اجرای سایبان مغازه بستنی فروشی صمد توسط تیم سایبان متین

اجرای سایبان مغازه بستنی فروشی صمد ، این سایبان برقی مغازه توسط گروه تخصصی سایبان متین به اجرا رسیده است که در ادامه بیشتر راجع به این پروژه توضیح خواهیم داد ، پس با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانیم : سایبان مغازه ارزان قیمت

توضیحات پروژه سایبان مغازه بستنی فروشی صمد 

محل اجرای پروژه :  خیابان پنجاهم یوسف آباد

نوع سایبان : سایبان مغازه

چاپ لوگو : ✅

چاپ تبلیغات : ✅

سایبان مغازه اجرا شده توسط گروه تخصصی سایبان متین با بالاترین کیفیت به اجرا در آمده است و شما در عکس زیر که نمونه ای از سایبان اجرا شده است را میبینید هیچگونه ایراد و اشکالی در این سایبان نمیبینید ، نه اشکالی در چاپ است و نه ساختار ، نه پارچه هیچ ایرادی ندارد و به طور کامل توانسته سطح زیادی از جلوی مغازه را پوشش دهد.

بیشتر بدانیم : خرید آسان سایبان مغازه 

اجرای سایبان مغازه بستنی فروشی صمد

تاثیر سایبان برقی مغازه روی ظاهر مغازه 

اگر دقت کنید سایبان برقی مغازه توانسته یک ظاهر متفاوتی به محیط مغازه بدهد ، یعنی چگونه؟

یک مغازه ای که ظاهر نامناسبی نداشته باشد حتی اگر خوشمزه ترین بستنی ها و آبمیوه ها را هم داشته باشد تعداد کمی مشتری به خودش جذب می کند هیچ کسی به مغازه ای که ظاهری مناسب نداشته باشد اعتنا نمیکند ، پس بهتر است ظاهر مغازه اتان را جذاب کنید.

اولین قدم برای داشتن یک سایبان مغازه جذاب این است که شما ویترین مغازه را درست بچینید که آن بستگی به سلیقه ی شخصی خودتان دارد.

دومین قدم این است که داخل مغازه هوای مطبوعی ایجاد کنید ، هوای خنک و خوشبویی داخل مغازه باشد.

سومین قدم این است که داخل مغازه را منظم و مرتب نگه دارید تا مشتری با وارد شدن یه مغازه ی شما پشیمان نشود.

و در آخر نصب یک سایبان مغازه میتواند تاثیر زیادی هم در ظاهر و  هم در تبلیغات مغازه ی شما بگذارد ، شما با نصب سایبان مغازه خود را در ذهن مشتری ثابت میکنید چون هر دفعه که مشتری از روبروی مغازه ی شما رد شود با دیدن تبلیغات و یا اسمی که روی سایبان مغازه به چاپ رساندید در ذهنش میماند و برای یک بار هم که شده به مغازه ی شما مراجعه میکند.

پس همیشه مورد را در نظر داشته باشید که حافظه ی دیداری مشتری ها و یا حتی خودتان قوی است و در ذهن همیشه میماند. تبلیغات سایبان مغازه ثابت است هیچوقت از بین نمی رود پس نگران نباشید که شاید کمرنگ شود یا حتی تبلیغات از روی سایبان مغازه ی شما پاک شود اگر شرکت مناسبی برای سفارش سایبان مغازه انتخاب کرده باشد هیچوقت نگران این موارد نباشید.

چاپ طرح و لوگو چه فایده ای دارد ؟

همانطور که در متون بالا اشاره کردم چاپ طرح و لوگو میتواند شما را در ذهن مشتری ثابت نگه دارد ، چون هر دفعه که سایبان مغازه ی شما به چشم مشتری میخورد هیچوقت اسم شما را از یاد نخواهد برد همیشه در ذهنش ماندگار خواهید شد.

سایبان برقی بستنی فروشی صمد را عکس های بالا دیدید شما با یک بار دیدن اسم آن را به خاطر سپردید و هیچوقت از یادتان نخواهد رفت ، پس میتوانید موقعی که به یوسف آباد رفتید حتما به این بستنی فروشی مراجعه کنید تا از خوردن بستنی و آبمیوه زیر سایه ی سایبان برقی لذت ببرید.

