغات میشوید.

⭐️ هیچ تکنولوژی جدیدی به مغازه ی شما اضافه نمی شود و مغازه ی شما حالت یکنواخت پیدا میکند.

تمام موارد بالا میتواند ضرر های مالی از جمله برشکستگی و تعطیلی مغازه را در پی داشته باشد پس برای اینکه از این موارد جلوگیری کنید یک سایبان مغازه نصب کنید تا مشتریان بیشتری را جذب کنید در آمدتان را هر روز بیشتر از روز قبل کنید.

بیشتر بخوانیم : سایبان مغازه برای روز های تابستانی

اجرای سایبان مغازه "های کافه"

برای تبلیغات از سایبان مغازه استفاده کنیم؟

این سوال کسانی است که میخواهند از زیر پرداخت هزینه های مالیات و شهرداری خلاص شوند ، باید این خبر خوش را به شما بدهم که میتوانید از سایبان مغازه برای تبلیغات استفاده کنید و مغازه ی خود را به مشتریانی که شما را نمیشناسند معرفی کنید ، تبلیغات روی سایبان مغازه در دید مشتریان قرار میگیرد و آن ها ممکن است مغازهی  شما نشان کنند و بعد به سراغ کافه ی شما بیایند.

بنابراین یک تبلیغات موثر و زیبا میتواند اثر گذاری زیادی روی ذهن افراد زهگذر داشته باشد چون شما در ذهن آن ها ثبت خواهید شد و شما را به دوستان و آشنایانشان معرفی میکنند و این کار باعث زیادتر شدن مشتریانتان و کسب در آمد بیشتر خواهد شد پس برای چاپ تبلیغات روی سایبان مغازه اتان خسیس نباشید چون در ادامه ی تبلیغات شما در آمد زیادی به همراه خواهد داشت.

 

اجرای سایبان مغازه "های کافه"

استفاده از سایبان مغازه برای مغازه داران ضروری است؟

در تمام موارد بالا کامل توضیح دادیم که استفاده از سایبان مغازه ضروریت زیادی دارد ، از سایبان مغازه برای تبلیغات ، جلوگیری از تابش آفتاب که میتوانید در قسمت بالا که حتما خوانده اید مشاهده کنید.

پس بهتر است برای اینکه یک مغازه ی جذاب داشته باشید از سایبان برقی استفاده کنید ، چون امروزه همه به ظاهر مغازه ی شما نگاه میکنند اگر ظاهر کافه ی شما زیبا نباشد هر چقدر هم که قهوه های شما زبانزد باشد مراجعه نمیکنند.

به قول قدیمیا مردم عقلشون به چشمشونه ، پس مغازه ی شما در نظر مشتریانتان باید زیبا و جذاب باشد با یک سایبان مغازه این ظاهر تکمیل خواهد شد. برای خرید سایبان برقی مغازه سست نباشید سریعتر اقدام کنید.

اجرای سایبان مغازه های کافه توانسته ظاهری جذاب برای این مغازه ایجاد کند و مشتریان این کافه با دیدن ظاهر جدید این کافه خوشحال می شوند.

مطلب بیشتر : اجرای سایبان برقی پیتزا فروشی 2020

سایبان مغازه را از شرکت معتبر خریداری کنید!

اجرای سایبان مغازه های کافه توسط بهترین شرکت تولید کننده ی انواع سایبان برقی یعنی سایبان متین به اجرا در آمده است که در این مواقع پیدا کردن یک شرکت معتبر و خوب برای انجام پروژه های بزرگی مثل اجرای سایبان مغازه های کافه سخت است پس باید شرکتی را انتخاب کنید که در نصب هر نوع سایبان برقی حرفه ای باشد.

انتخاب یک شرکت شناخته شده میتواند تاثیر زیادی در کیفیت سایبان برقی شما بگذارد ، شرکت سایبان متین با این همه سابقه ی طولانی که دارد هیچوقت از قطعات فیک و بد استفاده نمیکند که مشتریان را ناراضی کند پس اولویت سایبان متین رضایت شما مشتریان عزیز است.

“سایبان متین از مرحله ی مشاوره متناسب با نیاز شما ،تا مرحله ی تولید و ارائه ی محصول همراه شما هستیم”

اجرای سایبان مغازه "های کافه"

فرقی نمیکند کجای ایران هستید سایبان برقی مغازه را سفارش دهید !

برای سفارش سایبان برقی مغازه فرقی نمی کند در کجای ایران هستید میتوانید با سایبان متین در ارتباط باشید. سایبان متین در تمام شهر های ایران نمایندگی دارد که میتوانید با مراجعه به قسمت نمایندگی ها نماینده های فعال شهر خود را مشاهده کنید و برای سفارش سایبان برقی مورد نظر با آن ها تماس بگیرید.

اجرای سایبان مغازه های کافه یکی از نمونه پروژه های سایبان متین بود ، این شرکت تولید کننده و عرضه کننده ی سایبان پروژه های زیادی در این زمینه به اجرا رسانده است که میتوانید با مراجعه به قسمت پروژه ها نمونه کارهای جذاب این شرکت را مشاهده کنید.