میتوانیم روی پارچه ی سایبان برقی هر طرحی که میخواهیم چاپ کنیم؟

بله ، شما دستتان در چاپ طرح و لوگو روی سایبان برقی باز است میتوانید هر طرح و لوگویی که میخواهید روی سایبان برقی مغازه ی دلخواهتان به چاپ برسانید.

پارچه ی سایبان برقی را هر مدلی که میخواهید انتخاب کنید نام مغازه ی خود را روی آن چاپ کنید تبلیغات مغازه را به چاپ برسانید.

خلاصه هرچه دل تنگتان میخواهد میتوانید روی پارچه سایبان مغازه چاپ کنید اگر هم نمیدانید که چه رنگی و چه مدلی انتخاب کنید میتوانید به سایت دیکسون مراجعه کنید تا بهترین پارچه ها و مدل های زیادی از پارچه سایبان را داخل آن ببینید و برای خرید بهتر با مشاوران سایبان متین در ارتباط باشید.

سایبان مغازه تاثیری روی فروش بیشتر مغازه دارد؟

باید بگویم بله ، شاید باورتان نشود ولی واقعا موثر است . شما با چاپ تبلیغات که روی سایبان مغازه انجام میدهید میتوانید فروش محصولاتتان را بالا ببرید.

ممکن است رهگذری که تبلیغات را روی سایبان مغازه ی شما میبیند یک بار برای امتحان کردن بستنی های شما و یا مشاهده ی محصولات شما با دوستش به مغازه ی شما بیاید ، حتی ممکن است این چرخه بزرگتر شود مشتریان شما زیادتر شود.

پس با یک تبلیغ روی سایبان مغازه توانستید محصولات بیشتر و مشتری ها پایه ثابت زیادی را داشته باشید .

البته این هم بگویم که محصولات شما هم باید عالی باشد تا مشتری همیشه پایه ثابت مغازه ی شما بماند و پیشنهادی برای دوستان و آشنایانشان باشید.

اجرای سایبان مغازه بستنی فروشی صمد

چگونگی تعیین قیمت سایبان مغازه

قیمت سایبان مغازه چند زمینه ی اساسی و اصلی دارد که با آن ها قیمتش سنجیده می شود ، این موارد شامل :

👈انتخاب نوع سایبان (استفاده از سایبان برقی که توسط یک موتور توبلار حرکت می کند یا سایبان دستی که توسط مالک با کمک یک اهرم جمع یا باز می شود)
👈مقدار متراژ آن
👈نوع پارچه انتخاب شده
👈نوع متریال سازه

این همه ی مواردی بود که روی قیمت سایبان مغازه تاثیر گذار است ، اما باز هم گول قیمت های ارزان را نخورید از شرکتی سایبان مغازه ی مورد نظر را خریداری کنید که از نظر جنس و کیفیت مناسب باشد تا عمر بالایی هم داشته باشید و سالیان سایبان برای شما کار کند.

مطلب بیشتر : سایبان مغازه برای روز های تابستانی 

همین حالا میتوانید سایبان مغازه دلخواهتان را سفارش دهید!

برای سفارش سایبان مغازه با کیفیت بالا میتوانید از بهترین شرکت تولید کننده سایبان برقی های متنوع ، سایبان متین سفارش دهید پس هرچه سریعتر برای سفارش سایبان مغازه ی خود اقدام کنید.

سایبان متین در جهت تولید بهترین سایبان برقی ها مطمئن توانسته رضایت مشتریان را در این زمینه جلب کند ، سایبان متین از مرحله ی مشاوره متناسب با نیاز شما ،تا مرحله ی تولید و ارائه ی محصول همراه شما هستند.

 

نمایندگی در کل کشور ایران

در کل کشور ایران سایبان متین نمایندگی دارد که میتوانید در هر کدام از کشورها که هستید با سایبان متین در ارتباط باشید ، هر کدام از کشور های ایران نماینده های مختص به خودش را دارد که شما میتوانید با مراجعه به لینک زیر نماینده های شهر خود را مشاهده کنید.

همچنین از نمونه پروژه های دیگر سایبان متین هم دیدن کنید تا که لینک زیر سریعا شما به مقصد مورد نظر که پروژه ها باشد میرساند.